Beko DCU 720030 - Reviews

B
Energiekosten per jaar
0 euro

Ducarmon 14-01-2015 Product paar dagen in bezit

Inmiddels hebben we de Beko droger nu een dikke 4 maanden in gebruik, we hebben nog geen seconde spijt gehad van de aanschaf. Zelfs mijn glasgordijnen droogt hij en ze blijven er fantastisch uitzien. Zeker ook door het huidige weer ben ik ontzettend blij met mijn droger en mensen twijfel niet ! Deze droger is GEWELDIG !!!!

Ducarmon 26-09-2014 Product paar dagen in bezit

Nadat ik voorgaande reviews had doorgenomen zijn wij overgegaan tot aanschaf van de Beko droger en ik moet zeggen er is geen woord van gelogen. Deze droger moet niet onderdoen voor duurdere merken hij droogt zeer goed en in een zeer korte tijd, de was komt er kreukloos uit het is gewoon een toppertje waar wij heel blij mee zijn, goed voor mijn portemonnee en zuinig op mijn kleding.

vls 08-06-2014 Product paar weken in bezit

Toen na 20 jaar onze vorige droger het begaf in een van de natste weken van dit voorjaar, moesten we op korte termijn een nieuwe. Aangezien we de wasdroger niet veel gebruiken (50 keer per jaar of minder) was het voor ons niet voordelig om in een warmtepompdroger te investeren. Een goedkopere condensdroger voldoet prima en is als het er echt om gaat ook sneller.

We hebben voor deze Beko gekozen, omdat uit ervaringen blijkt dat het een goede combinatie is tussen prijs en kwaliteit.

Deze droger hebben we nog niet vaak gebruikt en daarom is het nog niet mogelijk om iets over de duurzaamheid te zeggen, maar het droogresultaat, de mogelijkheden en het gebruiksgemak zijn allemaal prima. De vormgeving is niet van het allerhoogste niveau, maar dat hoeft ook niet voor een apparaat dat alleen in de berging staat.

Tot nu toe heel tevreden dus.

GerardRietdijk 04-06-2014 Product paar dagen in bezit

Prima droger voor een goede prijs. Nu twee maal gebruikt de was is echt droog en kreukvrij. Maakt nagenoeg geen geluid.

Sabrinavn 31-05-2014 Product paar weken in bezit

Sinds twee weken deze droger in mijn bezit. Erg tevreden tot nu toe. Makkelijk aan te sluiten. Een prima prijs-kwaliteit verhouding. De droger is erg makkelijk in gebruik en is veel stiller dan mijn oude Zanussi. De droger droogt erg snel. Het enige nadeel vind ik dat je niet kunt zien hoe lang het programma duurt.

Naddie78 30-05-2014 Product paar dagen in bezit

Lekker makkelijk te bedienen, even aansluiten, was erin en draaien maar!
De eerste was gedroogd, meteen een molton en meerdere dikke handdoeken. De was kwam er prima droog uit.
Ben benieuwd hoe lang het apparaat het gaat uithouden, maar die gok durf ik wel te nemen voor zo'n bedrag. Ook bij een AEG kun je binnen een paar jaar een monteur op de stoep hebben staan.

leny de jonge 29-05-2014 Product paar dagen in bezit

Mijn zoon vd week een Beko dcu720030 condensdroger kado gedaan. Nu al 3 smsjes van hem ontvangen hoe blij hij is met de droger. Goede stofopvang en groot waterreservoir. Was komt er goed droog uit. De droger doet in geen enkel opzicht onder voor de ,bekendere, merken en biedt voor de zeer aantrekkelijke prijs een prima resultaat.(een blije moeder)

sjaakie240 24-05-2014 Product paar dagen in bezit

Ik moet even wennen , mijn oude wasdroger was op kastdroog net zo droog als deze op extra droog. Verder is hij gemakkelijk in gebruik en ziet hij er netjes uit,nadeeltje is het vrij loszittende pluizenfilter

maas67 21-05-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
Prachtige droger met alle mogelijkheden die maar nodig zijn om je was droog de kast in te krijgen.
Een zeer goede machine die alle kwaliteiten in zich heeft.

