De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASKO T208H.W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Hylke 26-10-2023
Geschreven voor: ASKO T208H.W

Ik heb deze wasdroger mogen testen. Jaren geen droger gehad. Elke keer de handdoeken buiten moeten hangen. Worden ze niet echt zacht van. Nu weer een droger (tijdelijk). Een mooie droger. Strak design. Er zitten weinig knoppen op waardoor de bediening erg simpel is. De droger doet waarvoor hij bestemd is. Het drogen van je was. Bij het kastdroog programma komt het ook super droog uit de droger. Helaas was dit niet het geval bij heb beddengoedprogramma. Hier was het nog vochtig toen ik het eruit haalde. Beetje jammer. Over het algemeen een prima wasdroger. Je kunt er wel aan wennen om weer een droger te hebben. Vooral met deze.

Pluspunten

• strak design

Minpunten

• beddengoed niet echt droog

Sandroide 25-10-2023

Fijne droger

Geschreven voor: ASKO T208H.W

Ik heb deze droger nu aantal weken en hij bevalt goed. Heb hem aangesloten op de waterafvoer dus reservoir komt niks in. Lijkt allemaal goed te werken. Ik heb al jaren geen droger meer dus het was sowieso heel erg genieten. Er zit redelijk wat standen op. Heb nog niet echt alles helemaal door maar je hebt een aantal hele lange programma’s (meer dan 3 uur) en ook kortere van een uur. Je kan ook bij sommige standen aangeven hoe vol de trommel zit.
Daarbij vangt hij ook veel stof op wat een mooie bijkomstigheid. Droger werkt prima alleen ik vind het schermpje niet erg praktisch. Deze is best klein en heeft ook geen touchscreen. Dat is eigenlijk het enige minpunt bij deze droger.

Pluspunten

• Programma’s
  • Resultaat

Minpunten

• Schermpje

webcare-7 26-10-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat goed om te lezen dat het water via de afvoer naar buiten kan er dus niks vanuit het reservoir geleegd hoeft te worden. Ook fijn om te lezen dat je tot nu toe blij bent met het gebruik ervan, van de verschillende standen tot de goede opvang van de stof.
We wensen je nog veel plezier van je aankoop.

Kim
Webcare ASKO

m**1@y**o.com 23-10-2023

Eindelijk geen wassen meer dagen aan de lijn!

Geschreven voor: ASKO T208H.W

deze wasdroger mogen testen.

Na jaren geen wasdroger te hebben gehad en dagenlang de was aan de lijn te hebben hangen nu door deze droger overstag!

Hij staat in de kamer naast mijn slaapkamer maar ik hoor hem eigenlijk niet.
Fijn dat de was er zo droog uit komt als je zelf wil.
Duidelijke programma’s
Apparaat gaat zelf uit als het klaar is

Bij mij staat hij niet aangesloten op de afvoer, wat geen probleem is.

Als ik een minpunt zou kunnen bedenken is het dat het waterreservoir niet volledig leeg gemaakt kan worden.

Maar verder vind ik het een fijn apparaat

Kinderslot hoef ik niet mee te werken, dus geen ervaring mee.

Mooi en degelijk apparaat

Pluspunten

• Degelijk
  • Gaat zelf uit als programma is afgelopen
  • Eenvoudig door de programma’s

Minpunten

• Reservoir kan niet helemaal geleegd worden

a**t@g**l.com 16-10-2023

Stille droger

Geschreven voor: ASKO T208H.W

Deze droger voor een aantal weken mogen testen.
Design van de droger is strak. Een aantal knoppen en goed en makkelijk te besturen.
De droger is echt zwaar, in vergelijking met onze droger die wij normaal gebruiken, droger is robuust en komt kwaliteit sterk over.

Verschillende programma’s, ook speciaal programma voor wol/zijde en beddengoed en een quick pro, dit programma duurt ongeveer een uur, dus in vergelijking met de andere programma’s een erg kort programma. Het wasgoed is ook met dit programma echt droog! De andere programma’s duren zo ongeveer 3u.

Nadeel:
Kinderslot functioneert niet altijd goed. Soms kreeg ik het kinderslot er helemaal niet af, ondanks de drie seconden de twee knoppen in te drukken. Dus hier is het kinderslot eraf gehaald.

Af en toe komt er toch wat condens langs de deur. De deur voelt vochtig en ook bij de bak die water opvangt zie je af en toe druppels hangen

Pluspunten

• Stil
  • Robuust

Minpunten

• Kinderslot werkt niet goed
  • Pluis achter tussen rooster en deur

Ilonab80 13-10-2023

Top wasdroger!

Geschreven voor: ASKO T208H.W

Sinds een aantal weken heb ik de ASKO T208H.W wasdroger in gebruik.
Na een behoorlijke periode zonder wasdroger was het een verademing om eindelijk weer de was snel droog te krijgen.
Deze wasdroger beschikt over meerdere programma's, die mijn was op iedere gewenste manier droog kunnen krijgen.
Tijdens het testen kwam ik erachter dat de wasdroger heel stil is in vergelijking tot de droger die ik in het verleden gebruikt heb.
Ik vind dit erg prettig, omdat ik de droger op ieder moment kan gebruiken, ook als iedereen al slaapt.
Mijn kleding komt super droog uit de droger voelt lekker zacht aan.
Ik vind het ook erg prettig dat de droger energiezuinig is.
Ik zou deze droger dus absoluut kunnen aanraden!