Bosch WTH83201NL - Reviews

condensdroger
Vulgewicht
7 kg
Programma's
kort/snel/express, sport, wol, mix, overhemd/blouse

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

chihua 10-05-2016 Product maand in bezit

Bosch droger

Heb de droger nu 2 maanden en nog steeds krijg ik de droger niet gelijk aan, moet een paar keer op de aan/pauze knop drukken en dan krijg je die irritante piep te horen. Het rooster voor het stof vind ik ook verkeerd zitten, als ik de deur open doet ligt er altijd kleding op en die zitten dan onder het stof.

chihua 25-07-2016 Product kwartaal in bezit

review over de Bosch WTH83201NL

Ben niet helemaal tevreden met de droger. Ik vind de filter op een vervelende plek zitten, aan de voorkant van de deur, daardoor valt het wasgoed erop, met resultaat dat je was vol stof zit. Als het wasgoed er te lang in blijft zitten als hij klaar is dan word de was weer vochtig, omdat het vocht nergens naar toe kan.

chihua 05-04-2016 Product maand in bezit

Is het een goede of slechte aankoop?

Plus punten zijn:
Mooi design, maak weinig lawaai, de droger word niet warm aan de buiten kant, kan veel in.
Min punten zijn:
als de droger klaar is, en de was blijft er nog een tijdje inzitten, dan is het nog nat als je de was eruit haalt.
sokken willen nog wel eens op de filter blijven liggen, dan zit hij onder de stof.
vind ook dat er veel meer stof in de filter zit dan bij mijn oude droger.
deurvergrendeling is van plastic, ben wel bang als die afbreekt.
Daarom is de titel (is het een goede of slechte aankoop).
Dat zal de tijd leren.

DirkM 18-01-2017 Product paar dagen in bezit

Doet zijn werk goed, zonder overdreven grote trommel

De Trent bij drogers is om de trommels groter en groter te maken (met het oog op het energielabel).. Met 7 kg. is deze droger kleiner dan sommige andere, maar nog steeds meer dan groot genoeg voor wat er uit de wasmachine komt. Ik vind deze trommel zelf een pluspunt. En ook het energielabel is nog steeds prima. Knap gedaan dus door de fabrikant. Het geluidsniveau is prima. De droger straalt verder van alle kanten kwaliteit uit.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Capaciteit/energieverbruik

Mariska 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat, droge was

Het apparaat is makkelijk te bedienen. De was komt er echt droog (niet heet en klam) uit. Hij is verder vrij stil en rustig.

Pluspunten

• Nette machine
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Tijd niet heel goed leesbaar

karin 11-11-2016

zeer tevreden

Om de wasdroger te starten moet je op de toets start drukken en dat gaat soms lastig. Beetje onduidelijk op welke plek je precies moet drukken.

Wimmy 22-10-2016

Prima omgevingstemperatuur

Droogt uitstekend, de omgevingstemperatuur is aanzienlijk lager dan bij mijn vorige traditionele wasdroger.
Drogen met warmtepomp is een aanrader.

Kloeres 20-10-2016 Product paar weken in bezit

makkelijk bedienbaar

Ik ben erg tevreden over deze Bosch wasdroger. Hij is makkelijk bedienbaar en maakt niet veel lawaai. Ook het schoonmaken van het filter is zo gedaan.
Op dit moment gebruik ik het waterreservoir.
Er kan makkelijk een grote was in, dus hoef het reservoir niet te legen voordat de droger klaar is.
Ik kan niet echt iets verzinnen waar ik niet tevreden over ben. Misschien over een jaar :-)

Theike 28-08-2016

Priima droger

Goede droger,die automatisch stopt als het wasgoed droog is,kan zo alles opvouwen en de kast in leggen,strijken is overbodig geworden.
De duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen omdat ik de droger net in gebruik heb genomen,maar ga er van uit dat die goed is,net als alle andere Bosch producten die ik in huis heb.

Buuf1966 13-03-2016

energie besparen !!

Wij hadden een gewone condensdroger, maar omdat ik door een blijvende handicap meer gebruik moet maken van een droger besloten we om a++ warmtepompdroger aan te schaffen. Het eerste wat opvalt is dat de kamer niet meer warm / sauna-achtig aanvoelt na een droogbeurt! Wat ook opviel is dat de stroom meter niet meer helemaal uitslaat, maar verbruikt minder stroom. De droger doet er wel langer over, maar al met al gebruik je minder stroom per droogbeurt. De kleding kan meteen opgevouwen worden! Nog een voordeel!

De duurzaamheid heb ik 3 sterren gegeven: dit is alleen omdat ik hier nog niets over kan zeggen! Ik heb de droger 2 weken in mijn bezit.