De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA WL915 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J.Muller 27-11-2022

Doelgericht, juiste balans i.c.m. verlengde garantie.

Geschreven voor: ETNA WL915

Door de eenvoud een praktisch apparaat met als basis standaard functies gecombineerd met een strak design.

Pluspunten

• Eenvoud
  • Draaiplateau
  • Garantie
  • Voldoende volume ook voor xxl producten

Minpunten

• Bediening is gevoelig
  • instructie boekje is minder overzichtelijk

Marianne 29-04-2022

Waarom niet compleet?

Geschreven voor: ETNA WL915

We hebben dit apparaat gekocht en is net ingebouwd. Was goed doorgesproken met Etna en we waren erg enthousiast over dit apparaat en net alles na zitten lezen. Geen strips, geen gasplaat aanwezig. Begrijp hier niets van. En kan helaas niets vinden of de inlegmat eruit gehaald moet worden bij het gebruiken bij het warm maken of houden van eetwaren. We hebben ook een oven er boven maar zien de korpus. Jammer. Hoop dat we een oplossing krijgen.

Pluspunten

• Gebruik
  • Mooi van formaat en uitstraling

Minpunten

• Afwerking, aflevering.

s****@h********** 21-02-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA WL915

Ongelooflijk blij met deze warmhoudlade, snel warm,makkelijk voor je borden,kopjes op te warmen,eten warm te houden en zelfs ontdooien met de ontdooifunctie.
Ik was er sceptisch over maar inmiddels erg blij hiermee.
Ik zeg twijfel je over de etna warmhoudlade? Zeg ik doen...

Pluspunten

• Diverse warmtestanden
  • Ontdooistand