Miele TKR850 WP SFinish&Eco XL - Reviews

warmtepompdroger
Vulgewicht
9 kg
Anti-kreuk fase

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Ria 13-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

Super machine

Een fijne stille droger. Zelfs de meest kwetsbare kleding kan erin gedroogd worden
Lakens moeten wel een voor een gedroogd anders draaien ze in elkaar een was van 9 kilo droogt hij moeiteloos

Pluspunten

• Stil, zuinig
  • Veel mogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk
  • Kan op afvoer aangesloten worden
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Lakens een voor een

Ineke van Loon 20-06-2017

Veelzijdig progamma

Ik vind het 'noria droger,1minpunt is dat grote stukken wasgoed (zoals 'ndekbedhoes)erg oprollen tijdens het drogen.In mijn vorige ook 'n warmtepompdroger,ook van miele,had ik dat probleem niet.Over de prijs:ikvond het prijsverschil voor 1extra progamma(het drogen van hoofdkussens)erg veel.

Naima 27-05-2017 Product paar maanden in bezit

Erg fijne droger

Ik heb voor dit product gekozen omdat het energiezuinig is en een grote trommel heeft. Wat ik erg fijn vind is dat de machine zelf de tijd berekend nadat de was erin zit, dus bij kleine was is de duur ook minder, dons maar 1 uur en 15 min en kastdroog. Ik heb em nu 5 maanden en ben enorm blij met deze aanschaf!

Pluspunten

• Berekend zelf de tijd dus minder was is korte tijd
  • Mooie design

Minpunten

• Na elke keer drogen de pluizen verwijderen

Ria 26-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

mooie uitstraling, heerlijke ruime trommel

Prima machine. Gaat hopelijk net zo lang mee als mijn vorige Miele droger(24jaar)
Alles is goed droog. Er kan 9 kilo was in, dus geen probleem meer als het dekbed wordt gewassen. Deze kan er makkelijk in evenals het grote sprei.
Als je lakens droogt, 1 voor 1 drogen op stand katoen en dan optie "opfrissen" kiezen.
Het laken draait dan niet in elkaar en is helemaal droog aan het eind van het programma.
De machine is super zuinig en geruisloos. Er kan een geurflacon geplaatst worden, waardoor het wasgoed nog lekkerder ruikt. Hij ziet er mooi uit en is makkelijk in gebruik.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Ik heb de machine nu een klein half jaar in gebruik en heb er geen moment spijt van gehad.
Kortom een prima machine!

Pluspunten

• lekker ruime machine
  • zuinig in gebruik
  • geruisloos
  • goede prijs/kwaliteit
  • ruime programmakeuze

Minpunten

• lakens 1 voor 1 drogen

Jos Akker 25-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Droger met veel inhoud

Droger werkt simpel. Gemakkelijk schoon te maken filters. Menu met veel keuzes. Er kan een geurpatroon gebruikt worden.

Pluspunten

• Grote deur
  • Veel kg's mogelijk
  • Handige filters
  • Geurpatroon mogelijk

MBB 24-05-2017 Product paar maanden in bezit

Goede prestaties

De droger is stil wat erg prettig is. Alleen bij het drogen van dekbedovertrekken rolt alles in de dekbedden waardoor deze half gedroogd uitkomen. Het advies van Miele om het programma "Opfrissen" te gebruiken heeft helaas niet geholpen

Pluspunten

Minpunten

• Droogt bij dekbedovertrekken niet goed

Shirley 24-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Tegenvaller

De wasdroger valt tegen. Het wasgoed moet ik in de regel 2x drogen. Na de eerste droogbeurt, moet ik bovendien het wasgoed, met heel veel geduld 'terugdraaien'. Dit doet zich m.n. voor als ik een hoeslaken en dekbedovertrek samen in de wasdroger stop. Samen vormen ze een fuik, waar het kleinere wasgoed in terecht komt. Had liever weer een Miele condensdroger aangeschaft.

Minpunten

• grote stukken vormen fuik
  • drogen kost 3 tot 4 uur
  • duurkoop

Officiele reactie van Miele 26-05-2017

Beste Shirley, Dank voor je review. Wat vervelend om te lezen dat de droogautomaat tegenvalt. Zou je via webcare@miele.nl je contactgegevens kunnen sturen? Dan nemen we graag even contact met je op. Alvast dank! Mvg.