Siemens WT45M260FG - Reviews

warmtepompdroger
A++ (new)
Vulgewicht
8 kg

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Pascal 12-10-2017 Product paar dagen in bezit

Goede kwaliteit

Gekocht bij Exellent.be. Productiedatum: September 2017. Degelijke IQ300 serie machine. Alles is duidelijk en is makkelijk aan te sluiten. Maakt evenveel geluid als een alle andere droogkasten. Rammelt niet, je hoort amper de compressor. Led verlichting in trommel. Gemakkelijk om zeefje(s) zuiver te maken. Onderhoudsvrije condensor. Het meest voorkomende probleem (na een 5 tal jaar) bij dit type droogkast is het verstopt geraken van het pompje en waterniveau-meter. Bij dit model is dit zeer gemakkelijk via de achterkant te bereiken, zonder schroeven, 1 minuut werk! Tiptoetsen reageren soms niet goed maar uiteindelijk doet hij het wel.
Mogelijkheid voor instelling, geluid en centrifugeersnelheid van uw wasmachine.
De condensor is van klasse B, het energielabel is A++. Is dus zuinig maar kan niet gezet worden in een kleine gesloten ruimte. Dan ben je beter met een A condensor omwille van de luchtvochtigheid. De was komt er wel kurkdroog uit. Conclusie: Goede basis machine aan zeer redelijke prijs!

Pluspunten

• Degelijk materiaal
  • Droogresultaat
  • Mooi uiterlijk
  • Zeer zuinig
  • Aansluiting op afvoer inbegrepen

Minpunten

• Tiptoetsen reageren soms niet goed
  • Condensieklasse B
  • 1 kant draaier