Bosch WTY88782NL - Reviews

warmtepompdroger
Vulgewicht
8 kg
Programma's
kort/snel/express, sport, wol, jeans/spijkergoed, handdoeken, mix, synthetisch, overhemd/blouse, droogtijd instelbaar, schoenen

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Leonos 02-06-2014 Product paar weken in bezit

We hebben deze Bosch gekocht omdat onze oude droger defect was (geen Bosch overigens). We wilde een zuinige droger en vandaar deze A+++ droger van Bosch. Vooral het schoenenrack en de 8kg lading is erg handig. Bediening zeer duidelijk, maar even wennen aan de tiptoetsen.
Apparaat lijkt erg groot, maar heeft ondanks dat toch de gewone afmetingen. Geluidsniveau is ongeveer hetzelfde als die van onze oude droger, dus dat valt een beetje tegen.

Saskia Huismans-Vos 23-07-2014 Product kwartaal in bezit

9,4
Het design is mooi. Ook heel leuk voor de kinderen dat ze de was kunnen zien ronddraaien. Mooi scherm en duidelijke knoppen.
De mogelijkheid tot het drogen van wol heb ik nog niet uitgeprobeerd.
De startknop vind ik wat minder. Je moet enige tijd (enkele seconden) wachten met indrukken voordat het zin heeft om de knop te raken. Ik heb al eens na een hele tijd pas ontdekt dat hij niet was gaan draaien.
Voor zover ik weet is hij zuinig in gebruik en het water dat eruit komt, gebruik ik in het strijkijzer omdat het zo lekker kalk arm is. Heel handig dus.

Ik raad deze droger absoluut aan.

Naamnietmogelijk1977 01-07-2014 Product paar dagen in bezit

Droogt uitstekend met heel veel verschillende mogelijkheden. Het apparaat ziet uit modern uit met een goed afleesbaar LCD scherm . Over de duurzaamheid valt na een paar dagen nog weinig te zeggen, maar de bouwkwaliteit imponeert heel goed.

Gerda 14-06-2014

Uitstekende wasdroger

Heerlijk gemakkelijke wasdroger door simpel (dubbel) filtersysteem. Eenvoudig te reinigen dus. Ook de mand voor wolwas of bijvoorbeeld schoenen is superhandig.

LeoHendrix 10-05-2014

Handige droger

Deze Machine is zeer gemakkelijk aan te sluiten de condens afvoer kan direct bij de afvoer van de wasmachine verder is het instellen van de diverse programma's zeer eenvoudig na wat fijn tunen ( ook dit is zeer eenvoudig in het programma aangegeven) is ook het droogresultaat perfect.

bastiaanarthurvanschelven 04-05-2014 Product jaar of meer in bezit

5,8
Het lastige aan deze droger is de filter. Deze is nogal snel verstopt en dan droogt ie niet meer goed! We hebben al een nieuwe filter gekregen, maar ook deze slipt ondanks vaak schoonmaken snel dicht. Toch misschien niet zo'n handige aankoop!

Alexander 02-11-2013

Zuinig en droog

Ik heb de WTY88782NL net een week in huis. De droogresultaten zijn goed (vergelijkbaar met mijn afgedankte afvoerdroger) en het stroomverbruik opvallend laag. De kreukels in de gedroogde was valt mij erg mee en zie bijna geen verschil in kreukelresultaat met mijn oude (afgedankte) afvoerdroger. Ik heb tot nu toe geen spijt.

RaymondD 13-10-2013

Prachtig apparaat en zeer zuinig

Prachtig apparaat met zeer veel mogelijkheden, eenvoudige bediening, grote deuropening, verlichte trommel, stille werking, zeer energiezuinig door warmtepompsysteem,