maas67 21-05-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
prachtige droger die in ieders huis staat, het is een krachtige machine die zeer goed zijn werkzaamheden afwerkt en met zijn ruime 7 kilo was droog capaciteit een topper is.

jeff-fren 15-05-2014 Product paar dagen in bezit

Lijkt me een prima droger. Droogt in ieder geval prima en binnen korte tijd ook in vergelijking tot onze vorige droger. Maakt niet veel geluid. We zijn er blij mee. Duurzaamheid kan ik geen antwoord op geven, we hebben de droger nu 1 week in gebruik

peezee 09-05-2014 Product paar dagen in bezit

Op het eerste gezicht,en na een paar keer te hebben gebruikt, een uitstekende droger.
-droogt goed
-mooi uiterlijk
-kan nog geen minpunten vinden
-kan hem iedereen aanbevelen

koewacht01 07-05-2014 Product maand in bezit

Prijs/prestatie valt heel erg mee.
Hij doet het echt beter dan ik verwachtte van dit goedkope apparaat.
Veel (in ieder geval genoeg)verschillende programma's onder één knop en uitgestelde start voor het nacht tarief bij dubbeltarief stroommeters.
Vormgeving mag er ook zijn hoewel alle informatie van de programma's en instellingen er in het NL én Frans op staan had voor mij niet gehoeven.
Duurzaamheid kan ik niets over zeggen want ik verwacht dat hij het minimaal 3 jaar gaat doen dus vraag het dan nog eens.

chriswijchen 01-05-2014 Product maand in bezit

Was op zoek naar een degelijke droger met een grote vulcapaciteit en energielabel B , zo op dit type uitgekomen. Prima droogresultaat .. Lijkt sneller droog dan m'n vorige. Nog een pluspunten is ook m'n eerste droger met verlichting in de trommel zodat er niks meer in blijft liggen .

vanho044 16-04-2014 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat met een uistekend droogresultaat en kreukherstel. Gemakkelijke bediening. Nog te kort in bezit om duurzaamheid te beoordelen.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

johnvanbergen 10-04-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds deze week hebben wij de Beko-droger in gebruik.
Trouwens ons derde Beko product. Wij zijn er zeer tevreden over. De machine droogt goed en is haast geluidloos.
Er zitten vele programma's op.
De droger is een echte aanrader en zeker voor zo'n prijs.

dirkenlien 09-04-2014 Product paar weken in bezit

een goede droger met veel mogelijkheden, naast de gewone programma`s ook met een timer programma te bedienen ik ben er tot nu toe erg tevreden over

daantjepas 19-03-2014 Product paar weken in bezit

Droogt prima, niet te veel lawaai en een zeer redelijke prijs. Veel mogelijkheden. Heb wel het idee dat bij mijn vorige droger de was met minder kreukels uit de droger kwam. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Kan ook op de wasmachine geplaatst worden en het water kan via een slang direct afgevoerd worden, wat ideaal is. Pluizen worden prima opgevangen in pluizenfilter, waardoor de rest van het apparaat schoon blijft.

sjaak6330 07-10-2013 Product paar weken in bezit

Superdroger voor niet teveel geld, veel sneller droog als onze oude siemens en ook veel minder geluid. Nu 2 weken in gebruik, dus de levensduur nog niet te beoordelen. Gekozen voor draaiknopbediening met de reden van "hoe minder elektronika hoe minder storingsgevoelig. Ruime keuze van programma's maar ook met alleen tijdsduur te gebruiken, leuke extra's kinderslot, zoemer voor gereedmelding en luchtprogramma. Samenvattend een leuke droger voor een leuke prijs.