AEG T87687NIH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T87687NIH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

M 17-05-2017

Nooit meer AEG!

Geschreven voor: AEG T87687NIH

Zoals hier eerder beschreven het zelfde probleem, nieuw product en na 3 maanden al 3x een monteur over de vloer gehad...
Droogt wel goed alleen je wordt gek van de herrie (fluitend geluid) waarschijnlijk was het de ventilator maar bleek later de compressor te zijn.
Complete machine uit elkaar in een 2,5 uur durende reparatie!
Daarna nog exact het zelfde probleem, AEG geeft niet thuis en wil nog een keer een monteur sturen.
Daar zijn we dus niet akkoord mee gegaan en de winkelier waar de machine is gekocht vond dit ook te gek voor woorden en die heeft een andere geleverd (lees een nieuwer type).
AEG... 'bedankt voor de service'.
Nooit meer een AEG!

Pluspunten

• Droogt goed
  • Trommelverlichting

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Slechte service van AEG

Zwolle1982 11-05-2017

Kan slecht met sokken overweg

Geschreven voor: AEG T87687NIH

Prima stille droger maar bij iedere droogbeurt waar sokken in zitten, worden sokken tussen de deur en de zijkant gedrukt waardoor deze niet droog worden en onder de pluizen komen te zitten. Voor de prijs welke we voor de droger hebben betaald (destijds EUR950,-) zou je toch anders verwachten. AEG hierover gebeld en ik zou teruggebeld worden. Na 3 maanden nog niets vernomen....

Van Hot naar Her 22-10-2016

Om te janken zo slecht

Geschreven voor: AEG T87687NIH

Nieuwe wtp droger T87687NIH gekocht. Was droogt niet. Totaal niet zelfs. AEG gevraagd wat er mis gaat. Maar geen antwoord alleen een monteur. Blijkt de compressor defect te zijn. Let wel, hij is nagelnieuw en twee keer geprobeerd. Inmiddels zit er een nieuwe compressor (lees compleet nieuwe onderbak!) in en werkt de T87687NIH nog steeds niet. Erger nog, er zijn meer problemen bijgekomen. Problemen die ik in eerdere reviews ook lees: fluitende geluiden. Deze komen van de ventilator aan de achterzijde. Een afknapper eerste klas. Een waardeloos apparaat.

Pluspunten

• Ik kan er geen bedenken

Minpunten

• Kapot bij aankoop
  • Kapot na reparatie
  • Was wordt niet droog

Wallie 09-08-2016

Prima aankoop

Geschreven voor: AEG T87687NIH

Maakt niet te veel geluid, gaat na afloop van het programma vanzelf uit, pluizenfilter is gemakkelijk schoon te maken, mooi grote opening voorde invoer van wasgoed, LED-lampje in de machine (als de deur open is en de machine ingeschakeld) is erg handig bij het invoeren van het wasgoed

Pluspunten

• Geluid is reduceerbaar
  • Machine gaat vanzelf uit

Minpunten

• lange programma's soms

Anna 11-05-2016

warmte pomp droger

Geschreven voor: AEG T87687NIH

Ideaal . Zeer zuinig en heel praktisch .
Kan lekker veel in
Met deze droger hoef ik geen slang meer naar buiten te monteren.
Droogt uitstekend . Je kunt hem makkelijk van tevoren instellen , zodat hij op een later tijdstip klaar is.
Ik was 's avonds . Als de was klaar is doe ik hem in de droger . Stel hem zo in dat hij 's morgens net voor ik opsta droog is en kan dan de was zo weg werken .
Kreukt bijna niet. Heerlijk zo , gaat het direct de kast in.
Deze machine is ook heel zuinig in gebruik

Van Hot naar Her 15-06-2016

Wat is de kleur van deze droger. Er staan veel plaatjes op internet. De ene is beige de andere wit. Kunt u mij de echte kleur aangeven?
Alvast hartelijk dank.

Andi 10-05-2016

Super apparaat

Geschreven voor: AEG T87687NIH

Ik ben zo blij met dit apparaat, super makkelijk in gebruik. Meerdere functies. Je kunt er veel was in kwijt hierdoor hoef je dus minder te wassen. Ik raad deze aan aan iedereen.

Mag 30-04-2016

Warmtepompdroger AEG T87687NIH

Geschreven voor: AEG T87687NIH

Ideale droger voor T-shirts, beddengoed en zelfs wollen kleding.
De programma's duren wel langer dan een condensdroger.

Ada 29-04-2016

energiezuinige droger

Geschreven voor: AEG T87687NIH

Van alle wasdrogers die we gehad hebben is dit de meest zuinige, ook de droogresultaten zijn verbluffend.

M.Driessen 29-04-2016

"zuiniger drogen"

Geschreven voor: AEG T87687NIH

Met een gezin met jonge kinderen moet er af en toe gedroogd worden. Deze machine droogt goed, verbruikt aan de meter te zien zichtbaar veel minder energie en is zeer gebruiksvriendelijk.
M.Driessen

Patrick 29-04-2016

AEG T87687NIH

Geschreven voor: AEG T87687NIH

Wasdroger produceert een vervelende hoge toon, hij staat bij ons in de bijkeuken dus minder storend. Hou hier wel rekening mee als de droger in bv een keuken geplaatst wordt. De droog programma's duren vrij lang, zo,n 2,5 uur; de wasmachine is eerder klaar met de volgende was dan dat de droger de vorige heeft gedroogd. Dus als je gaat voor snelheid, dan is dit niet de juiste keus.

Van Hot naar Her 17-10-2016

Mogelijk het zelfde euvel als bij onze nieuwe T87687NIH. Na uren en uren op de hoogste stand kwam de was (mini wasje) er niet droog uit. Ook dat irritante geluid hoorden wij. Na 2 maanden wachten - waarin wij de nieuwe machine dus niet hebben gebruikt - kwam de monteur die was ingehuurd door AEG (AEG heeft geen eigen servicedienst)
Nadat hij e.e.a. had getest kwam hij al snel tot de conclusie dat de compressor niet werkte.
En dat daarom de warmte op 19 graden bleef hangen. Nee, dan krijg je na 5 uur nog je was niet droog.
Lees net dat AEG het vertikt om de droger om te ruilen - let wel hij is nieuw! en er moet nu al aan gesleuteld worden. Schande!

Ik zou er wel even na laten kijken, zeker als omdat u ook aangeeft dat het allemaal zo lang duurt.