Siemens WT45H281NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 314 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jiri 25-11-2016

Ziet er mooi uit, maar droogt voor geen meter

Zo blij als wij waren met onze nieuwe droger. Zo erg ergeren wij ons nu aan de lange droogtijd en het soms helemaal niet droog worden van de was.

Alexander 13-11-2017

Hoe lang is lang.

Cor 18-12-2017

Vind het toch vreemd dat anderen er tevreden mee zijn. Mss een review van een concurerend merk...?

H. Peeters 07-01-2017

Kwalitatief sublieme en degelijke uitstraling.

Ruime programmakeuze. Grote toegangsdeur. Fijne interne verlichting bij het vullen.
Goede referenties, vergelijkbaar met Bosch apparaat. Goede ervaring met andere Siemens apparatuur.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Laag geluidsniveau
  • Zie motivatie boven

Annemien 27-01-2018

Stille wasdroger maar super kastdroog nauwelijks echt droog

Deze gekozen op voorspraak van gerenommeerde dealer omdat ‘beste uit de test consumentenbond’ minder goed zou zijn en deze ‘extra klasse’ uitvoering juist heel goed. In de eerste 3 weken is het droogresultaat onvoldoende. Gelijk overgegaan tot super kastdroog. Ook dan valt het resultaat tegen in vergelijking met onze 13 jaar oude Miele condensdroger maar na 4 weken gebruik is resultaat wel voldoende. Energieverbruik en duurzaamheid kunnen na 4 weken niet beoordeeld worden, gebruiksperiode is daar te kort voor.

Pluspunten

Minpunten

• resultaat kastdroog programma is onvoldoende
  • resultaat super kastdroog is maar net droog
  • deur draait net andersom met vorige machine.

Elayne 23-01-2018

Luxe gevoel wasdroger en wasmachine

Nooit gedacht dat ik een doodnormaal huishoudelijk apparaat als luxe zou ervaren. Maar zo is het wel. De nieuwe wasdroger en wasmachine geven mij iedere keer weer een gevoel van een feestje. Dat ik mijzelf heb verwend met een luxe, mooi apparaat. Zeker de bediening met tiptoetsen en verlichting erin maken dat het een luxe uitstraling heeft. Iedere keer weer heb ik het gevoel dat ik mijzelf verwend heb met 2 hele mooie apparaten. Zo wordt de was doen niet saai maar iets van goed voor jezelf zorgen met mooie dingen.

Pluspunten

• geruisloos, geen lawaai
  • prachtig vormgegeven met tiptoetsen en verlichting
  • doet wat ie moet doen. wast schoon en droogt goed
  • handig je eigen programma's te kiezen

Minpunten

• kastdroog valt tegen,optie extra kastdroog is top.

Roel Lucas 09-01-2018

Nieuwste technologie

De droger maakt gebruik van de nieuwste technieken. Hij is daardoor heel zuinig in het gebruik. Dit scheelt enorm in het energieverbruik. De trommel is groot dus je kan er flink wat was in kwijt.

Pluspunten

• Zuinig in het gebruik

Minpunten

• Droogbeurt duurt lang

Harry 05-01-2018

wasdroger van kwaliteit

Wij werken al jaren met Siemens apparatuur in de keuken en voor de was tot tevredenheid. Na jaren intensief gebruik van droger was deze toe aan vervanging voor een zuiniger type. Natuurlijk Siemens!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • automatisch condensafvoer via afvoerslang
  • mogelijkheid om wol te drogen middels droogkorf
  • energiezuinig

Minpunten

• vochtigheidsgraad in ruimte neemt toe

Anton 21-12-2017

Energiezuinige Siemens wasdroger

A++ wasdroger van Simens, type WH45H281NL, droogt prima en nu voor veel lagere kosten dan onze oude luchtdroger uit de 90-er jaren. Top, was komt er prima gedroogd uit.

Pluspunten

• Lage energiekosten
  • actie refund Siemens

Minpunten

• drogen duurt wat langer dan bij luchtdroger

H.Hamelink-Voortman 20-12-2017

Pracht Siemens Droger

Maandje ervaring met Siemens droger. Zeer tevreden met perfecte droogresultaten tegen een acceptabele aanschafprijs. Wassen en drogen wordt nu weer leuk!

Pluspunten

• DROOGRESULTAAT
  • PRIJS

Minpunten

• DROOGTIJD IS RELATIEF LANG DOO ENERGIEBESPARING

Edwin 01-12-2016

Grote trommel met een goed droogresultaat

Apparaat een paar keer gebruikt en tot op heden zeer tevreden over het resultaat. prijs / kwaliteit verhouding is erg goed van deze droger.

