Siemens WT46G490NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46G490NL op Kieskeurig.nl.

Geweldige droger 28-08-2015

Geweldig apparaat. Handige funties, mooie uitstraling en een handig rekje om schoenen te drogen. Ook fantastisch dat er zoveel kleding tegelijk in het apparaat te drogen past.

Bos1952 20-06-2015

Apparaat heeft veel handige mogelijkheden, zoals het overhemdenprogramma van 15 minuten. Echt heel makkelijk en snel. Alles is overzichtelijk en met één knop in te stellen. Grote verbetering is het afneembare voorstukjes van het luchtfilter. Heel makkelijk en snel onder de kraan te reinigen! We waren verrast door de trommelverlichting en de mooie extra grote vuldeur. In vergelijking met onze vorige Siemens droger is deze toch een stuk stiller en fijn dat op het sjieke LED scherm de resterende tijd te zien is. Het is gewoon een mooi apparaat, waarvan de glazen vuldeur een echte eye catcher is. Het isnnu te zien dat de was niet klontert en hij komt er ook nog eens mooi zacht uit. Dus terecht bij onze Siemens keus gebleven!

BHG1992 16-06-2015

Fijne, gemakkelijk te bedienen droger. Overzichtelijk menu en prettige touchknoppen. Meerdere programma's, voor ieder type wasgoed een programma!

Willempii 02-06-2015

Mooi apparaat, met alle mogelijkheden (ook wol drogen en schoenen op speciaal rekje). Wel opletten met startknop (wachten tot het apparaat ook er klaar voor is)

Drdrum 01-06-2015

EEn gemakkelijk te bedieningen apparaat. met alle functies die nodig zijn zonder overbodige toestanden. met een duidelijke handleiding.

Marcus1966 14-04-2015
  • Product half jaar in bezit

Super apparaat. Vooral de verlichting in de trommel maakt het helemaal af! Gebruiksvriendelijk. Duidelijke programmakeuze.

Toppie 23-10-2019

Heerlijk grote trommel

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

De wasdroger maakt mijn handdoeken heerlijk zacht. De trommelinhoud van 8 kg wasgoed is een verademing. Het beddengoed past er prima in en ik hoef niet meer te proppen wat het geval was bij mijn oude droger. Veel droogprogramma's mogelijk en er zit verlichting in de droger. Het droogrek voor wolwas en schoenen zijn ook een welkome bonus. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lidia A 18-07-2019

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Deze droger doet waar hij voor gemaakt is. Fijne grote trommel. Gebruiksvriendelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wassen met plezier 01-07-2019

Een mooi setje

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Mijn Siemens condensdroger IQ500 verzorgd samen met met de Siemens wasautomaat IQ800 een fantastisch wasresultaat , en het ziet er samen mooi uit . [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chris 57 10-05-2019

Een genot om mee te werken!

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Wij hebben dit prachtige apparaat enige weken tot volle tevredenheid in huis. Het is echter ook een zeer functioneel apparaat met heel veel gebruiksgemak.

Ine 08-11-2018

Prima wasdroger, licht in de droger, extra mandje voor wol.

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

De droger is goed, programma’s zijn duidelijk en door de grote trommel minder gekreukt na het drogen. Erg blij met het extra mandje voor kwetsbaar(wol) materiaal. Dit heb ik nog niet getest. Verlichting in de trommel was ik gewend en dat heeft dit type. Mijn vorige droger was een Siemens die 20 jaar voldeed

Pluspunten

• Grote trommel
  • Verlichting in de trommel
  • Veel keuze mogelijkheden
  • Droogt goed
  • Tijdsinstelling mogelijk

Ine 26-02-2019

24-02 Jammer dat bij deze review van 8-11 mijn opmerking dat het stoffilter lekt niet geplaatst is. Dit is zeer hinderlijk, met de stofzuiger moet ik steeds het omgevingsstof wegzuigen.

HCVillerius 22-10-2018

Kanjer van een droger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Stil, snel, makkelijk te bedienen, veel opties, adaptieve tijd (langer of korter nav hoeveelheid vocht)

MirandaD 16-07-2018

makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Er gaat een lampje aan bij bediening zo zie je nog goed of er iets in ligt. De bediening is erg prettig en daarnaast maakt de droogautomaat minimaal geluidsoverlast. Droogt zeer goed. Het rekje is fantastisch.

Avalon 06-05-2018

Mooi en stil apparaat

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Vorige maand gekocht. Mooie vormgeving. Veel opties en weinig geluid bij het drogen. Was is echter niet altijd helemaal droog

Jojo74 26-08-2017

Alles wat een droger moet zijn!

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Fijne droger, stil, snel klaar en met de diverse programma's altijd een passend programma voor je was.

RPNijhof 09-08-2017

Meer mogelijkheden met nieuwe Siemens wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Twee weken geleden gekocht ter vervanging van een 14,5 jaar oude defekte Siemens wasdroger (tevens nieuwe Siemens wasmachine aangeschaft). Deze nieuwr wasdroger is energiezuiniger en heeft meer mogelijkheden. Ook het pluizenfilter is eenvoudiger te reinigen.

Ibvdb 31-07-2017

Geweldig.

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Pas aangeschaft. Ben erg tevreden. Hiervoor ook een Siemens droger gehad. Dus keus was snel gemaakt. Deze heeft ook nog eens erg veel mogelijkheden

outlook 28-02-2017

werking

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Apparaat bevalt zeer goed. Droog resultaten zijn goed en bediening van apparaat is zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• resultaten
  • bediening

JobvanSnippenberg 06-02-2017

Tot op heden weinig plezier

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Op 24 januari 2017 de machine geleverd gekregen (inclusief een wasmachine). Gekocht bij de vakhandel omdat je daar nog service krijgt (dacht ik). De wasdroger droogt slecht en de was stinkt. Het lijkt wel verbrand vet ofzo. De trommel blijft nat.
De authorized dealer wist geen oplossing voor het probleem. Nu komt er iemand van Siemens kijken. Hopelijk gaat hij/zij het oplossen. Zucht

AAEV 03-10-2016

Wat een rust en fijne droge kleding!

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Na de aanschaf van de Siemens Idos wasmachine een paar dagen later deze condensdroger ook meteen aangeschaft.
Naast het mooie Siemens design vind ik de droger erg stil!
Aantal droogprogramma's is groot en de programma's die ik tot nu toe gebruikt heb zijn vrij kort en de was komt er goed droog uit. Bestaat ook mogelijkheid om het rest water met een slang in de afvoer te doen, dit is erg makkelijk. Hoef je niet steeds het condensbakje leeg te maken.