Bosch WTXH8M90NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTXH8M90NL op Kieskeurig.nl.

Balmakers 22-11-2020

Eenvoudig onderhoud,

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Eenvoudig onderhoud ,zoals Auto clean (niet meer na elke droogfase te filters te moeten reinigen ). Duidelijke beschrijving

Pluspunten

• Auto clean
  • Antivibration

JohnV 20-11-2020

Fijne droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Na 18 jaar een Bosch condensdroger te hebben gebruikt aan een nieuwe toe, niet omdat hij stuk was, maar wilde een meer energiezuinige droger. heb gekozen voor het topmodel warmtepompdroger, lekker zuinig A+++ en de was is droog en voelt heerlijk zacht aan. ik hoop dat ik hier weer 18 jaar mee vooruit kan

Pluspunten

• Zuinig en stil
  • Duurt niet extreem lang

bouman 14-11-2020

warmtepomp droger zelfreinigend

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

al ons witgoed is al jaren van bosch en bevalt ons uitstekend en als er iets aan is leveren ze een geweldige service

Pluspunten

• mooie en stille machine
  • grotedeur
  • zelf reinigent

Duijvenvoorde 13-11-2020

Bosch droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Heb inmiddels al tweemaandelijks Bosch droger gebruikt en ben daarover zeer tevreden. Gemakkelijke bediening met o.a. verlichte keuze verlichting en overzichtelijk. Wat mij direct opviel is de bijna geruisloze werking, kortom ben zeer in mijn sas, vind zelf dat ik een goede keuze heb gemaakt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frits 12-11-2020

Stille apparaten

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Wasmachine en droger aangeschaft en direct getest.
De machines zien er mooi uit en zijn erg stil.
Wast perfect schoon en droogt prima.
Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

• Geluidsarm
  • Verlichting in de trommel

Minpunten

• Tot nu toe, geen minpunten

annouska 10-11-2020

Super

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

weinig geluid, veel programma`s . droogt goed. Moet alleen de app nog even goed lezen hoe het precies werkt. Aangesloten op de afvoer dus geen bakje meer te legen. Deze is zelfreiniged, dus geen filter schoon te maken.

Vandersteen 09-11-2020

Lekker stil, lekker zuinig

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

De overstap van een energie slurpende afvoerdroger naar een warmtepompdroger moest meteen een goede zijn. de energieklasse (A+++) en de 9 kilo wasgoed die erin gaat, maakte de keus voor deze Bosch heel eenvoudig. Onze wasdroger draait hier iedere dag en heeft geen problemen met de grote hoeveelheden.
Ook hoeven we niet iedere dag het filter schoon te maken. Zelfs het condenswater gaat via de afvoer dus lopen we ook niet met een bak wtare door het huis heen.

• Grote capaciteit
  • Makkelijk te bedienen
  • Zuinig

Bastiaans 07-11-2020

bijzonder uitziende machine's

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Duidelijke handleidingen goede uitleg gehad in winkel. Wel wat duurder dan gepland maar zien er geweldig uit naast elkaar.

Pieter van der Hoeven 07-11-2020

Weer een stap in de toekomst. wat een gebruiksgemak!

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Vervanging oude droger. Bewust voor gekozen voor zuinig en stil met bijkomstigheid minder slijtage wasgoed en condenswater afvoer! We gaan weer voor jaren lang droog plezier!

Pluspunten

• vulopening
  • veel droogprogramma's aangepast op wasgoed
  • stil

Harrold 06-11-2020

Goede energie zuinige droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Een energie zuinige droger die goed werkt en heel makkelijk in gebruik is. Veel programma mogelijkheden. Ook voor van WiFi. Is leuk en handig, maar geen must [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ralf 05-11-2020

Warmtepomp droger met groot gemak!

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Na 15 jaar dienst van onze oude droger opzoek naar een nieuwe. Grootste motivatie was energie zuinig en geen condens meer. Na een bezoek aan onze vaste electro shop en een goede uitleg. Gekozen voor de Bosch warmtepomp droger.
Enerzuinig A+++ (besparing t.o.v. onze oude droger bijna €100,- op jaar basis) deze Bosch betaalt zich vanzelf terug!

