Siemens WT46G490NL - Reviews

Beoordeling op basis van 31 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bos1952 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Apparaat heeft veel handige mogelijkheden, zoals het overhemdenprogramma van 15 minuten. Echt heel makkelijk en snel. Alles is overzichtelijk en met één knop in te stellen. Grote verbetering is het afneembare voorstukjes van het luchtfilter. Heel makkelijk en snel onder de kraan te reinigen! We waren verrast door de trommelverlichting en de mooie extra grote vuldeur. In vergelijking met onze vorige Siemens droger is deze toch een stuk stiller en fijn dat op het sjieke LED scherm de resterende tijd te zien is. Het is gewoon een mooi apparaat, waarvan de glazen vuldeur een echte eye catcher is. Het isnnu te zien dat de was niet klontert en hij komt er ook nog eens mooi zacht uit. Dus terecht bij onze Siemens keus gebleven!

BHG1992 16-06-2015 Product paar weken in bezit

Fijne, gemakkelijk te bedienen droger. Overzichtelijk menu en prettige touchknoppen. Meerdere programma's, voor ieder type wasgoed een programma!

Willempii 02-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, met alle mogelijkheden (ook wol drogen en schoenen op speciaal rekje). Wel opletten met startknop (wachten tot het apparaat ook er klaar voor is)

Drdrum 01-06-2015 Product paar dagen in bezit

EEn gemakkelijk te bedieningen apparaat. met alle functies die nodig zijn zonder overbodige toestanden. met een duidelijke handleiding.

Marcus1966 14-04-2015 Product half jaar in bezit

Super apparaat. Vooral de verlichting in de trommel maakt het helemaal af! Gebruiksvriendelijk. Duidelijke programmakeuze.

outlook 28-02-2017 Product paar maanden in bezit

werking

Apparaat bevalt zeer goed. Droog resultaten zijn goed en bediening van apparaat is zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• resultaten
  • bediening

JobvanSnippenberg 06-02-2017

Tot op heden weinig plezier

Op 24 januari 2017 de machine geleverd gekregen (inclusief een wasmachine). Gekocht bij de vakhandel omdat je daar nog service krijgt (dacht ik). De wasdroger droogt slecht en de was stinkt. Het lijkt wel verbrand vet ofzo. De trommel blijft nat.
De authorized dealer wist geen oplossing voor het probleem. Nu komt er iemand van Siemens kijken. Hopelijk gaat hij/zij het oplossen. Zucht

AAEV 03-10-2016

Wat een rust en fijne droge kleding!

Na de aanschaf van de Siemens Idos wasmachine een paar dagen later deze condensdroger ook meteen aangeschaft.
Naast het mooie Siemens design vind ik de droger erg stil!
Aantal droogprogramma's is groot en de programma's die ik tot nu toe gebruikt heb zijn vrij kort en de was komt er goed droog uit. Bestaat ook mogelijkheid om het rest water met een slang in de afvoer te doen, dit is erg makkelijk. Hoef je niet steeds het condensbakje leeg te maken.

Wim Poijk 03-09-2016

Prima droger

Wij hebbe deze droger in gebruik genomen op 03-09-2016 en zijn zeer tevreden. De droger ziet er prima uit en het bedieningsgemak is groot.

g1s2p3G1S2P3 14-07-2016

Deze Wasdroger is het einde

Met deze Wasdroger ben ik heel erg tevreden
hij is stil en het wasgoed komt er keurig uit na het drogen.
De Wasmachine en de Wasdroger van Siemens zijn één combinatie
ook in gebruik.....

Appiehappie 08-07-2016

Droogt prima, veel keuzemogelijkheden

We hebben deze droger vorige maand gekocht en zijn er prima tevreden. Het schoonmaken na iedere droogbeurt is echter niet ideaal. Onze vorige Siemens droger was op dat gebied veel gebruiksvriendelijker.

MiriamA 10-03-2016

mooi en goed te bedienen

de was is een stuk sneller droog, waardoor het apparaat zuiniger is in gebruik dan de oude. Tevens een stuk stiller een mooie vormgeving en uitstraling, goed bedien gemak!

profLB 29-02-2016

kwaliteit en tevreden

Sinds 3 maand nou, de machine werkt goed en ben tevreden.
Alleen de vertraging van het display en de led trommelverlichting vind ik
hinderlijk. Droogt goed en snel met weinig geluid.
Dat condensfilter in tweeën is ook lastig(bij vorige in één geheel).
In algemeen een prima droger en aan te raden.

BarryKohnke 26-02-2016

Super machine

Vorige week gekocht, heel erg blij mee. De werking van de machine spreekt voor zich, goede aankoop geweest.

Dyaniz2 18-02-2016

Geweldige gebruiksvriendelijke droger

Ik heb de droger nog niet zo heel lang,maar zou echt niet meer zonder kunnen.Vooral de gebruiksvriendelijke instructies zijn geweldig.Dit is inmiddels mijn 2 de droger van Siemens en mijn wasmachine is ook van Siemens.Hoef dan ook geen 2x na te denken wanneer mijn wasmachine er mee ophoud waar ik dan weer me machine aanschaf!

wimark48 31-12-2015

Mooie uitstraling en makkelijk te bedienen

De Siemens Condens droger droogt uitstekend (hij past ze eigen aan de hoeveelheid was die in de trommel zit.) Ik hoop dat hij net zolang mee gaat als de vorige Siemens Condens droger, namelijk 28Jaar

Geweldige droger 28-08-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat. Handige funties, mooie uitstraling en een handig rekje om schoenen te drogen. Ook fantastisch dat er zoveel kleding tegelijk in het apparaat te drogen past.

Henderik07 25-05-2015 Product kwartaal in bezit

Mooie droger,feine grote vuldeur . Zeer tevreden.een aanrader .en totslot een goede prijs Siemens wasmachine Siemens droger ,we kunnen er weer een jaar of 15 mee vooruit.

Fast 16-05-2015

Niet alleen mooi maar ook zeer goede droger

Sinds een aantal weken in mijn bezit en dit tot volle tevedenheid,samen met de wasmachine Siemens extra klasse van 8 kg sluit dit goed bij elkaar aan.

Joshua de Muynck 08-04-2015

een fantastisch apparaat!

ik heb heb in januari deze droger gekocht, en ik ben er zeer tevreden mee.
het gezoem van deze droogautomaat vind ik dermate rustgevend dat ik er ongeveer bij in slaap van als ik hem savonds laat draaien.
ik vind het alleen wel een beetje jammer dat de programma,s zo lang duren.
maarja...... bij nader inzien valt daar ook wel mee te leven.