Bosch WTB86282NL - Reviews

condensdroger
B
Vulgewicht
8 kg

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Munrog 03-03-2016

Uitstekende condensdroger

Zeer goede condensdroger droogt goed en snel. Handige pluizenfilter makkelijk schoon te houden. Is niet luidruchtig als hij draait en gemakkelijk in gebruik.
Verder is het rekje handig als je gymschoenen hebt gewassen en in de droger doet deze draaien dan niet door de trommel ook voor wollen trui te gebruiken.

ctmanic 29-09-2015 Product paar weken in bezit

No hose needed, Bosch make good stuff, 8 year warranty on the motor, good size, quiet. This is a darn good dryer! I don't really have any issues with it yet. Seriously, works really well, quiet and is easy as to use. And the company Ben Van Dijk were really helpful as well. Good value for money for sure.

Ester 13-05-2015

Was draait in elkaar

Grote droogtrommel, handige verplichting. Droogt normale was goed. Maar beddengoed draait altijd in elkaar waarna ik hem telkens weer opnieuw aan moet zetten na alles uit elkaar te hebben getrokken. Ik had wel wat meer verwacht van deze meest luxe uitvoering van Bosch.

Toos Segeren 19-02-2015

Past precies op de BOSCH wasmachine.

Een goede combinatie met de BOSCH Wasmachine.
Uitgebreide mogelijkheden voor keuze programma's.
Grote trommel en kan 8 kg aan.

marleen68 14-02-2015

beste droog hulp in huis

grote trommel, fijn voor dekbedden, duidelijk bedieningspaneel met extra opties zoals "shirts" om je t-shirts en overhemden kreukvrij op te kunnen hangen en verder te laten drogen aan wasrek, wol korf ideaal om wollen truien te laten drogen zonder dat ze vervilten, om badhanddoeken goed te laten drogen gebruik ik wel katoen kastdroog extra

Marleen68 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
grote trommel fijn voor dekbedden drogen. droger is rustig. praktisch in gebruik, programma wijst zich vanzelf.

Martin Zevenbergen 13-11-2014 Product paar weken in bezit

het was even wennen na mijn vorige wasdroger van Bosch, maar het gebruikgemak van deze droger is toch weer groter. de droogtijd die zich aanpast,het extra rek voor truien,schoenen en broeken is ook makkelijk.
kortom het belooft veel voor de komende jaren.

E 09-02-2014

Een goede droger voor een goede prijs

Verlichting in de trommel, erg handig. Geschikt voor grote stukken b.v. slaapzak. Handig om een dekbed te luchten.