Miele TDA 140 C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele TDA 140 C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marco 17-03-2018

Stille droger

Geschreven voor: Miele TDA 140 C

Droger is erg stil en geeft weinig condens in de badkamer. Het eindresultaat is zeer goed. Heb de droger nog te kort om over de kwaliteit wat te vinden maar is normaal bij Miele altijd zeer goed

marja de feijter 28-12-2017

Fijne droger, heel mooi apparaat, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Miele TDA 140 C

Ik heb deze Miele droger gekocht omdat ik een Miele fan ben, alle machines in huis zijn van Miele, de kwaliteit,is energiezuinig, de lange levensduur, de goede service is helemaal af.
De vorige Miele droger was 19 jaar oud, heeft zoveel draaiuren gemaakt in een gezin met 11 personen. Geef mij maar een Miele

Pluspunten

• kwaliteit
  • energiezuinig

Lous 27-10-2017

Gemakkelijk leesbare en te bedienen display

Geschreven voor: Miele TDA 140 C

Mijn vorige Miele wasdroger heeft 20 jaar en 4 maanden probleemloos alle was gedroogd. Logisch dat ik dit apparaat verving voor eenzelfde apparaat. Ik heb veel vertrouwen in mijn nieuwe, geruisloze wasdroger.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Goede wasverdeling

maaikeboselie 25-01-2015
Geschreven voor: Miele TDA 140 C

Fijne condensdroger. hij droogt de was goed warmte die vrij komt valt erg mee. Formaat is goed en er kan genoeg was in de trommel.