Samsung DV80H8100HW - Reviews

3,7

Ly 11-03-2016 Product maand in bezit

Droogt slecht.

3,2
Doordat de trommel maar 1 kant op gaat draait de was in elkaar ( beddengoed drogen is een drama dat moet je minimaal 3x uit elkaar halen voordat het droog is) zelfde probleem met de andere wasjes het 1 is droog en het ander niet. Enorm spijt van deze machine. Mijn ruim 10 jaar oude aeg was een stuk beter. Helaas heb ik deze nu gekocht.En dat voor dik 800 euro. Veel te duur voor dit dramading.samsung moet zich schamen om zo'n slecht product te verkopen. Had zeker meer van dit merk verwacht.

Jeppie0317 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

4,2
Goedendag mensen dit is echt een super mooie droger met heel veel mogelijk heden er zit echter wel een Maar aan dit product ik heb deze droger een week gehad
Toen ik hem kreeg dee ik de stekker in het stopcontact het eerste wat de droger deed is een stroom storing code aan geven en hij viel uit onder het draaien van een programma
display was slecht leesbaar gaf ook een raar geluid.

als het programma afgelopen was krijg je een muziekje normaal gaat de droger dan uit en dat deed die ook niet en het model ervoor deed dat wel dus denk goed naar voor u 800 euro wil uitgeven voor rotzooi eerste klas....!!!