Miele TDD130 WP - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

arjanmeun 09-05-2018

Even wennen

We hebben zelf een hele oude droger die de lucht naar buiten blaast dus ik vind het wel leuk om eens een nieuwer type te testen, vooral omdat die oude het elk moment kan begeven. De installatie was eenvoudig, een paar handelingen en klaar! De eerste paar droogbeurten waren ietsjes teleurstellend, wellicht waren onze verwachtingen te hoog. Op de lichtere programma's werd de was gewoon niet droog. Maar sinds we alles op de zwaardere programma's draaien is het goed. De was komt er heerlijk zacht uit en ruikt ook nog eens lekker door de geurflacon

Pluspunten

• Robuust
  • Licht in de trommel

Minpunten

• Reservoir snel vol
  • Lichtere programma's drogen slecht

Ebbel64 23-04-2018

Prima droogmaatje

Nu wij toe zijn aan een nieuwe droger was de Miele echt welkom. Wij werkten voorheen nog met een droger met afvoerslang waardoor de hele ruimte toch lekker vochtig en klam aanvoelde en het vrij lang duurde voor de was maar enigszins kastdroog was. Nu met de Miele is het drogen echt een pleziertje. Snel droog, makkelijke bediening en geen storend geluid en dan ook nog met een slangetje het vocht afvoeren is echt geweldig. Geen klamme ruimte meer. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Bediening
  • Eenvoudige afvoer

Inca35 23-04-2018

Fijne droger met grote inhoud en veel mogelijheden

Deze warmtepompdroger nu een aantal weken in bezit en bevalt tot nu toe prima. De trommel is erg ruim en beschermd de kleding door de softcare-trommel. Het filter voor de pluizen is gemakkelijk te verwijderen en schoon te maken. Je kunt kiezen uit een uitgebreide mogelijkheid aan programma's. Voor ons de eerste keer dat we een droger hebben die geen afvoer naar buiten nodig heeft. Als extra heeft de trommel een lichtje dit is een leuke en handige bijkomstigheid. Droogkwaliteit is prima. Het apparaat heeft een onderhoudsvrije warmtewisselaar met een filter welke de warmtewisselaar beschermt, zodat je deze niet meer zelf hoeft schoon te maken. De geurflacons die je erbij kunt gebruiken hebben niet onze voorkeur, maar dat zal voor iedereen persoonlijk zijn. Kortom, hij bevalt ons prima.

Pluspunten

• ruime trommel
  • energiezuinig
  • veel programma mogelijkheden

Marteros 22-04-2018

Wasdroger met grote trommel!

Wij hadden een droger nodig, omdat wij de kleren van onze kleine van twee jaar constant aan het verwisselen waren. Door middel van een droger hebben wij de mogelijkheid om zijn leuke outfits vaker te laten dragen. Zonder een droger duurde het soms twee dagen totdat zijn kleren helemaal goed droog waren. Met een droger zijn de kleren binnen een paar uur droog. Deze droger heeft keuze uit vele handige programma's met name de kastdroog en antikreuk functie. Miele heeft keuze uit een aantal heerlijke geurflacon's. Het werkt goed en de kleren komen er met een heerlijke geur uit. Met de grote trommel passen er gelukkig veel kleren in. Deze droger maakt niet veel geluid en wij vinden producten van Miele altijd wel betrouwbaar. De droger was makkelijk aan te sluiten, stekker erin en draaien maar. Enige minpunt is dat er geen piepje is als de droger klaar is met drogen. Prijs en kwaliteit zijn zeker in verhouding.

Pluspunten

• grote droogtrommel
  • meerdere programma's beschikbaar
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• geen geluidsignaal als het klaar is met drogen

Tamara 18-08-2017

Wasdroger

Zeer goede wasdroger ben zeer tevreden .Goede bediening ,zeer goed droog resultaat ,makkelijk en zeer goede pluizenfilter. Ik hoop dat ik er lang plezier van mag hebben .

Pluspunten

• bijna geruisloos
  • goede droog resultaten