AEG T87687NIH - Reviews

Energiekosten per jaar
40,71 euro

Van Hot naar Her 22-10-2016 Product paar maanden in bezit

Om te janken zo slecht

Nieuwe wtp droger T87687NIH gekocht. Was droogt niet. Totaal niet zelfs. AEG gevraagd wat er mis gaat. Maar geen antwoord alleen een monteur. Blijkt de compressor defect te zijn. Let wel, hij is nagelnieuw en twee keer geprobeerd. Inmiddels zit er een nieuwe compressor (lees compleet nieuwe onderbak!) in en werkt de T87687NIH nog steeds niet. Erger nog, er zijn meer problemen bijgekomen. Problemen die ik in eerdere reviews ook lees: fluitende geluiden. Deze komen van de ventilator aan de achterzijde. Een afknapper eerste klas. Een waardeloos apparaat.

Pluspunten

• Ik kan er geen bedenken

Minpunten

• Kapot bij aankoop
  • Kapot na reparatie
  • Was wordt niet droog

Wallie 09-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prima aankoop

Maakt niet te veel geluid, gaat na afloop van het programma vanzelf uit, pluizenfilter is gemakkelijk schoon te maken, mooi grote opening voorde invoer van wasgoed, LED-lampje in de machine (als de deur open is en de machine ingeschakeld) is erg handig bij het invoeren van het wasgoed

Pluspunten

• Geluid is reduceerbaar
  • Machine gaat vanzelf uit

Minpunten

• lange programma's soms

Anna 11-05-2016 Product half jaar in bezit

warmte pomp droger

Ideaal . Zeer zuinig en heel praktisch .
Kan lekker veel in
Met deze droger hoef ik geen slang meer naar buiten te monteren.
Droogt uitstekend . Je kunt hem makkelijk van tevoren instellen , zodat hij op een later tijdstip klaar is.
Ik was 's avonds . Als de was klaar is doe ik hem in de droger . Stel hem zo in dat hij 's morgens net voor ik opsta droog is en kan dan de was zo weg werken .
Kreukt bijna niet. Heerlijk zo , gaat het direct de kast in.
Deze machine is ook heel zuinig in gebruik

Andi 10-05-2016 Product half jaar in bezit

Super apparaat

Ik ben zo blij met dit apparaat, super makkelijk in gebruik. Meerdere functies. Je kunt er veel was in kwijt hierdoor hoef je dus minder te wassen. Ik raad deze aan aan iedereen.

Mag 30-04-2016 Product half jaar in bezit

Warmtepompdroger AEG T87687NIH

Ideale droger voor T-shirts, beddengoed en zelfs wollen kleding.
De programma's duren wel langer dan een condensdroger.

Ada 29-04-2016 Product half jaar in bezit

energiezuinige droger

9,4
Van alle wasdrogers die we gehad hebben is dit de meest zuinige, ook de droogresultaten zijn verbluffend.

M.Driessen 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

"zuiniger drogen"

Met een gezin met jonge kinderen moet er af en toe gedroogd worden. Deze machine droogt goed, verbruikt aan de meter te zien zichtbaar veel minder energie en is zeer gebruiksvriendelijk.
M.Driessen

Patrick 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

AEG T87687NIH

Wasdroger produceert een vervelende hoge toon, hij staat bij ons in de bijkeuken dus minder storend. Hou hier wel rekening mee als de droger in bv een keuken geplaatst wordt. De droog programma's duren vrij lang, zo,n 2,5 uur; de wasmachine is eerder klaar met de volgende was dan dat de droger de vorige heeft gedroogd. Dus als je gaat voor snelheid, dan is dit niet de juiste keus.