AEG T8DB84EW - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DB84EW op Kieskeurig.nl.

EW.W 05-02-2018

aeg warmtepomp droger

Geschreven voor: AEG T8DB84EW

Een zeer fijne en stille droger.
Nu twee week in bezit.
Nadat het uit de wasmachine komt, 1600toeren, doe ik het nog ca 5 min in de losse centrifuge,ouderwets, maar de droogtijd vermindert met ca 1 1/2 uur.
Bij start geeft de droger aan dat hij op kast+ droog na drie uren klaar is. Hij past na een tijdje drogen de tijd automatisch aan waardoor de droger er bij mij ongeveer een uurtje over doet. Zonder die centrifuge zou hij er dus veel langer over doen. Beter voor mijn portemonnee en het milieu!
Hij droogt zeer fijn, verschillende programma's geprobeerd en ik ben er zeer tevreden mee.
De oude aeg condensdroger bijna 13 jaar met volle tevredenheid gehad, maar nu merk ik toch verschil.
Zeer tevreden, makkelijk te reinigen.
Enige nadeel dat was, met name sokken, in deurtje blijven hangen waardoor het niet goed droogt en er veel stof op komt.

Pluspunten

• drogen
  • geluid
  • tijdsindicatie
  • past tijd aan
  • zelfreinigend

Wim 20-07-2018

Nog niet gebruikt, maar toch een review?

Geschreven voor: AEG T8DB84EW

Jazeker, ik heb 'm pas een dag in huis en nog niet gebruikt. Waarom dan een review? Nouja, hij ziet er prachtig uit en kan de was op een veilig manier drogen, maar dat kunnen er meer.
Dat ik toch een review wil schrijven is omdat onze vorige AEG wasdroger het 16 !! jaar bij ons heeft uitgehouden zonder ook maar één storing. Dit is dus eigenlijk een beoordeling van het merk.

BN strabbing 28-05-2018

Krachtige droger

Geschreven voor: AEG T8DB84EW

Dit is een goede droger. Ik gebruik meestal de stand gemixt, omdat ik verschillende kleding samen was en het gaat altijd goed. Als je beddengoed droogt moet je wel extra kast droog aanvinken om alles goed droog te krijgen. Ik ben tevreden met deze droger.

Laur 08-12-2017

Heel blij mee!!

Geschreven voor: AEG T8DB84EW

Hele fijne wasmachine. Korte programma is ook top. Alleen het stoom programma snap ik niet helemaal. Spullen komen best nat eruit, lijkt me niet de bedoeling als je bv je jasje van een pak erin doet.

Rieks 10-03-2017

Lekker grote deur

Geschreven voor: AEG T8DB84EW

Ik heb dit product gekozen op aanraden van mijn leverancier, na 30 jaar een Marijnen afvoerdroger te hebben gehad. tot nu toe geen enkele spijt van. Machine droogt perfect en heeft veel keuze mogelijkheden. Ook een dikke winterjas droogt hij zeer goed. Filters zijn ook makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Droogt uitstekend
  • Goede prijs product verhouding.