Siemens WT46G490NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46G490NL op Kieskeurig.nl.

D R Mataheru 08-01-2020

Huishoudelijk apparaat

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt prima,vooral in de herfst en winterperiode wanneer het buiten ophangen van de was lastiger is om te drogen.

Toppie 23-10-2019

Heerlijk grote trommel

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasdroger maakt mijn handdoeken heerlijk zacht. De trommelinhoud van 8 kg wasgoed is een verademing. Het beddengoed past er prima in en ik hoef niet meer te proppen wat het geval was bij mijn oude droger. Veel droogprogramma's mogelijk en er zit verlichting in de droger. Het droogrek voor wolwas en schoenen zijn ook een welkome bonus.

Lidia A 18-07-2019

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger doet waar hij voor gemaakt is. Fijne grote trommel. Gebruiksvriendelijk.

Wassen met plezier 01-07-2019

Een mooi setje

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn Siemens condensdroger IQ500 verzorgd samen met met de Siemens wasautomaat IQ800 een fantastisch wasresultaat , en het ziet er samen mooi uit .

Chris 57 10-05-2019

Een genot om mee te werken!

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Wij hebben dit prachtige apparaat enige weken tot volle tevredenheid in huis. Het is echter ook een zeer functioneel apparaat met heel veel gebruiksgemak.

HCVillerius 22-10-2018

Kanjer van een droger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Stil, snel, makkelijk te bedienen, veel opties, adaptieve tijd (langer of korter nav hoeveelheid vocht)

MirandaD 16-07-2018

makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Er gaat een lampje aan bij bediening zo zie je nog goed of er iets in ligt. De bediening is erg prettig en daarnaast maakt de droogautomaat minimaal geluidsoverlast. Droogt zeer goed. Het rekje is fantastisch.

Avalon 06-05-2018

Mooi en stil apparaat

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Vorige maand gekocht. Mooie vormgeving. Veel opties en weinig geluid bij het drogen. Was is echter niet altijd helemaal droog

Jojo74 26-08-2017

Alles wat een droger moet zijn!

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Fijne droger, stil, snel klaar en met de diverse programma's altijd een passend programma voor je was.

RPNijhof 09-08-2017

Meer mogelijkheden met nieuwe Siemens wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Twee weken geleden gekocht ter vervanging van een 14,5 jaar oude defekte Siemens wasdroger (tevens nieuwe Siemens wasmachine aangeschaft). Deze nieuwr wasdroger is energiezuiniger en heeft meer mogelijkheden. Ook het pluizenfilter is eenvoudiger te reinigen.

Ibvdb 31-07-2017

Geweldig.

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Pas aangeschaft. Ben erg tevreden. Hiervoor ook een Siemens droger gehad. Dus keus was snel gemaakt. Deze heeft ook nog eens erg veel mogelijkheden

JobvanSnippenberg 06-02-2017

Tot op heden weinig plezier

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Op 24 januari 2017 de machine geleverd gekregen (inclusief een wasmachine). Gekocht bij de vakhandel omdat je daar nog service krijgt (dacht ik). De wasdroger droogt slecht en de was stinkt. Het lijkt wel verbrand vet ofzo. De trommel blijft nat.
De authorized dealer wist geen oplossing voor het probleem. Nu komt er iemand van Siemens kijken. Hopelijk gaat hij/zij het oplossen. Zucht

AAEV 03-10-2016

Wat een rust en fijne droge kleding!

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Na de aanschaf van de Siemens Idos wasmachine een paar dagen later deze condensdroger ook meteen aangeschaft.
Naast het mooie Siemens design vind ik de droger erg stil!
Aantal droogprogramma's is groot en de programma's die ik tot nu toe gebruikt heb zijn vrij kort en de was komt er goed droog uit. Bestaat ook mogelijkheid om het rest water met een slang in de afvoer te doen, dit is erg makkelijk. Hoef je niet steeds het condensbakje leeg te maken.

Wim Poijk 03-09-2016

Prima droger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Wij hebbe deze droger in gebruik genomen op 03-09-2016 en zijn zeer tevreden. De droger ziet er prima uit en het bedieningsgemak is groot.

g1s2p3G1S2P3 14-07-2016

Deze Wasdroger is het einde

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Met deze Wasdroger ben ik heel erg tevreden
hij is stil en het wasgoed komt er keurig uit na het drogen.
De Wasmachine en de Wasdroger van Siemens zijn één combinatie
ook in gebruik.....

Appiehappie 08-07-2016

Droogt prima, veel keuzemogelijkheden

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

We hebben deze droger vorige maand gekocht en zijn er prima tevreden. Het schoonmaken na iedere droogbeurt is echter niet ideaal. Onze vorige Siemens droger was op dat gebied veel gebruiksvriendelijker.

MiriamA 10-03-2016

mooi en goed te bedienen

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

de was is een stuk sneller droog, waardoor het apparaat zuiniger is in gebruik dan de oude. Tevens een stuk stiller een mooie vormgeving en uitstraling, goed bedien gemak!

profLB 29-02-2016

kwaliteit en tevreden

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Sinds 3 maand nou, de machine werkt goed en ben tevreden.
Alleen de vertraging van het display en de led trommelverlichting vind ik
hinderlijk. Droogt goed en snel met weinig geluid.
Dat condensfilter in tweeën is ook lastig(bij vorige in één geheel).
In algemeen een prima droger en aan te raden.

BarryKohnke 26-02-2016

Super machine

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Vorige week gekocht, heel erg blij mee. De werking van de machine spreekt voor zich, goede aankoop geweest.

Dyaniz2 18-02-2016

Geweldige gebruiksvriendelijke droger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Ik heb de droger nog niet zo heel lang,maar zou echt niet meer zonder kunnen.Vooral de gebruiksvriendelijke instructies zijn geweldig.Dit is inmiddels mijn 2 de droger van Siemens en mijn wasmachine is ook van Siemens.Hoef dan ook geen 2x na te denken wanneer mijn wasmachine er mee ophoud waar ik dan weer me machine aanschaf!