Bosch WTU87675NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTU87675NL op Kieskeurig.nl.

9,1

hendriks 27-12-2020

bosch warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

oude droger whirpool 850 green begon mankementen te vertonen, hoofdoorzaak condensor niet te reinigen, veel rondgekeken en heel veel reviews verder kwam de bosch zeer goed uit de onderzoeken, groot pluspunt, zelfreinigende condensor, bouwkwaliteit topklasse, prijs was aan de hoge kant ca €200 duurder dan zonder, maar met €50 cashback deze bij coolblue aangeschaft, het is geen hd tv, maar mooi design en zeer makkelijk in te stellen, goed droogresultaat, gewoon top machine, zeker nu met dit weer wordt hij veelvuldig gebruikt. duurzaamheid moet nog bewezen, maar dat komt wel goed

Pluspunten

• zelfreinigende condensor
  • aansluiten op afvoer
  • pluizenfilter reinigen
  • stil
  • doorkijkdeur

Chantal 14-02-2021

Mooie en kwalitatief goede droger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Onze oude condensdroger had het begeven en nu dus deze als vervanging gekocht. We hebben hem nu 2,5 maand in gebruik en het bevalt ons heel goed!

Het design is erg mooi, een lichtje in de trommel, mooi touchscreen. Het geluidsniveau valt ons reuze mee. Hij stoot nauwelijks warme lucht uit. Het drogen duurt ietsje langer, maar na verschillende programma's en instellingen uitgetest te hebben, kunnen we vaak een instelling nemen die bijna net zo snel klaar is als onze oude condensdroger.

Wat echt een heel groot voordeel is, is dat vrijwel alles in deze droger kan, met de juiste instelling. In onze oude condensdroger deden we voornamelijk handdoeken en beddengoed e.d. maar in deze doen we ook bijna alle kleding. Als we de droger meteen legen als hij klaar is, kan alles meteen opgevouwen worden en de kasten in en hoeft het niet meer gestreken te worden. Echt een enorm pluspunt in een gezin met kleine kinderen en veel sporters en buitenspelers! ;)

We zijn wel erg benieuwd hoe goed of slecht het zelfreinigende systeem zal werken. Daar zijn we een beetje huiverig voor, maar dat zal de tijd ons leren. Om daar een beetje aan bij te dragen zij we in ieder geval gestopt met de wasverzachters en houden we het reinigen van de pluizenfilters en van de schoonmaakprogramma's heel goed bij. Hij heeft trouwens 2 pluizenfilters, wat een fijn gevoel geeft, want het wekt de indruk dat er nog nauwelijks pluis aan de binnenkant terecht komt. En het reinigen van deze pluizenfilters is heel snel en gemakkelijk.

Al met al zijn we enorm blij met onze nieuwe aanwinst!!

Pluspunten

• goed droogresultaat
  • veel programma's
  • vrijwel alle kleding kan erin
  • geluid en tijdsduur vallen mee
  • duidelijke gebruiksaanwijzing

Mariska 03-02-2021

Bosch serie 6 warmtepompdroger WRU87675NL

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger. Simpel in gebruik, laag geluidsniveau, beter voor het milieu ivm A+++. Droogt best snel voor een warmtepompdroger.

Jeroen 29-01-2021

Doet wat ie moet doen.

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden.

Fantastische Bosch droger 26-01-2021

Wat een geweldige droger.!

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een behoorlijke teleurstelling nu overgestapt op deze fantastische Bosch droger., heel erg blij mee!

Anna Chumakova 15-01-2021

Nice and quiet dryer

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

This is a BOSCH appliance, this was a first positive factor for me, as the company is known for quality, I have the washing machine from them for years, and I am delighted with it.
The dryer has great test results on Consumentenbord website - that is why I chose it. The drying cycle is a little too long to my liking, but I think this is common for all heat pump dryers and this is a price we pay for energy-efficiency.
It has many programs, so it would take time to master them all, but my towels on the cotton program were dry and fluffy! And the small attic room where I placed the dryer does not feel more humid then before after several drying cycles - this is important for me.

Pluspunten

• connection to the drain
  • great drying results
  • quiet!

Jan V. 13-01-2021

Warmte pomp wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Sinds enkele weken hebben wij de Bosch warmtepomp droger. De 23 jaar oude Miele had het begeven. De oude Miele werkte goed maar gaf altijd veel warme en vochtige lucht af. Een warmtepomp droger blijft koel en geeft dus niet veel warmte af. Lijkt me dan ook een stuk zuiniger wat stroom verbruik betreft. Handdoeken en kleding worden goed droog. Een 2 persoons hoeslaken gaat echter helemaal in de knoop, waardoor er natte plekken in blijven. Maar wellicht weet iemand daar een oplossing voor. Coolblue service is in één woord GEWELDIG. S 'avonds besteld, de volgende dag stond ie te draaien.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Laag energie verbruik A+++
  • Goede droging van handdoeken en kleding etc.

