Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46G490NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mulder 03-06-2022

Fijne machine

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat ie moet doen, en nooit problemen

NvdBijl 19-01-2022

Gaat wel

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kastdroog is niet kastdroog, dan is het nog aardig nat. Dus moet ik de droger op kastdroog extra zetten.

Roy 19-08-2021

Niet kopen

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

5 jaar in het bezit, lekt water en nu bonkt hij, ook zonder was.
Vermoed dat het lager stuk is, te duur om te repareren.
2 jaar fabrieksgarantie is veel te kort voor zo'n duur apparaat.

Niet kopen.

Minpunten

• Na 5 jaar afgeschreven.

Van ingen 22-04-2021

Pluizenfilter lekt!

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Hij droogt goed en de machine ziet er ook mooi uit.
Maar het pluizenfilter lekt, en daarom hebben we elke keer storing!
Word er echt niet goed van!
Veel spijt van deze aankoop!
We hebben deze machine nu 3 jaar en na 2 jaar kregen we al storing( we gebruiken hem ook regelmatig maar daar is hij ook voor.
Ben nu al de hele dag bezig met 2 wassen!

Pluspunten

• Zien er mooi uit
  • Droogt goed en redelijk snel

Minpunten

• Pluizenfilter lekt daardoor storing

D R Mataheru 08-01-2020

Huishoudelijk apparaat

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt prima,vooral in de herfst en winterperiode wanneer het buiten ophangen van de was lastiger is om te drogen.

Toppie 23-10-2019

Heerlijk grote trommel

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasdroger maakt mijn handdoeken heerlijk zacht. De trommelinhoud van 8 kg wasgoed is een verademing. Het beddengoed past er prima in en ik hoef niet meer te proppen wat het geval was bij mijn oude droger. Veel droogprogramma's mogelijk en er zit verlichting in de droger. Het droogrek voor wolwas en schoenen zijn ook een welkome bonus.

Lidia A 18-07-2019

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger doet waar hij voor gemaakt is. Fijne grote trommel. Gebruiksvriendelijk.

Wassen met plezier 01-07-2019

Een mooi setje

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn Siemens condensdroger IQ500 verzorgd samen met met de Siemens wasautomaat IQ800 een fantastisch wasresultaat , en het ziet er samen mooi uit .

Chris 57 10-05-2019

Een genot om mee te werken!

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Wij hebben dit prachtige apparaat enige weken tot volle tevredenheid in huis. Het is echter ook een zeer functioneel apparaat met heel veel gebruiksgemak.

Ine 08-11-2018

Prima wasdroger, licht in de droger, extra mandje voor wol.

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

De droger is goed, programma’s zijn duidelijk en door de grote trommel minder gekreukt na het drogen. Erg blij met het extra mandje voor kwetsbaar(wol) materiaal. Dit heb ik nog niet getest. Verlichting in de trommel was ik gewend en dat heeft dit type. Mijn vorige droger was een Siemens die 20 jaar voldeed

Pluspunten

• Grote trommel
  • Verlichting in de trommel
  • Veel keuze mogelijkheden
  • Droogt goed
  • Tijdsinstelling mogelijk

Ine 26-02-2019

24-02 Jammer dat bij deze review van 8-11 mijn opmerking dat het stoffilter lekt niet geplaatst is. Dit is zeer hinderlijk, met de stofzuiger moet ik steeds het omgevingsstof wegzuigen.

HCVillerius 22-10-2018

Kanjer van een droger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Stil, snel, makkelijk te bedienen, veel opties, adaptieve tijd (langer of korter nav hoeveelheid vocht)

MirandaD 16-07-2018

makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Er gaat een lampje aan bij bediening zo zie je nog goed of er iets in ligt. De bediening is erg prettig en daarnaast maakt de droogautomaat minimaal geluidsoverlast. Droogt zeer goed. Het rekje is fantastisch.

Avalon 06-05-2018

Mooi en stil apparaat

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Vorige maand gekocht. Mooie vormgeving. Veel opties en weinig geluid bij het drogen. Was is echter niet altijd helemaal droog

Jojo74 26-08-2017

Alles wat een droger moet zijn!

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Fijne droger, stil, snel klaar en met de diverse programma's altijd een passend programma voor je was.

RPNijhof 09-08-2017

Meer mogelijkheden met nieuwe Siemens wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Twee weken geleden gekocht ter vervanging van een 14,5 jaar oude defekte Siemens wasdroger (tevens nieuwe Siemens wasmachine aangeschaft). Deze nieuwr wasdroger is energiezuiniger en heeft meer mogelijkheden. Ook het pluizenfilter is eenvoudiger te reinigen.

Ibvdb 31-07-2017

Geweldig.

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Pas aangeschaft. Ben erg tevreden. Hiervoor ook een Siemens droger gehad. Dus keus was snel gemaakt. Deze heeft ook nog eens erg veel mogelijkheden

outlook 28-02-2017

werking

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Apparaat bevalt zeer goed. Droog resultaten zijn goed en bediening van apparaat is zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• resultaten
  • bediening

JobvanSnippenberg 06-02-2017

Tot op heden weinig plezier

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Op 24 januari 2017 de machine geleverd gekregen (inclusief een wasmachine). Gekocht bij de vakhandel omdat je daar nog service krijgt (dacht ik). De wasdroger droogt slecht en de was stinkt. Het lijkt wel verbrand vet ofzo. De trommel blijft nat.
De authorized dealer wist geen oplossing voor het probleem. Nu komt er iemand van Siemens kijken. Hopelijk gaat hij/zij het oplossen. Zucht

AAEV 03-10-2016

Wat een rust en fijne droge kleding!

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Na de aanschaf van de Siemens Idos wasmachine een paar dagen later deze condensdroger ook meteen aangeschaft.
Naast het mooie Siemens design vind ik de droger erg stil!
Aantal droogprogramma's is groot en de programma's die ik tot nu toe gebruikt heb zijn vrij kort en de was komt er goed droog uit. Bestaat ook mogelijkheid om het rest water met een slang in de afvoer te doen, dit is erg makkelijk. Hoef je niet steeds het condensbakje leeg te maken.

Wim Poijk 03-09-2016

Prima droger

Geschreven voor: Siemens WT46G490NL

Wij hebbe deze droger in gebruik genomen op 03-09-2016 en zijn zeer tevreden. De droger ziet er prima uit en het bedieningsgemak is groot.