Bosch WTY88782NL - Reviews

Energiekosten per jaar
39,56 euro

Saskia Huismans-Vos 23-07-2014 Product kwartaal in bezit

9,4
Het design is mooi. Ook heel leuk voor de kinderen dat ze de was kunnen zien ronddraaien. Mooi scherm en duidelijke knoppen.
De mogelijkheid tot het drogen van wol heb ik nog niet uitgeprobeerd.
De startknop vind ik wat minder. Je moet enige tijd (enkele seconden) wachten met indrukken voordat het zin heeft om de knop te raken. Ik heb al eens na een hele tijd pas ontdekt dat hij niet was gaan draaien.
Voor zover ik weet is hij zuinig in gebruik en het water dat eruit komt, gebruik ik in het strijkijzer omdat het zo lekker kalk arm is. Heel handig dus.

Ik raad deze droger absoluut aan.

Naamnietmogelijk1977 01-07-2014 Product paar dagen in bezit

Droogt uitstekend met heel veel verschillende mogelijkheden. Het apparaat ziet uit modern uit met een goed afleesbaar LCD scherm . Over de duurzaamheid valt na een paar dagen nog weinig te zeggen, maar de bouwkwaliteit imponeert heel goed.

Leonos 02-06-2014 Product paar weken in bezit

We hebben deze Bosch gekocht omdat onze oude droger defect was (geen Bosch overigens). We wilde een zuinige droger en vandaar deze A+++ droger van Bosch. Vooral het schoenenrack en de 8kg lading is erg handig. Bediening zeer duidelijk, maar even wennen aan de tiptoetsen.
Apparaat lijkt erg groot, maar heeft ondanks dat toch de gewone afmetingen. Geluidsniveau is ongeveer hetzelfde als die van onze oude droger, dus dat valt een beetje tegen.

bastiaanarthurvanschelven 04-05-2014 Product jaar of meer in bezit

5,8
Het lastige aan deze droger is de filter. Deze is nogal snel verstopt en dan droogt ie niet meer goed! We hebben al een nieuwe filter gekregen, maar ook deze slipt ondanks vaak schoonmaken snel dicht. Toch misschien niet zo'n handige aankoop!