De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTXH8M90NL op Kieskeurig.nl.

Ronnie 30-04-2022

Fijne en slimme droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger is fijn en makkelijk in gebruik. Het instellen van de wifi viel tegen maar daarna blijft hij de gegevens goed onthouden. Ten opzichte van een oudere condensdroger duren de programma's langer. Maar de was komt er droog en heel uit

JanE 17-04-2022

Stille topkwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille topkwaliteit van Bosch. Erg efficiënt, kwalitatief hoogwaardig, erg stil

Bosch is the boss 28-03-2022

Heel goed

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bosch is voor ons al jaren bekend goed en kwalitatief in huis

Esther 27-03-2022

Vies pluizenrooster

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine, droogt goed en stil maar ik vind het pluizenrooster absoluut geen luxe!! Liever iedere droogbeurt droge pluizen eruit halen, dan 1 x per week die vieze natte blubber uit het rooster halen. Wastafel al 2 x verstopt terwijl ik de prut er eerst uithaal, maar dan komt er nog zoveel uit met naspoelen dat de afvoer verstopt! Waardeloos systeem

Linda 05-02-2022

Slimme bosch

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben een wasmachine van Bosch, en dat bevalt ons heel goed. Toen onze oude droger stuk ging, heb ik ook niet getwijfeld om ook een bosch droger te kopen. Ze kunnen beide met de homeconnect app verbonden worden, en kunnen met elkaar communiceren. De droger is heel stil bijna geruisloos, de filter is makkelijk schoon te maken. Een top droger.

Lies 25-01-2022

Bosch Warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Bosch warmtepompdroger van de 8 serie is geweldig en zeer zuinig en een echte aanwinst. Zeker een aanrader .

Kara 16-01-2022

Goed apparaat

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Grote vulopening, droogt vrijwel alles in 1 a 2 uurtjes, wifi is handig om te bedienen

Agnes 05-12-2021

Top apparaat.

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger droogt uitstekend.
En de bediening op afstand, is gewoon een nieuwe dimensie.
Heel compleet met rekjes voor schoenen en truien, dus een aanrader.

Hans van Santen 10-11-2021

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger werkt prima, heeft veel mogelijkheden en handige bediening met de app.

Wendy 27-10-2021

Super fijne droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt heel goed en de was ruikt ook nog lekker fris

Jetty 12-09-2021

Super droger met warmtepomp

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne warmtepomp droger die alles kan en ook veel speciale instellingen heeft. Ik heb al een kussen en schoenen gedroogd en de droger is met een app te bedienen en in de gaten te houden. De kleding wordt mooi droog en de warmte wordt nooit hoger dan 58 graden maar dat stelt de droger zelf in. Als het goed is is hij ook zuinig in het gebruik.

Jos v W 01-08-2021

Super stille droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds twee weken in het bezit van deze droger en kan niet anders zeggen dan dat het een super apparaat is. De droger is zeer stil en heeft veel instelmogelijkheden, met name het automatisch aanpassen van het programma werkt super. De droger 'leest' zelf of je het juiste programma hebt ingesteld, mocht blijken dat het drogen korter/langer moets duren dan past dit apparaat dit zelf aan.
Blij dat we deze keus hebben gemaakt!

Brian 06-04-2021

Machtig mooie droger, maar vooral goede service!

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerlijk is eerlijk: toen na 4 jaar onze bosch droger küren ging vertonen en na 4 bezoekjes van een monteur (met de nodige kosten) het probleem nog steeds niet was opgelost, waren we alles behalve blij.
Ondanks dat de officiële garantie al was verlopen vond ook Bosch dat dit iets te snel was en heeft ons een (financieel) aanbod gedaan voor vervanging en daarbij deze droger voorgesteld.
En wat zijn we blij. Een heerlijke machine die eindelijk weer lekker snel droogt. Het werken met de app hebben we nog niet gedaan, maar verder zo'n beetje alles wel. Hij is helemaal naar je hand te zetten, maar ook de automatische programma's doen het goed.
En tot slot: het is een juweeltje.
Bosch: super bedankt, jullie hebben er een klant voor het leven bij!

Jacqueline 20-03-2021

Warmtepomp super

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Warmtepomp van Bosch zijn super met me eerste 9 en een half jaar er mee gedaan . Ik schrok toen van de prijs maar ik heb het er wel uit gehaald . Nooit problemen gehad en de droger was erg zuinig alleen het laatste jaar niet meer maar verder aan te raden.

Pluspunten

• Zuinig

Fam. Stam 12-02-2021

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn erg tevreden met deze wasdroger. Er zitten veel programma's, erg handig en overzichtelijk.

Chris 08-01-2021

Goede, stille en zuinige droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een zeer goede en stille machine. De was is goed droog en zacht als het uit de droger komt. Ook de app en de verlichting in de droger is heel handig. Met de app kun je de machine op afstand aan zetten en regelen, ook krijg je een handige melding als de machine klaar is of als er iets mis is.
Er zitten vooral heel veel voordelen aan deze machine, maar er zijn ook wat nadelen:
De wateropvangbak is niet zo handig (onderop zit een klep die open kan en die druppelt wel eens als je de bak eruit haalt), ook is de bak niet transparant en zien je niet hoeveel water erin zit.
En door verschillende vakjes en indelingen in de opvangbak, blijft er altijd wel wat water in zitten.
De trommel draait maar 1 kant op, dit zorgt ervoor dat de was in elkaar kan draaien en niet helemaal droog wordt in het opgedraaide stuk.
De besturing via de app moet altijd opnieuw ingeschakeld worden. Ik heb nergens kunnen vinden dat dit vanzelf bij inschakelen aan blijft staan.

fam. Nijhof 05-01-2021

Stil, heel stil

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Buiten dat het een mooie machine is met een goed ingericht en makkelijk te bedienen/uit te lezen display zijn de droogresultaten uitstekend. Buiten dit alles is de machine stil, heel stil. Een aangename verrassing, zeker na het lawaaiapparaat wat we hiervoor hadden.

• bediening

Chris 05-01-2021

Grote, stille en zuinige warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Een zeer fijne warmtepompdroger, die uiterst zuinig en stil zijn werk doet. De was is goed droog en de verlichting helpt bij het in- en uitladen van de was.
De WIFI functie is handig, maar sommige dingen vind ik niet heel erg logisch. Zoals dat het deken programma in de app dons wordt genoemd en dat er dan een maximaal gewicht van 3 kg in de app staat. Ik heb het programma geprobeerd met een 2-persoons donsdeken van veel meer kilo en dat ging prima. Ook moet je altijd op het apparaat de bediening via de app aanzetten, dit gaat niet automatisch en onthoudt de droger ook niet.
We hadden voorheen een Zanussi warmtepompdroger, maar deze maakte een hoop meer lawaai, was echt niet zo precies met de droogtijden en de was kwam er niet altijd even droog uit.

Pluspunten

• Was is goed droog
  • Zuinig
  • Trommelverlichting en wifi

Minpunten

• App niet altijd even duidelijk
  • Bediening via app moet altijd aangezet worden

Jacqueline 04-01-2021

Mooie vormgeving en sneller droog dan je denkt

Geschreven voor: Bosch WTXH8M90NL

Ik wist niet of de droger heel snel zou zijn, maar ik vind de droger sneller dan verwacht. De was is goed droog, makkelijke bedienknoppen en mooi aanzicht van de machine. Werkt perfect.

Nancy 28-12-2020

Super droger

Makkelijk apparaat
Mooi met verlichting en duidelijke knoppen
Aanrader goede prijs
Was ruikt lekker fris

Pluspunten

• Makkelijk