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Erg stil t.o.v een normale droger
  • Bediening via app mogelijk

Minpunten

• Droogtijd duurt langer (2,5 uur)

Annouska 04-11-2020

Mooi

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

eerste indruk, ziet er goed uit. Grote deuropening om het wasgoed in te doen. Speciaal rekje om schoenen in te zetten en te drogen.. Aangesloten op de wasmachine afvoer. Dus geen bak je te legen. Was komt er super droog uit. Wifi nog niet geactiveerd .

Pluspunten

• grote vul opening
  • veel droog mogelijkheden
  • geen bakje of filter schoon te maken

N 03-11-2020

Top machine!

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Wij hebben deze machine gekozen omdat de trommel 9 kilo is hij veel minder kWh verbruikt dan onze condensdroger. De droogtijd bevalt ons ook goed, we hadden verwacht dat het veel langer zou duren maar verbazen ons over hoe snel hij droogt. Heb er spijkerbroeken in gedroogd en die kwamen kreukvrij eruit, konden zo de kast in zonder te strijken. Ook de bediening is prima. En niet te vergeten..hij reinigt zichzelf! alleen het pluizenfilter even legen en klaar. Voor ons ( 3 personen) bevalt deze machine ons heel goed, en is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Droogtijd
  • Bedieningsgemak

Regina 02-11-2020

Top droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Omdat wij een zuinige en nieuwste droger wilde hebben werd ons geadviseerd om deze Bosch wasdroger aan te schaffen. Wij zijn hier zeer tevreden mee en hebben de droger inmiddels gekoppeld aan onze telefoon.

Pluspunten

• Groot scherm
  • wifi
  • zuinig

S. Scheffers 01-11-2020

Perfect stil

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

De droger nog niet zo lang in huis, maar had me goed ingelezen in de mogelijkheden. Daarnaast een zeer goed kwalitatief en professioneel advies gehad van Expert Wageningen. De mogelijkheden passen heel goed bij onze behoefte en de kwaliteit is van een hoog gehalte. Alles is heel goed afgewerkt en supersnel. Hier hopen we vele jaren plezier van te hebben. Een echte aanrader.

Pluspunten

• zeer stil
  • Goede droogkwaliteit
  • Zuinig

Connie 29-10-2020

Bosch warmtepompdroger WTXH8M90NL

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Ging voor een AEG maar uiteindelijk overtuigd van deze Bosch. Apparaat is stil in gebruik en geeft weinig vochtuitstoot.

Pluspunten

• prijs-kwaliteit
  • zelfreinigend

Bosch wasmachine 8serie 27-10-2020

Wasmachine Bosch 8serie 9 kilo

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Nadat onze Siemens overleden was op zoek naar machine met grote trommel en makkelijk te bedienen deze voldoet aan alle eisen het is niet de goedkoopste maar hopelijk gaan we er jaren mee voorruit

Berto 26-10-2020

Energiezuinig en erg stil

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Huidige droger was aan vervanging toe en heb voor deze energiezuinige en stille warmtepomp droger gekozen.
Wasdroger kent veel programma's en de bijbehorende wasmachine kan aan de droger doorgeven wat voor was deze heeft gedraait en stelt automatisch de droger in.
Ook kun je sportschoenen drogen met een speciaal rekje die je in de droger kunt zetten. Allemaal erg slim bedacht.
Ga zo door Bosch! Top. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kim 24-10-2020

Extreem stil, was komt er los uit en minder kreukels

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Het is een erg prijzige droogtrommel maar wat mij betreft zijn geld waard. Heerlijk stil, makkelijk te programmeren en aan te passen

• Gebruiksvriendelijk
  • Mooi uiterlijk

Anoniem 22-10-2020

Gedegen Duitse kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Machine doet wat hij moet doen "drogen". Makkelijk te bedienen en ruime keuze aan instellingen. Machine ziet er gedegen uit en straalt kwaliteit uit. Goede aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]