Whirlpool UW6 F2C WB - Reviews

kast
A++
Netto inhoud
223 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool UW6 F2C WB op Kieskeurig.nl.

Mariette 06-08-2019

Snel kapot

Geschreven voor: Whirlpool UW6 F2C WB

Na een jaar al kapot, maakte herrie en vroor niet goed. Allerlei eten en veel moedermelk weg kunnen gooien. Is toen gerepareerd. Nu is hij ruim een jaar later weer kapot, zelfde probleem maar nu valt het net buiten garantie van 2 jaar. Op reparatie geven ze maar half jaar garantie, dus nu kunnen we na iets meer dan 2 jaar een nieuwe diepvries kopen. Nooit meer whirlpool voor ons!!

Minpunten

• Snel kapot
  • Slechte service vanuit whirlpool

R. Vink 27-12-2018

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Whirlpool UW6 F2C WB

Een bij AO gekocht, aankoop verliep prima, echter levering ging met behoorlijk wat gemopper en schade aan de muur zonder “sorry” of excuus!
2e gekocht bij Mediamarkt met hun zogenaamde WOW-service.
Ook deze moest naar zolder, maar bleef op eerste verdieping staan door bezorgers, omdat hun hem niet omhoog kregen, terwijl er al een zelfde boven geplaatst was door AO. WOW!? Met kennis uiteindelijk zelf naar zolder gebracht.
Koelkast van zelfde merk en formaat gekocht bij Coolblue. Werd op een zondag geleverd en ZONDER gemopper, maar met humor naar zolder gebracht.
DAT noem ik nog eens WAUW!!!
Van mediamarkt vandaag mailtje gekregen dat ze mijn review niet plaatste ivm onbegrijpelijk of onverzorgd taalgebruik!??? Denk zelf dat de review Mediamarkt niet beviel, omdat de WOW-reclame zo onderuit gehaald zou worden?

Pluspunten

• Ruim
  • Kwaliteit (tot noch toe!)
  • Automatische defrost

Minpunten

• Kort in bezit, dus geen gevonden.