Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTU87675NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Lenneke 21-06-2022

Droog, gemak en zuinig

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kop zegt volgens mij alles. We moesten een nieuwe droger want onze luchtdroger was zo goed als op. Ik kwam erachter dat luchtdrogers niet echt meer goed verkocht werden. Nadat ik me er meer in verdiepte kwam deze warmtepompdroger er heel goed uit op papier. En in het echt maakt hij het waar. Ik zie letterlijk de energierekening naar beneden kelderen. In deze tijd van het jaar zie ik dat wel zitten. Door zijn programma's en de tijdsaanduiding hoe lang het nog moet, is het heel makkelijk om een juist programma te selecteren en hij levert het wasgoed droog af. Net zo droog als de luchtdroger en dat is droog. Ik ben heel tevreden.

Rob Hendriks 21-06-2022

Hij droogt echt!

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger, was komt er echt droog uit. Ook lekker stil, wij slapen op 7 meter afstand en geen last van. Alleen eindsignaal van een programma had iets harder volume gemogen.

Astrid 19-06-2022

Goede droger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger doet goed wat hij moet doen, spullen komen er mooi droog uit en vrijwel altijd sneller dan de tijd die het apparaat had aangegeven. Mooi die nieuwe techniek. Daar ben ik blij mee, want dit is ook milieutechnisch heel voordelig. Nu heb ik deze machine aangeschaft samen met een wasmachine voorzien van Home Connect. En vind ik het achteraf heel jammer dat deze droger niet voorzien is van diezelfde techniek. Ik had de keuze niet omdat de drogers met Home Connect op dat moment niet voorradig waren, maar als je een droger zoekt bij een wasmachine met dit gemak, zou ik dat aanbevelen. Want dat is nu het enige dat ik mis aan mijn aangeschafte droger. Maar drogen doet ie goed, en stil.

Robert 16-06-2022

Prima wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasdroger is snel en goedkoop in energie, Makkelijk in gebruik veel programma's

Sylvia 01-06-2022

Droger met veel programmeermogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine vervangen was noodzakelijk; meteen maar gebruik gemaakt van het setvoordeel. Dubbel pluizenfilter, makkelijke bediening en prima resultaat. Warmtepompdroger bevalt ons prima.

Maarten 05-05-2022

Fijne en stille droger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger is makkelijk te bedienen, energiezuinig, stil en alles voelt erg solide aan. Erg blij mee.

Maarten 05-05-2022

Fijne en stille droger

S.Vos 25-04-2022

Zuinige stille hulp in huis

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger heeft een ruime keuze in programma's. Ook maakt weinig geluid en doet goed zijn werk.

Wasdroger 21-04-2022

Zeer goed apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top apparaat zeer zeker de vaste water afvoer

Andrew 12-04-2022

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top droger voor een gezin. Stil en energie besparend.

Judith 29-03-2022

Prima droger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog niet lang in gebruik. Veel verschillende programma's. Erg stil.

Schenk 08-03-2022

Droogtijd

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille droger . Alleen droogtijd valt mij tegen was bij vorige stuk korter

Anouk28 21-02-2022

prima aankoop

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een goede warmtepomp droger. Een stuk zuiniger dan mijn oude warmtepompdroger. Pas kort in gebruik dus ik heb nog niet alle programma's geprobeerd maar alles wat ik tot nu toe heb ingesteld was precies volgens verwachting. Mooi grote trommel dus ook makkelijk in 1 keer alle beddengoed droog zonder dat er nog ergens natte plekken te voelen waren. ik ben er blij mee!

Annemarie 12-02-2022

Slecht droogresultaat

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Deze droger gekocht omdat de condensator automatisch wordt schoongemaakt.
De droger droogt eigenlijk alleen goed als er veel inzit. Regelmatig niet helemaal droog. Gebruik alleen de grootste programma, hetgeen dan ruim 3 uur duurt. Kortom; erg spijt van deze droger. Volgende keer maar toch een Miele.
Geen aanrader!

Minpunten

• Droogt slecht
  • Duurt lang
  • Niet volgens verwachting

Ian review 20-10-2021

Droogt goed, maar wel erg heet nog voor een warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Ik vraag me af of dit wel een ‘echte’ warmtepompdroger is. Naar mijn idee is de temperatuur van een droogcyclus te hoog. Op de meest delicate stand meet ik een temperatuur van de was in de trommel van 46 graden. Op de ‘mix’ stand is de was ruim 60 gr aan het eind van de droogcyclus. Ik meende dat dit type drogers veilige temperaturen hadden. Ook wordt de zolder warm waar deze is geplaatst.
Dit is mijn eerste warmtepompdroger. Had er toch andere verwachtingen bij.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Is redelijk stil
  • Makkelijk bedienbaar
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Was wordt erg heet, 60gr geen uitzondering
  • Waar de droger is geplaatst wordt warm
  • Had hogere verwachting van deze droger

Remco 23-09-2021

Droogt goed

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bediening spreekt voor zich en is simpel. Genoeg opties om de kleding goed droog te krijgen. Veel ruimte in de droger. Aansluiting op afvoer is ook handig.

Sura 18-09-2021

Droger waar je blij van wordt!

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb al meerdere drogers versleten maar merk nu wel het voordeel van een warmtepomp droger. Mijn was is veel sneller droog en de ruimte waar hij staat wordt niet warm. Ook maakt hij minder herrie.
Ben er heel erg blij mee!

Coreint 28-07-2021

Heel blij mee.

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie droger, makkelijk te bedienen en veel opties.

Lida en Ton 11-06-2021

Bosch staat voor kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze vorige Bosch condensdroger heeft 28 jaar, zonder enig probleem, gedraaid. Omdat Bosch voor ons gelijk staat aan kwaliteit, hebben we 2 jaar geleden een Bosch wasmachine uit de 6-serie gekocht en sinds een maand geleden, uit diezelfde serie, een warmtepompdroger.
Resultaat is zoals verwacht uitstekend, maar nu ook nog eens tegen een zeer laag energieverbruik.

Ivo. 03-06-2021

Mooi apparaat, energiezuinig.

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat, deze gekozen omdat het een warmtepompdroger is. Bij de oude condensdroger kwam er veel warmte vrij, waardoor de omgeving soms benauwd werd. Met deze droger heb je daar geen last van omdat de meeste warmte in het apparaat blijft. Daardoor is hij ook superzuinig met energie.