Bosch BIC630NB1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BIC630NB1 op Kieskeurig.nl.

Rosalie 03-04-2019

Mooie, ruime warmhoud la.

Geschreven voor: Bosch BIC630NB1

Mooie aanvulling om gelijke lijnen in onze keuken te hebben met een stoomoven en een combimagnetron.
Fijne verwarmer voor de borden en de laat aangekomen tafelgenoot.

Robin 02-01-2018

Ideale warmhoud lade

Geschreven voor: Bosch BIC630NB1

Ideale warmhoud lade die je echt kan gebruiken om eten te bereiden. Als je de tijd hebt om te koken kan je slow cooking eens proberen. Werkt erg goed. Temperatuur instelling is nauwkeurig en stabiel waardoor je met vertrouwen kan koken.

Pluspunten

• Temperatuur instelling
  • Tijdens feestdagen veel ruimte op andere apaaraten
  • Eindresultaat
  • Bruikbaar voor meerdere doelen

Minpunten

Anne 04-03-2017

Een warmhoudlade zoals een warmhoudlade behoort te zijn!

Geschreven voor: Bosch BIC630NB1

Kopjes warmen, borden voorverwarmen, maar ook gerechten op temperatuur houden, aangebraden biefstuk langzaam laten garen, stapel pannenkoeken warm houden. Een warmhoudlade kan voor zo veel meer gebruikt worden, onmisbaar in iedere keuken.

Pluspunten

• ruim
  • diverse temp standen

Linda 02-08-2016
  • Product maand in bezit

Bosch Bordenwarmer

Geschreven voor: Bosch BIC630NB1

Wij zijn superblij met de keuze voor een bordenwarmer. Het gebruik is zeer gemakkelijk en gerechten blijven langer warm. Wij genieten meer van ons eten. Een absolute aanrader als je van gezellig eten met vrienden en familie houdt.