Bosch WTH83201NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,1

Hennie Stam 23-02-2018

Perfecte machine

De droger werkt uitstekend. Het is zeker een verbetering t.o.v. ons oude droger. Al was het alleen maar het verschil tussen een afvoer met pijp naar buiten en nu rechtstreeks aangesloten op de afvoer, met de gratis bijgeleverde aansluit set. Het is nog even wennen met de verschillende programma's, maar dat belooft veel goeds. Zijn A++ energieverbruik doet ook goed voor het milieu.

hans 18-12-2017

Prima droger

Een mooi vormgeven droger die prima past bij mijn bosch wasmachine. Hij is geruisloos en de was komt er lekker droog uit, ik gebruik vaak het eco programma en op onze 'toon' kunnen we zien dat het verbruik ook laag is.

Hennie 08-12-2017

Een mooi vorm gegeven apparaat. Stil en efficient.

Deze droger heeft een goed droog resultaat,zuinig in gebruik en een duidelijke en eenvoudige bediening. wij hebben er erg veel plezier van.

Marleen 15-10-2017

Was niet droog

Helaas ben ik niet blij met deze zelf denkende wasdroger. Voor dat de was echt droog is stopt hij al. Helaas is er dan geen enkele stand die ervoor zorgt dat het programma nog even doorgaat. Resultaat is dat de was dan toch nog opgehangen moet worden. Ondanks verschonen van roosters, waterreservoir en sensor. Ook ondanks twee stof filters nog steeds vlokken stof tussen de was.

Robert 02-10-2017

een zeer rustige en stille machine

wij zijn een condens droger gewend en nu deze nieuwe daar moeten wij van leren en er goed mee om te gaan

Arie 02-09-2017

Vroege beoordeling

Vergeleken met een normale condens droger zijn de droogtijden langer , dus je moet bedenken hoe je de totale wascyclus opnieuw moet organiseren.

Sven 12-08-2017

Eerste indruk

Tevreden! Droogtijd valt mee. Was is mooi droog en door de warmtepomp blaast hij geen warme lucht meer. Nu nog duurzaamheid testen....

aie1 01-05-2017

Een ontdekking!

de nieuwe wasdroger is een ontdekking na al vele jaren een andere Bosch wasdroger te hebben gebruikt: stil snel en droog in korte tijd en bovendien energiezuinig

Wil en Johan 18-04-2017

Aanwinst in menig opzicht

Bijna geruisloos, vele keuzemogelijkheden en vooral een aanwinst omdat we nu van de droogslang af zijn en de forse stofwerking in de ruimte waar de vorge droger stond van een ander Duitrs merk, die ook na 18 jaar niet kapot te krikgen was. We gaan ervan uit dat deze Bosch droger dit voorbeeld gaat volgen. Kortom: zeer tevreden.

karin 11-11-2016

zeer tevreden

Om de wasdroger te starten moet je op de toets start drukken en dat gaat soms lastig. Beetje onduidelijk op welke plek je precies moet drukken.

Wimmy 22-10-2016

Prima omgevingstemperatuur

Droogt uitstekend, de omgevingstemperatuur is aanzienlijk lager dan bij mijn vorige traditionele wasdroger.
Drogen met warmtepomp is een aanrader.

Theike 28-08-2016

Priima droger

Goede droger,die automatisch stopt als het wasgoed droog is,kan zo alles opvouwen en de kast in leggen,strijken is overbodig geworden.
De duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen omdat ik de droger net in gebruik heb genomen,maar ga er van uit dat die goed is,net als alle andere Bosch producten die ik in huis heb.

Buuf1966 13-03-2016

energie besparen !!

Wij hadden een gewone condensdroger, maar omdat ik door een blijvende handicap meer gebruik moet maken van een droger besloten we om a++ warmtepompdroger aan te schaffen. Het eerste wat opvalt is dat de kamer niet meer warm / sauna-achtig aanvoelt na een droogbeurt! Wat ook opviel is dat de stroom meter niet meer helemaal uitslaat, maar verbruikt minder stroom. De droger doet er wel langer over, maar al met al gebruik je minder stroom per droogbeurt. De kleding kan meteen opgevouwen worden! Nog een voordeel!

De duurzaamheid heb ik 3 sterren gegeven: dit is alleen omdat ik hier nog niets over kan zeggen! Ik heb de droger 2 weken in mijn bezit.