Bosch WTYH8782NL - Reviews

A+++ (new)
Vulgewicht
8 kg
Anti-kreuk fase

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Alex 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Stille en zuinige droger met duidelijk scherm.

Zeer gebruiksvriendelijke droger. Droogt de was perfect dankzij de zeer overzichtelijke en intuïtieve instellingsmogelijkheden. Zo bestaat ook de mogelijkheid van een kort programma (40 min.) wat van pas komt als op het laatste moment nog iets moet worden gedroogd. Is daarnaast van fraaie vormgeving, staat bij mij thuis bovenop de wasmachine. De droger is stil en bijzonder zuinig. Er is binnenverlichting en ook de display is verlicht, handig bij minder licht. Voor het gebruiksgemak heb ik de draairichting van de vuldeur aangepast, wat vrij eenvoudig gaat. De deur kan namelijk tot 180* open, hierdoor heb je volledige en onbelemmerde toegang tot de trommel. In mijn situatie stoot ik hierdoor bovendien niet mijn hoofd.
Ik heb bewust voor Bosch gekozen vanwege de hoge kwaliteit van haar (vaak innovatieve) producten. De zelfreinigende condensator is hier een voorbeeld van, evenals de toepassing van WiFi.

Pluspunten

• Kwalitatieve, gebruiksvriendelijke droger
  • Binnenverlichting en verlichte display
  • Stil & zuinig
  • Grote vulopening, draairichting vuldeur omkeerbaar
  • Zelfreinigende condensator

Minpunten

• Zwaar

Luc 03-06-2017 Product paar dagen in bezit

Super

Niet langer verder zoeken! Ik heb een paar maanden gezocht, veel gelezen en getwijfeld; tot deze droger geleverd werd (mei 2017) a+++ en met 62Db stil! Droger is niet te vergelijken met de condensdroger die we hadden. Droogt super snel en super droog. Kan veel, de standaard programma's zijn ook al ruim voldoende. Droogt de was sneller, dan de wasmachine de volgende was klaar heeft. Ziet er ook nog eens mooi uit!.

Pluspunten

• droogt snel
  • stil
  • zuinig

gewol 09-07-2017 Product paar weken in bezit

Bosch wasdroger!

Een top apparaat. Ideaal in gebruik en super overzichtelijk. Hij is super stil en zuinig in gebruik.
De app is een super aanvulling en wordt veel gebruikt.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Zuinig
  • Handige App

Minpunten

• Vouwt de was niet zelf op. ;)

JvdB 30-08-2017

Fijne droger, erg tevreden!

Ook al is het zomer, toch al meerdere wasjes gedroogd om het apparaat te leren kennen. Aangezien het mijn eerste droger is heb ik geen vergelijkingsmateriaal, maar desalniettemin erg tevreden. Het was even proberen om de app ook verbonden te krijgen, maar die werkt daarna perfect. Ook de mogelijkheid tot flex-start ga ik zeker gebruiken. Hiermee stel je een eindtijd in, maar kan een extern apparaat de droger ook starten (bijvoorbeeld als je zonnecellen lekker staat te produceren).

Ook qua geluid erg tevreden. Het apparaat is voor zover ik het kan beoordelen lekker stil.

Specifiek deze gekozen vanwege de combinatie zuinigheid, waterafvoer via slang en droogresultaat. B-merken links laten liggen en toen kwam deze bovendrijven.

Al met al een aanbevelenswaardig product!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

FamGroos 25-08-2017

Fantastisch mooi apparaat

Super mooie droger! Ik ben zo blij dat ik van die slang af ben en het legen van de bak is zo gebeurt. Ik ben heel blij met deze droger, en ook weer die mooie verlichting er in. Lees nog wel in het boekje, we hebben m pas in bezit en wil het het best af stemmen op de was. Filter schoon maken is ook zo gebeurt.
De wasmachine verteld je wat hij gaat doen en hoe ver hij is.
Het leuke is ook dat er word vermeld tot ziens
Je was komt er heerlijk droog en warm uit.

Al met al zijn geld waard!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl