Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTU87675NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Maarten 05-05-2022

Fijne en stille droger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger is makkelijk te bedienen, energiezuinig, stil en alles voelt erg solide aan. Erg blij mee.

Maarten 05-05-2022

Fijne en stille droger

S.Vos 25-04-2022

Zuinige stille hulp in huis

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger heeft een ruime keuze in programma's. Ook maakt weinig geluid en doet goed zijn werk.

Wasdroger 21-04-2022

Zeer goed apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top apparaat zeer zeker de vaste water afvoer

Andrew 12-04-2022

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top droger voor een gezin. Stil en energie besparend.

Judith 29-03-2022

Prima droger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog niet lang in gebruik. Veel verschillende programma's. Erg stil.

Schenk 08-03-2022

Droogtijd

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille droger . Alleen droogtijd valt mij tegen was bij vorige stuk korter

Anouk28 21-02-2022

prima aankoop

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een goede warmtepomp droger. Een stuk zuiniger dan mijn oude warmtepompdroger. Pas kort in gebruik dus ik heb nog niet alle programma's geprobeerd maar alles wat ik tot nu toe heb ingesteld was precies volgens verwachting. Mooi grote trommel dus ook makkelijk in 1 keer alle beddengoed droog zonder dat er nog ergens natte plekken te voelen waren. ik ben er blij mee!

Annemarie 12-02-2022

Slecht droogresultaat

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Deze droger gekocht omdat de condensator automatisch wordt schoongemaakt.
De droger droogt eigenlijk alleen goed als er veel inzit. Regelmatig niet helemaal droog. Gebruik alleen de grootste programma, hetgeen dan ruim 3 uur duurt. Kortom; erg spijt van deze droger. Volgende keer maar toch een Miele.
Geen aanrader!

Minpunten

• Droogt slecht
  • Duurt lang
  • Niet volgens verwachting

Ian review 20-10-2021

Droogt goed, maar wel erg heet nog voor een warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

Ik vraag me af of dit wel een ‘echte’ warmtepompdroger is. Naar mijn idee is de temperatuur van een droogcyclus te hoog. Op de meest delicate stand meet ik een temperatuur van de was in de trommel van 46 graden. Op de ‘mix’ stand is de was ruim 60 gr aan het eind van de droogcyclus. Ik meende dat dit type drogers veilige temperaturen hadden. Ook wordt de zolder warm waar deze is geplaatst.
Dit is mijn eerste warmtepompdroger. Had er toch andere verwachtingen bij.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Is redelijk stil
  • Makkelijk bedienbaar
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Was wordt erg heet, 60gr geen uitzondering
  • Waar de droger is geplaatst wordt warm
  • Had hogere verwachting van deze droger

Remco 23-09-2021

Droogt goed

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bediening spreekt voor zich en is simpel. Genoeg opties om de kleding goed droog te krijgen. Veel ruimte in de droger. Aansluiting op afvoer is ook handig.

Sura 18-09-2021

Droger waar je blij van wordt!

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb al meerdere drogers versleten maar merk nu wel het voordeel van een warmtepomp droger. Mijn was is veel sneller droog en de ruimte waar hij staat wordt niet warm. Ook maakt hij minder herrie.
Ben er heel erg blij mee!

Coreint 28-07-2021

Heel blij mee.

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie droger, makkelijk te bedienen en veel opties.

Lida en Ton 11-06-2021

Bosch staat voor kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze vorige Bosch condensdroger heeft 28 jaar, zonder enig probleem, gedraaid. Omdat Bosch voor ons gelijk staat aan kwaliteit, hebben we 2 jaar geleden een Bosch wasmachine uit de 6-serie gekocht en sinds een maand geleden, uit diezelfde serie, een warmtepompdroger.
Resultaat is zoals verwacht uitstekend, maar nu ook nog eens tegen een zeer laag energieverbruik.

Ivo. 03-06-2021

Mooi apparaat, energiezuinig.

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat, deze gekozen omdat het een warmtepompdroger is. Bij de oude condensdroger kwam er veel warmte vrij, waardoor de omgeving soms benauwd werd. Met deze droger heb je daar geen last van omdat de meeste warmte in het apparaat blijft. Daardoor is hij ook superzuinig met energie.

Ellie 24-05-2021

Harde knallen

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op zich best een fijne droger die weinig lawaai maakt op de harde knallen na ( hij stopt evenngeeft een harde knal af en gaat vrolijk weer verder). Helaas wordt dat door meer gebruik niet minder

WimW 19-04-2021

Mooi, stil apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat, goede programmakeuzes en stil. Voor de eerste keer dat wij een warmtepomdroger systeem hebben, ook dat bevalt goed.

Jansen68 18-04-2021

Prima apparaat!

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat dat doet waarvoor het gemaakt is. Makkelijk in de bediening en lekker stil.

René 07-04-2021

Veel inhoud, zelfreinigende condensor, maar gehorig

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

ik heb dit product gekocht vanwege grote inhoud, zelfreinigende condensor en betere kwaliteit van onderdelen. Door het glazen scherm is de droger wel gehorig, omdat de was hier tegenaan komt. Dit is wel een tegenvaller, omdat dit nergens vermeld stond.

Pluspunten

• grote inhoud
  • zelfreinigend

Minpunten

• best gehorig

Yvette 06-04-2021

Topper

Geschreven voor: Bosch WTU87675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel blij met deze droger. Ik gebruik hem veel ivm de handdoeken voor mijn schoonheidssalon. Een voorwaarde was dat ie stil en energiezuinig was. En dat is hij! Draaiknop en touchscreen werken mooi. Ik ben blij!