De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTR88T40NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank 24-12-2021

Valt nog meer tegen

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

Als aanvulling op mijn vorige review hebben wij nu een constante tik uit de machine tijdens het gebruik. Volgens de monteur van Bosch hoort dit bij het apparaat en is het niet op te lossen. Het komt door de lasnaad in de trommel die over wieltjes in de machine loopt en steeds een tik geluid maakt bij het passeren van het wieltje.

H.C. M. 10-10-2021

Bosch Warmtepompdroger WTR88T40NL

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger is zeer stil bij het gebruik en wat zeer opvallend is, dat hij tijdens het centrifigeren niet trilt. Uiteraard ook het drogen is geweldig. Dit is zeer zeker een aanrader om te kopen.

Anoniem 24-08-2021

Stil en droogt goed

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Miijn Bosch WTL121 verruild voor deze warmtepompdroger. Heerlijk stil, droogt goed, volop programma^s, weinig pluizen.

Anoniem 23-08-2021

Heerlijk stil en goed droogresultaat

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn oude droger van Bosch (WTL121) verruild voor deze warmtepompdroger. Hele verbetering. Stil, droogt beter, minder pluizen. Ben er blij mee.

Frank 20-04-2021

Valt tegen

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Drogen van het dekbedovertrek is niet mogelijk zonder het programma te onderbreken en de totaal opgerolde bal stof weer uit elkaar te halen en opnieuw in de droger te leggen. Waarschijnlijk is de draairichting die maar naar 1 kant is de oorzaak hiervan maar in onze oude Bosch condensdroger die ook maar 1 kant opdraaide hebben wij dit probleem niet gehad. Het ontsnappen van lucht uit de trommel is wel opgelost door de monteur door het deurrubber warm te maken met een föhn en daarna zo te beugen dat het beter sluit.

Tonbe 08-03-2021

Lekker stil

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie stille zuinige droger, top resultaat en alles lekker zacht.

Marc 10-11-2020

Heerlijk stil en ideale filters

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De macjine gekocht nadat bij onze vorige de snaar gebroken was. Mede de lage geluid productie was een belangrijk argument zeker in deze tijd van thuis werken. Ook het lage energie verbruik is een pre en gaf de doorslag om de oude niet te repareren

debierkoning 26-05-2020

fijne machine voor goede prijs

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

fijne was droger heb deze warmtepompdroger gekocht omdat die weinig stroom gebruikt hij is namelijk a +++ dus zuiniger is er niet duidelijk display hoop mogelijkheden dus hoop dat die net zo lang meegaat als mijn vorige een siemens die is 11 jaar mee gegaan

Pluspunten

• zuinig in gebruik
  • ruime trommel
  • makkelijk te bedienen

Adriaan 11-05-2020

Prima droger

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima droger. Weinig herrie. Droogt prima.

Henmar 02-05-2020

Stil en vele mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hadden hiervoor een Condensdroger, die behalve veel luchtvochtigheid afgaf, ook aardig wat lawaai maakte. Toen we deze machine voor de eerste keer gebruikte, toen was het verassend hoe stil de machine is en dat we geen vochtige lucht meer hebben. De vele mogelijkheden zijn makkelijk in te stellen. Ben blij met deze aankoop

Gagan deep Singh Oberoi 01-04-2020

Best Quality

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

I love this Brand Boch, and dryer is awesome all clothes feels fresh and good. and motor is soo silent that i schedule it always when planning to sleep in night.

Pluspunten

• Multiple options for diffrent clothes
  • very silent

Anoniem 22-03-2020

Fantastische droger!!

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hebben de droger nu aantal dagen ingebruik. De droger is heel stil en droogt super. Wat helemaal top is dat de droger zijn programmaduur zelf aanpast. Kortom echt een aanrader!!

Rob 22-03-2020

Fantastisch!!!

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

Hebben de droger nu een iets meer dan een week in gebruik, fantastisch!! Echt een top droger. Echt een aanrader

Pluspunten

• Alle kleding kan erin
  • berekend zelf de duur van het programma

Minpunten

• GEEN

Peter 11-03-2020

Hele maal top deze warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

Bosch goede wasdroger erg stil de oude was op na jaren .leuke prijs en €75 cashback dat is mooi meegenomen

Pluspunten

• Goed over zicht
  • Droog goed

Minpunten

• Nee
  • Nee

Udo Wetzel 03-03-2020

Warmtepompdroger zuinig!

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

Net binnen. De nieuwe warmtepompdroger van Bosch. Tot nu erg tevreden. Stil apparaat en wordt niet meer zo warm.
De droogtijd is wel iets langer maar is voor ons geen probleem.

• zuinig

Minpunten

• droogtijd

Jolinda 01-03-2020

Prachtige machine

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

Mooie uitziende machine met zijn A+++ ook nog eens energie zuinig. Droogt prima met vele programma optie's, en is ook nog eens heel sssstil!

Pluspunten

• Energiezuinig

Ernst 16-02-2020

Bosch warmtepompdroger WTR88T40 NL

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

Een warmtepompdroger waar we erg blij mee zijn. Hij droogt fantastisch en is heel stil. Bosch heeft gewoon een goede kwaliteit en dat zie je en merk je.

Pluspunten

• geluid
  • zuinig

Paul 14-02-2020

Zuinig goed en voordelig

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

Prima, zuinig, goed en weinig geluid.Is onze tweede droger van Bosch, de vorige beviel ook goed en heeft het 10 jaar vol gehouden.

• Zuinig

Patrick 08-02-2020

Bosch wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

Toestel vandaag binnen gekregen en na een korte blik op de gebruiksaanwijzing in gebruik genomen. Natuurlijk moet je eerst het toestel een beetje leren kennen, maar bij de 2e droogbeurt was de wwas perfect droog. Ik heb tijdens het draaien naar de electriciteitsmeter gekeken en deze droger verbruikt echt weinig stroom. We zijn er heel blij mee.

Pluspunten

• Perfect droge was
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Gunstige prijs
  • Goede kwaliteit
  • Energiezuinig

Hans 02-02-2020

Super droger

Geschreven voor: Bosch WTR88T40NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele stille droger. Heel fijn dat er ook een snel programma beschikbaar is. Ook zeer fijn dat er een slang is bijgeleverd, waardoor water afgevoerd kan worden.

Filter lijkt alle kleine deeltjes ook goed op te vangen.