Bosch WTH83V75NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WTH83V75NL op Kieskeurig.nl.

Fam Vd Werken 15-02-2021

Schade melden

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vandaag een nieuwe wasdroger geplaatst ivm de maatregelen rondom Corona is de schade pas ontdekt nadat de monteurs weg waren

Matthias 16-12-2020

Prima opvolgende droger

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] 15 jaar hiervoor hadden wij een Bosch Warmtepompdroger. Bosch heeft inmiddels ook 15 jaar progressie door mogen maken. Daar waren we dan nieuwschierig naar. Deze opvolger is vele malen zuiniger, voelt robuust en is stil genoeg om doorheen te slapen. Ook de functionaliteit laat niets te wensen over, verder oogt hij qua design wat stoerder dan zijn voorganger. Het droog resultaat is uitstekend.

Dion 20-11-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi, stil em zuinige warmtepompdroger. Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke stroomverbruik

Dion 14-11-2020

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerste warmtepompdroger, aangenaam verrast