Miele TCE 630 WP Eco - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Fam. A.Deelen 24-05-2017

Kwaliteit voor jaren gebruiks-comfort

Prima droger, diverse functionele programma's, zuinig in gebruik, eenvoudige bediening, rustig geluid

Pluspunten

• Resultaat
  • Diversiteit programma
  • Energie zuinig
  • Eenvoudig onderhoud

Mieke 01-03-2017

Strakke uitstraling

We hebben de machine sinds twee weken in gebruik en het bevalt uitstekend. Rustige machine met ruime inhoud en weinig geluid. Vorige Miele droogautomaat is ruim 15 jaar meegegaan met dagelijks gebruik, hopelijk gaat deze ook weer zo lang mee!

Pluspunten

• weinig geluid
  • ruime inhoud
  • strakke uitstraling

Raymond Schrave 15-04-2018

Miele droger 630

Na 1 week heeft de nieuwe wasdroger 2 keer gedraaid.
Wij hebben -toen onze vorige droger kapot ging- geen nieuwe gekocht. Dat was drie jaar geleden. Sindsdien hangt het huis en de waslijn vol wasgoed als er gewassen is in het weekend. Want het is en blijft een weekendgebeuren.
Het plaatsen ging makkelijk, de twee sterke mannen van de bezorgdienst tilden hem zo bovenop de Miele wasautomaat. Ze passen perfect bij elkaar. De deur van de nieuwe droger gaat naar links open, maar die is binnen 3 minuten om te zetten.
De eerste keer hebben we er beddengoed in gedaan. Wassen op 60 graden en met 1600 toeren gecentrifugeerd. De droger op kast droog ingesteld. Het wasgoed kwam er niet kurkdroog uit, en helaas, moest alles toch nog weer aan de lijn om echt droog te worden. Wel was het heerlijk zacht en er hoefde niet gestreken te worden.
Op dit moment zit de derde lading wasgoed erin, nu op extra kast droog ingesteld.
We wilden graag toch weer een droger hebben, maar wel een die het allerzuinigst is, een uitvoering met warmtepomp en zonder afvoer.
Die warmtepomp doet uitstekend werk, want het kleine hokje warmt nauwelijks op!! Alle restenergie gaat weer terug in het droogproces.
Pluspunten:
+matcht perfect met de wasmachine
+zuinig in gebruik
Als minpuntjes tot op heden:
-Display blijft zwart als het droogproces loopt. Er is niet te zien hoelang het nog duurt –
-Kastdroog is niet echt droog

Pluspunten

• past perfect op de Miele wasmachine
  • zuinig in gebruik

Minpunten

• kastdroog niet echt droog
  • display is uit tijdens drogen

Anne Trip 24-05-2017

Zuinig in gebruik. Royale deuropening.

Goede prijs kwaliteitverhouding. Minpuntje; Tijdsduur verdwijnt in display vanwege wellicht inbranden in scherm maar is wel lastig. Je moet naar de machine toe lopen om te klikken op scherm om te kijken hoeveel de resterende tijd nog is.

Pluspunten

• Perfect wolprogramma.
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zuinig
  • Goed leesbaar display
  • Grote vulopening

Minpunten

• Display gaat op sluimermodus
  • Tijdsduur wel lang door zuinige energie

Rob Tieman 23-05-2017

Laag energie verbruik

Apparaat maakt zacht zoemend geluid vanwege de toegepaste warmte technologie en dus lager energie verbruik en geen warmte afgifte naar buiten.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Zacht wasgoed
  • Geen warmte afgifte in ruimte waar geplaatst
  • Laag energie verbruik

Kelly 23-05-2017

Prima apparaat

Zeer tevreden over deze miele droger. Droogt perfect en je hebt nauwlijks een stijkbout nodig om je was nog glad t ek rijgen. Enige min punt is dat hij na het programma 15 minuten blijft piepen omdat hij klaar is. Dit kan niet anders ingesteld worden.

Pluspunten

• droogd goed

Minpunten

• 15 minuten piepen na programma