Bosch WTH83V75NL

Siemens WT43HV70NL

Siemens WT43HV70NL
Bekijk alle Wasdrogers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTH83V75NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sebastian 10-01-2023

WTH83V75NL

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasdroger was binnen zes maanden defect. De was kwam steeds natter uit de droger zelfs na drie keer droogprogramma gedraaid te hebben

Monique 23-11-2022

Boven verwachting

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideaal, de verschillende programma's. Een gemixte was met handdoeken, ondergoed en zelfs sportkleding duurt maar een uur en vijftien minuten en komt er droog en zacht uit. Ik ben zeer tevreden met deze aankoop.

Kitty 20-11-2022

Wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasgoed komt niet zo heet uit de droger, wat we gewend waren met de condens droger. Hierdoor kreukt het minder en is het makkelijker te strijken.

mirjam 18-11-2022

prima

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik hoef er niet veel woorden over te zeggen prima

Anoniem 17-11-2022

Super droger droogt er goed

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden goede droger plus twee pleuren filters super snel klaar
Makkelijke bediening

Egon 10-11-2022

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger, doet precies wat ie moet doen: snel, stil en zuinig!

roostj 24-10-2022

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine doet wat hij moet doen, droogtijd is wat langer bij een warmtepompdroger. In mijn geval geen bezwaar.

Hageman 06-10-2022

Duurt erg lang

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger is lekker zuinig en verspilt niet meer energie dan nodig en is veel zuiniger dan een condensdroger, maar een wasje drogen kost minimaal 4:30 uur. Dat is voor ons met een gezin met 3 kinderen veel te lang!
Wij gaan toch weer voor een condensdroger (Bosch van 8 kilo)

Top droger 23-08-2022

Super droger

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne droger lekkere grote trommel veel programma's

Nieuwe aanschaf 31-05-2022

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hadden we veel eerder moeten aanschaffen. Ook met het oog op de toekomst

Pvan tielen 30-05-2022

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet het goed
Fijn Dat er diverse programma 's opzitten
Makkelijk in gebruik

H.Bosman 27-02-2022

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekend droogresultaat , degelijke uitvoering en stil in gebruik.

Anneke 02-10-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldig fijne machine ben er erg blij mee

Peter 29-09-2021

Werkt naar behoren.

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Product werkt prima. Af en toe zijn er nog stukjes kleding die nat zijn maar dat is dan alleen een kwestie van de droger temperatuur wat hoger instellen.

KWJT 04-07-2021

Top droger

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne droger, de was komt er heel erg fris en goed droog uit. En eindelijk geen slang meer uit het raam!

Fam Vd Werken 15-02-2021

Schade melden

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vandaag een nieuwe wasdroger geplaatst ivm de maatregelen rondom Corona is de schade pas ontdekt nadat de monteurs weg waren

Matthias 16-12-2020

Prima opvolgende droger

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] 15 jaar hiervoor hadden wij een Bosch Warmtepompdroger. Bosch heeft inmiddels ook 15 jaar progressie door mogen maken. Daar waren we dan nieuwschierig naar. Deze opvolger is vele malen zuiniger, voelt robuust en is stil genoeg om doorheen te slapen. Ook de functionaliteit laat niets te wensen over, verder oogt hij qua design wat stoerder dan zijn voorganger. Het droog resultaat is uitstekend.

Dion 20-11-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi, stil em zuinige warmtepompdroger. Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke stroomverbruik

Dion 14-11-2020

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch WTH83V75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerste warmtepompdroger, aangenaam verrast