AEG T76282AC

AEG T6DB82GP

AEG T6DB82GP

Bosch Serie | 4 WTN8520BFG

Bosch Serie | 4 WTN8520BFG

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,4

Frank 25-12-2015 Product jaar of meer in bezit

4,8
Het drogen gaat in het begin goed, maar naarmate je deze vaker gebruikt doet de machine er steeds langer over. Alleen als je alles steeds goed schoon maakt blijft het drogen binnen de 3 uur. Dat valt erg tegen en kost ook veel energie.

Fam. Bosboom 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Deze AEG Lavatherm 76282AC condenswasdroger hebben we vorige week gekocht via Veiligkopen.nl en hij is vandaag netjes afgeleverd. Weer een prima service van veiligkopen. Gelijk zelf geïnstalleerd, maar dat kan je voor 10euro extra ook laten doen.
De droger werkt super. Er zit goede verlichting in en door het vulgewicht van 8kg kan alles er vanuit de wasmachine gemakkelijk in. De droger heeft een mooie grote vulopening, waardoor hij gemakkelijk te vullen is. Het bedieningsmenu werkt ook heel makkelijk met de draaiknop. Op het display kan je zien hoelang het programma nog duurt. Ik zou hem iedereen aanraden!
Tip: koop er gelijk een overloop slang bij dan hoef je niet iedere keer het reservoir te legen.

Ordernummer: VK507795