Miele TDA150 C - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele TDA150 C op Kieskeurig.nl.

Ingrid 27-01-2017

Uitstekende wasdroger

Geschreven voor: Miele TDA150 C

Wat een verademing is deze droger. Na een jaar sukkelen met een Beko warmtepompdroger weer terug bij het vertrouwde merk. Miele blijft nmm onovertroffen. Prima resultaten EN veel mogelijkheden. Elk programma doet wat het moet doen. Of het nu gaat om gladstrijken, strijkdroog of kastdroog. wasgoed komt er droog en kreukelarm uit. Ook dekbedhoes eindelijk weer zonder in de knoop gedraaid droog eruit. De sensor zorgt ervoor dat het wasgoed niet onnodig lang in de droger zit. Programma's hoeven vaak veel korter dan oorspronkelijk gedacht. Handig bij kleinere wasjes.

Pluspunten

• uitstekende droogresultaten
  • veel mogelijkheden
  • sensor zorgt voor sneller drogen

Minpunten

• sorry kan NIKS bedenken

Sabrina 28-05-2017

Hele fijne droger!

Geschreven voor: Miele TDA150 C

Hele fijne droger. Droogt ontzettend goed en maakt weinig geluid. Stof wordt goed opgevangen in het filter. Lekker veel ruimte in de droger.

Pluspunten

• droogt goed
  • weinig geluid
  • stof wordt goed opgevangen
  • veel ruimte

burke 24-11-2017

merkt u iets van vocht in de lucht in de ruimte waar de machine staat?

Kasteelhoeve 16-11-2018

Prima wasdroger

Geschreven voor: Miele TDA150 C

Vroeger een Miele condensdroger gehad die ons prima beviel. Na het overlijden van deze machine overgestapt oo een Bosch warmtepompdroger. Deze machine droogde vanaf het begin al niet zoals ik bewend was. Driemaal drogen en de was was nlg niet droog. Ergenis op ergenis. Vanwege onvrede weer overgestapt op een Miele condensdroger. Alsof ik weer in de hemel terecht kwam. Weliswaar energielabel B, maar wel in een keer droog in een kortere tijd. Waar blijf je dan met energielabel A?

Pluspunten

• Goede betrouwbare machine
  • Doet wat hij moet doen uitstekend

Minpunten

bs de hasselbraam 17-11-2016

gebruiksvriendelijk en grote inhoud trommel

Geschreven voor: Miele TDA150 C

Fijne machine met grote trommel, iedereen kan hem makkelijk bedienen en hij is erg stil. Machine wordt dagelijks meerdere malen gebruikt dus vandaar de keuze voor Miele.