Edward Zomers 13-01-2021

Prima energiezuinige snelle wasdroger, goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Droogt zeer snel, doet wat er beloofd is. Eenvoudig te reinigen door bubbel filter in de deuropening. De condensor kun je eenvoudig zelf reinigen.

Pluspunten

• Zeer snel
  • Zeer energiezuinig
  • Dubbel pluisfilter
  • Goede prijs/kwaliteit

Dijkgravin 11-01-2021

Bosch wasdroger type WTU87675NL

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Na 14 jaar had de oude wasdroger van Bosch het leven gelaten. Op zoek naar een wasdroger, die milieuvriendelijker is dus A+++, waar je ook niet de hoofdprijs voor betaald.
Pas in gebruik, en bevalt al prima! Een stuk stiller, makkelijke bediening en goed droogresultaat. Veel functies en makkelijk schoon te maken met filters.

• Zuinig

Perik 05-01-2021

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot nu toe doet de machine wat hij doen moet goede aanschaf geweest

Mies van A 05-01-2021

Mooi, Stil en Droog

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

condens afvoer buiten bekend opvangbakje/reservoir , ook via afvoer waar de wasmachine opzit hierdoor geen omkijken meer naar het condenswater, Top. machine ook heel stil en bediening eenvoudig via draaiknop en touchscreen ( voor verdere detailprogramma). Mooi is ook de verlichting van de trommel, welke langzaam uitgaat nadat programma is gestart. dit product via de Coolblue besteld. Hier is het filter gebruikt om tot mijn juiste keuze van drogers te komen. Stroom opname/verbruik 800watt gebruik NU tov 2700watt bij mijn vorige droger dit moet ik ook gaan merken in de energie gebruik.

Pluspunten

• Stil, trommel verlichting, bediening droger
  • de zelf reinigende Condenser

Bosch, altijd waar voor je geld! 02-01-2021

Uitstekend droog resultaat

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Deze droger doet wat hij moet doen, DROGEN. Daarbij is de machine energie zuinig en stil. Hij heeft een doorzichtige naar links opendraaiende deur en genoeg keuzes om bij elk wasgoed een eenvoudig een passende droogprogramma te kiezen.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Droogt als de beste

Charlotte 31-12-2020
  • Product gekregen

Fijne droger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Fijne droger, werkt naar behoren, makkelijk in gebruik. Is erg stil en trilt niet. Veel standen voor ook het drogen van (kwetsbare) kleding. Groot pluspunt is natuurlijk ook de duurzaamheid.

Pluspunten

• duurzaam
  • stil
  • makkelijk in gebruik

A. van den Berk 30-12-2020

Topper

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Het vergt enig denkwerk en concentratie om de handleiding en met name de pictogrammen te begrijpen, maar het resultaat is echt zeer tevredenstellend: het drogen gaat heel rustig en ka na afloop direct de kast in.

• uitstekende kwaliteit
  • energiezuinig

Guust 30-12-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Vormgeving is erg mooi en past perfect bovenop mijn Bosch wasmachine. Verder droogt hij goed en is bediening makkelijk.

Pluspunten

• Mooi
  • Droogt goed

Edgar 30-12-2020

Stille en snelle warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Vorige droger was een AEG Lavatherm. Die maakte veel meer lawaai en deed veel langer over drogen dan deze. Was komt er mooi droog uit.

Pluspunten

• Relatief snel
  • Makkelijk in gebruik

Peter Faber 29-12-2020

Sterke droger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Een betrouwbare droger met veel opties en een behoorlijk grote capaciteit. Ook het geluid van de droger is minimaal..
Top koop!

Pluspunten

• Erg stil
  • Zelf reinigende condensator
  • Veel droog opties
  • Grote trommel

Wilfred Douma 29-12-2020

Eindelijk waar voor je geld

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Alles werkt en ziet er zo uit als belooft op de site, gewoon een dikke pluim. Werking is simpel en duidelijk omschreven in de handleiding. heerlijk om zelf alles te kunnen instellen op het grote display.

Pluspunten

• stil
  • zuinig in gebruik

Huub 27-12-2020

Droger, droogt volgens verwachting, super product.

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super droogt was met een laag stroomverbruik

Jos 27-12-2020

Bosch Warmtepomp wasdroger WTU87675NL/07

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Prima apparaat. Doet wat hij doen moet. Snel en stil. Bovenal niet duur en snel geleverd door Coolblue

Pluspunten

• Verlichting binnenzijde trommel
  • Apart machine reinigings programma
  • Condensor zelfreinigend