Bosch WTW83273NL - Reviews

warmtepompdroger
Vulgewicht
8 kg
Programma's
sport, wol, handdoeken, mix, droogtijd instelbaar

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,8

• Slecht

Rob 12-01-2016 Product maand in bezit

5,8
Droogtijd doorgaans erg lang 3hr 40 min; s'avonds even een wasje draaien wordt een late bedoeling.

Het menu/instellingen best lastig door "restvocht". Wat Bosch nl kastdroog noemt, voelt gewoon nog vochtig aan, MAAR dat kan je dus bijstellen.

Verder maakt ie flink lawaai, maar hij is zuiniger (!) dan Bosch zelf opgeeft.

Helaas waren wij zo dom om bij MediaMarkt te bestellen; dat werd een gigantisch drama. Tussen MM en Postnl is de data-uitwisseling erg slecht en de bezorgers spreken slecht Nederlands (wel vriendelijk) ; ja dan wordt het al gauw een zooitje.

Verhoeven 19-07-2016

Zeer tevreden ,

Fijne droger doet wat hij moet doen wasgoed goed droog en diverse programma,s voor iedere was om te drogen de droger is netjes en overzichtelijke programma,s
Zeer tevreden

Helen58 11-07-2016

Geweldige wasdroger.

Geweldige wasdroger. Ik ben nu veel sneller door mijn was heen en kan de wasmachine en wasdroger tegelijk laten draaien, omdat de wasdroger niet zoveel stroom verbruikt.

Papa 01-04-2016

Lekker droog!

De was (met name de handdoeken en hydrofiele doeken) komen lekker droog uit de droger. En de droger is heel energiezuinig en dat met twee kleintjes in huis komt dat even goed uit.

Peter 06-03-2016

Teleurstellend

Heb de droger nu voor een jaar, en de was komt er niet goed droog uit en katoen ook vaak ruw. Lees dat je met instellingen kan spelen, maar is ons nog niet gelukt. Wie de gouden tip heeft mag het zeggen. Bij het Bosch visitor centre konden ze ook niet echt helpen en ben er nu wel klaar mee. Kan ie geruild worden voor een condensdroger? Jammer, want ben normaal wel tevreden met bosch/siemens producten

Arnold 28-02-2016

Energiebesparing

Naast het lagere elektriciteitsverbruik ten opzichte van een gewone wasdroger door de warmtepomp blijkt dat deze machine ook op lagere temperatuur goed droogt wat ook minder energie kost. Er kunnen nu meer verschillende stoffen tegelijk goed gedroogd worden waardoor de droger ook nog eens minder vaak hoeft te draaien.

lucie 59 18-02-2016

fijne machine

hele fijn machine ben er erg blij mee geen lawaai en wat ik erg prettig vind is de fijn afstelling die je bij alle programma s kan gebruiken fijn in onderhoud alleen filters schoonmaken en water eruit zeker een aanrader

Bonewald 27-12-2015

Wennen

Sinds een paar weken hebben wij onze nieuwe droger. Het meest economische programma duurt ruim 300 minuten. Dat is wel wennen. Of dit ook echt minder stroom verbruikt, kan ik niet beoordelen. In het beging kwam de was er nog vochtig uit. De beschrijving vonden wij niet echt duidelijk hierover. Uiteindelijk hebben wij wel gevonden hoe dit aan te passen.

Gert 20-12-2015

Prima machine

Mooi uiterlijk, handig dat het condenswater direct afgevoerd wordt. Duidelijke knoppen. Nog even wennen om de instelling goed te hebben om de was droog genoeg uit de machine te krijgen.

hettydeheks 19-11-2015

Geruisloos

net 2 dagen in huis ben helemaal in me nopjes hij is stil en voor namelijk het is droog na een keer in plaats van drie en dan nog niet

Martin55 07-11-2015

mooi en stil

pas deze droger gekocht en bevalt prima doet in alle stilte zijn werk en er kan voor een heel regiment wasgoed in