Siemens GS58NEW40 - Reviews

A+++
Netto inhoud
360 liter

GerardenHenjo 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige vriezer. Zag er gigantisch uit maar eenmaal op zijn plaats, stond deze 'echt' op zijn plaats.
We hadden de GS58NAW40 besteld en kregen het vervangende model (NF58NEW40). Technisch doen deze twee Siemens vriesers niet voor elkaar onder. Alleen de laatst genoemde is duurder maar we kregen deze voor de prijs van de bestelde vriezer.
Zeer goeie service van Bemmel en Kroon!
Ook het afleveren van dit apparaat is vlekkeloos verlopen met 2 vriendelijk chauffeurs: Op de afgesproken tijd...

Sandra 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

Mega diepvries

Wij waren op zoek naar een energiezuinige A+++ diepvries die onze 2 oude (+20 jaar) toestellen kon vervangen. Dit toestel van 190 cm hoog voldoet ruim aan onze verwachtingen. Heel veel bergruimte, lades en glazen schappen die je kan verwijderen waardoor je ook hele grote dingen kan invriezen (bv. gestapelde ijstaart). Het toestel verbruikt op jaarbasis maar 1/4 van wat onze 2 vorige vriezers verbruikten. De temperatuur is digitaal instelbaar en is correct (hebben we getest met een ouderwetse diepvriesthermometer).

Pluspunten

• heel veel bergruimte
  • digitaal display
  • ingebouwde ijsblokjesvorm

Minpunten