Siemens WT48RT00NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT48RT00NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bas 14-01-2021

Fijne warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

Voor deze droger gekozen omdat het een prima product is voor een prima prijs. Niet de top van de top maar gewoon een goed product met bewezen technologie. Geen poespas van programma's of functies die je niet vaak of misschien wel nooit gaat gebruiken. Gewoon drogen van de was en een paar aanvullende programma's die handig zijn (sportkleding drogen b.v.).
Verder intuïtieve bediening.. dus kopen en je kunt je was drogen.

Hij is niet zelfreinigend maar dat is een eenvoudig en simpel klusje.. klep open filter eruit afspoelen en je kunt weer door (filter wel even laten drogen).

Pluspunten

• Prima product voor prima prijs.
  • Filter schoonmaken erg eenvoudig en weinig werk

Kyle Zegers 17-12-2020

Mooi en kwalitatieve design en uitstraling

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

Is eenvoudig te installeren en fijn dat je twee opties hebt met de afvoerslang en de watercontainer.
Heb hem zelf bij een afvoer staat maar kan dus ook gewoon ergens los bij een stopcontact worden gezet.
Veel wasdroog programmas. Ze duren best wel lang met drogen maar dat is standaard bij een zuinige warmtepomp droger.
Aangezien de grote inhoud ruimte en het algemene grote stroomverbruik van een droger heb ik daar geen moeite mee!

Pluspunten

• Zuinig
  • Handige tijdklok
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Duurt lang
  • Is niet kurk kurk droog

HAJ 18-11-2020

Goede warmtepomdroger

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

Goede droger. Zeer weinig condens uitstoot, stil en droogt goed (wel was goed scheiden). Aansluiten is eenvoudig.

Pluspunten

• Goede droog resultaat
  • Stil
  • Weinig condens/warmte uitstoot

Minpunten

• Nog niet ontdekt. Pas twee weken in gebruik.

Gerda de Groot 15-11-2020

Geweldige machine, stil in gebruik

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

Als echte Siemens fan kon deze warmtepomp droger niet ontbreken in ons assortiment! Lekker stil in het gebruik, geen condensvorming meer in de ruimte en drogen op lage temperatuur is helemaal van deze tijd!

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Geen condensvorming
  • Apparaat wordt niet heet
  • Groot laadvermogen

Minpunten

• geen

Ferry 12-11-2020

Extreem zuinige warmtepompdroger met een cash back aktie

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

Mijn oude droger van 8 jaar oud vervangen ( label B ) om te kunnen besparen op de stroomkosten, de huidige Siemens warmtepomp droger heeft het hoogst haalbare energie label maar liefst A+++ en dat voor de prijs die je niet kan weigeren.

Je kan de droogstand bijstellen, maar dit is absoluut niet nodig, de normale stand is perfect het is kurkdroog.

Ik ga er vanuit dat deze Siemens droger zeker 10 jaar lang dienst zal doen, en dan kan ie wellicht nog elders dienst doen.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Stevige deur
  • Waterafvoerslang
  • Veel stiller dan de vorige droger.
  • Super goed droogresultaat

Minpunten

• Niets kunnen vinden

CSM 08-11-2020

Mooie machine

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

Een warmtepompdroger. Die goed droogt. En er goed uitziet. Heldere display. Wat wil een mens nog meer. Drogen zonder je al te bezwaard te voelen over het energieverbruik.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Lay out
  • Gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Anne 05-11-2020

Energiezuinig apparaat

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

Mijn oude wasdroger was inmiddels 20 jaar oud en aan vervanging toe. Deze Siemens warmtepompdroger is energiezuinig, stil en droogt mijn was goed op verschillende aangepaste programma's waar ik uit kan kiezen. Hij weet zelf wanneer de was droog is en alle soorten was kunnen er in. De droogtijd is wel vrij lang, maar dit is alleen maar beter voor de stoffen.

Pluspunten

• energiezuinig
  • stil
  • geschikt voor alle was

Minpunten

• droogtijd

Hanneke 30-10-2020

Mooi design, stil apparaat

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

Tevreden klant. Mooi apparaat, werkt stil, snel en doet zijn werk goed. Bediending is ook gemakkelijk, spreekt voor zich.

Pluspunten

• Mooi
  • Stil
  • Simpele bedieding

RobAms 28-10-2020

Goede droger

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

Ik wilde een A+++ warmtepompwasdroger van een degelijk merk en kwam zo bij deze droger uit. Ik was erop voorbereid dat het drogen van de was veel langer zou gaan duren, maar in vergelijking met mijn vorige (condens)droger valt me dat reuze mee. Hij begint met aan te geven dat het ruim twee uur duurt, maar de droger is vaak eerder klaar. Volgens mij komt dat door de sensor in de droger die registreert of de was al droog is. De was komt er ook goed droog uit. (Nu ben ik een 1-persoons huishouden met niet heel veel kilo's was en ik centrifugeer op 1600 toeren.) Ik ben er ook achter gekomen dat je niet verschillende soorten stoffen bij elkaar moet doen. Zo had ik op het overhemdprogramma overhemden van dunne stof en van dik flanel bij elkaar gedaan. De flanellen shirts moesten er daarna nog een keer in, maar binnen een half uur waren die ook perfect droog. In mijn vorige droger hoefde ik het niet te wagen om een flanellen shirt in de droger te doen want dan kwam hij er twee keer zo klein uit, maar bij een warmtepompdroger hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken. Top dus! De droger is niet echt stiller dan mijn vorige droger, maar dat is ok.

Pluspunten

• energiezuinig
  • minder krimp van de was

FS 27-10-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

werkt prima , vele verschillende programma's met weinig geluid, geeft weinig warmte af aan de omgeving.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Marcel 26-10-2020

Mooie droger, energie zuinig, uitgebreide programma’s

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

Nieuwe droger besteld, bewuste keuze voor Siemens op basis van goede ervaringen wasmachine.
De droger is stil, heeft veel verschillende programma’s en is energie zuinig.
Met deze droger kunnen we weer vooruit.

• Energie zuinig

M. 18-10-2020

Snelle, stille, energiezuinige warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WT48RT00NL

Ik heb deze droger gekocht vanwege zijn goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer energiezuinig, kwaliteit motor erin zodat hij vele jaren mee gaat, goede droogtijden (die in praktijk ook kloppen) en voor een goede prijs.
Super vind ik de dubbele pluizenfilter.
Ik heb hem nu een aantal dagen en hij bevalt uitstekend. Ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Grote trommel
  • Veel programma's incl snel prog (40 min)
  • Standaard met afvoerslang en reservoir geleverd

Minpunten

• Geen.