Pluspunten

• overzichtelijke bediening
  • eenvoudig te reinigen
  • trommelverlichting
  • luxe uitstraling door glazen deur

Minpunten

• niet de zuinigste droger

Erik Voortman 10-11-2016

leuke droger voor goede prijs

zeer energie zuinig, bediening is makkelijk , uiterlijk / design is prima, en de prijs valt reuze mee , voor een warmtepompdroger ,

• makkelijk te bedienen
  • energie zuinig A++
  • grote opening voor vullen

Minpunten

• tot nu toe geen

MHWB 20-05-2018

Fijne machine.

Veertien dagen geleden heb ik deze droger aangeschaft. Deze machine is een rustige en snelle droger.

Stefan van 't Einde 14-05-2018

Zuinig, gebruikers vriendelijk, simpel!

We gebruiken nu al een tijdje deze droger en we hebben er geen omkijken na, de was is netjes droog en het is makkelijk in te stellen. Het werkt gewoon prima!

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk te bedienen
  • Geen lawaai
  • Was is goed droog.

Minpunten

• Nog niet gevonden.

NahedJos 13-04-2018

Prima droger

Wij hebben deze droger nu enkele maanden in gebruik en het apparaat doet het werkelijk fantastisch, Hij droogt erg goed en maakt weinig geluid en de tijd die hij over het drogen doet is korter dan aangegeven. De was komt er mooi droog uit en kan zo de kast in. Wat erg handig is, is het lampje in de trommel. Zo kijk je niet in een donker gat. Kortom een geweldige machine.

Alet 12-04-2018

Droogt niet

We dachten een goede droger te hebben gekocht, extra klasse, verwacht je wat van. Wasdroger wordt niet warm en droogt slecht. Monteur erbij gehad en deze zegt dat de wasdroger goed functioneert. Hij adviseert ons na het programma er een uur bij te drogen. Bijzonder, dan geef je toch aan dat de programma's niet doen wat ze zouden moeten doen. Dit was ook de minste van hun drogers gaf ie toe, met 100 euro meer hadden we een betere gehad. Erg teleurgesteld in het product dus.

Minpunten

• Koud tot lauw warm

Georgette 23-03-2018

Droogt super!

We zijn nu 2weken in het bezit van deze droger en deze overtreft onze verwachtingen. Zuinig in gebruik in vergelijking met onze vorige, droogt super en is sneller. Chapeau.

Jopie46 20-03-2018

Goed droogresultaat

In verhouding met de vorige droger is deze stiller en geeft een beter droogresultaat.
Energie verbruik is laag.

Hawil 07-03-2018

Makkelijke bediening

Mooie betrouwbare goede droger. Prijs kwaliteit prima. Zuinig in gebruik . Drogen duurt veel langer dan oudere stroomvretende drogers.

Pluspunten

• zuinig
  • mooi vorm gegeven

Minpunten

• droogtijd

Sylvia51 04-03-2018

SUPER DROGER

Nu een week in gebruik en het is een super droger. heel stil en hij droogt prima. De langere droogtijd waar over geschreven wordt, vind ik echt onzin. Hij droogt een volle machine in nagenoeg dezelfde tijd als een gewone condens droger. Bovendien een mooie machine om te zien, zeker in combinatie met de wasmachine die we uiteraard ook van Siemens hebben.

Snah 27-02-2018

Geweldige wasdroger !

Ik heb deze Siemens WT45H281NL warmtepomp wasdroger vandaag gekocht en geinstalleerd. wat een geweldige machine is het. De bediening is erg vriendelijk en de LED verlichting in de trommel maakt het helemaal af. Het geluid is wel even wennen maar valt uiteindelijk best mee. Ik heb de water/ condens afvoerslang aangesloten bij de afvoerslang van de wasmachine. Het slangetje is erg dun van formaat dus is het makkelijk weg te werken. Ook zit er bij dit model een zgn wolkorf bij waar je o.a. sport schoenen en fijne kleding stoffen in kan doen. Ik heb dit nog niet kunnen proberen maar het zal ongetwijfeld perfect werken. Kortom: een prima aanrader deze droger van Siemens.

Piet Espresso 17-02-2018

Een openbaring !

ong. 2 weken in gebruik, had hiervoor een luchtafvoerdroger van Siemens
maar op nieuwe locatie geen afvoer mogelijkheden,was ook tevreden met de prestaties.
Maar deze machine doet het fantastisch,met een dun afvoer slangetje en zorgeloos drogen !!