Siemens GS58NEW40 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
360 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

GerardenHenjo 24-07-2015

Geweldige vriezer. Zag er gigantisch uit maar eenmaal op zijn plaats, stond deze 'echt' op zijn plaats.
We hadden de GS58NAW40 besteld en kregen het vervangende model (NF58NEW40). Technisch doen deze twee Siemens vriesers niet voor elkaar onder. Alleen de laatst genoemde is duurder maar we kregen deze voor de prijs van de bestelde vriezer.
Zeer goeie service van Bemmel en Kroon!
Ook het afleveren van dit apparaat is vlekkeloos verlopen met 2 vriendelijk chauffeurs: Op de afgesproken tijd...

Klaas 15-01-2018

Mooie grote diepvrieskast

Onze vrieskist van zeker 14 jaar oud was aan vervanging toe. Dus op zoek naar een vrieskast met een vergelijkbare inhoud. Een kast omdat laden toch overzichtelijker zijn dan alles in een grote kist. De laatste tijd kopen we alles van Siemens en na de diverse reviews en formaten kisten vergeleken hebben viel de keuze ook nu op een Siemens.

Na twee weken gebruiken zijn we er uitermate te vreden over. Lekker veel ruimte in de laden, je kan makkelijk wat zaken bij elkaar plaatsen en zo makkelijk zien wat er allemaal nog is. Instelling van de temperatuur en bediening van het alarm kan je ook zonder handleiding makkelijk uit komen.

De ijsmaker neemt erg veel ruimte in. Gelukkig is hij makkelijk te verwijderen, maar dan zit er wel een gat in je la welke je niet kan afdekken met een meegeleverde plaatje oid. Aan de klepjes moeten we ook nog even wennen. Ze komen niet heel stevig over, maar de tijd zal het leren.

De kast is wel groot, zo groot dat hij in de doos niet door de deur van de berging kon. Wel iets om rekening mee te houden bij de aankoop en of je hem laat plaatsen of niet.

Pluspunten

• groot, veel ruimte
  • zuinig in gebruik
  • eenvoudig te plaatsen

Minpunten

• ijsmaker neemt veel ruimte in

Thijs 09-08-2018

Ideaal combi kleppen/laden/ijsblokjes maken

Top vriezer als op zoek bent naar volume. Verder zijn de kleppen ideaal boven in, anders kun je slecht bij de spullen.

J Hollander 09-08-2018

mooie grote vrieskast

Ik heb voor deze vrieskast gekozen om dat hij groot is goed uit de reviews komt en de beste prijs heeft

Pluspunten

• Groot
  • Goed is ingericht
  • Ziet er mooi uit
  • De temperatuur indicatie achter de deur zit

Minpunten

• Had minder diep mogen zijn dan wel maar breder

M. Kleine 26-07-2018

Deze vriezer is zeer ruim en zeer stil

We hadden in eerste instantie deze vrieskast niet uit gezocht. Maar we zijn ontzettend blij met deze vrieskast. Hij heeft ontzettend veel opbergcapaciteit. en is overzichtelijk in te delen zodat je makkelijk kunt vinden wat je nodig bent. Hij is ook nog eens zuinig in het gebruik.

Pluspunten

• veel opberg ruimte
  • overzichtelijk in te delen
  • zuinig in het verbruik
  • geen geluid

Fam Franken 25-07-2018

Erg veel ruimte, zeer energie zuinig en veel mogelijkheden

De GS58NEW40 is een grote fijne vrieskast en makkelijk in gebruik. Ik heb hem gekocht vanwege de ruimte en het feit dat hij zeer energie zuinig is. Hij heeft een ijsblokjes maker en je hoeft ook nooit meer te ontdooien. Dat is heel prettig. De deur gaat ook fijn open. Je dient wel op de luchtdruk te letten en de deur rustig open trekken. De bediening is niet moeilijk en alles staat duidelijk omschreven in de gebruiksaanwijzing. Als je met velen bent is deze vrieskast een hele fijne en van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Zeer energie zuinig
  • Nooit meer ontdooien
  • Zeer ruim
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Nog niet ontdekt

de Graaf 25-07-2018

Super mooie vrieskast

Een erg mooi en handige vrieskast van Siemens. Is strak en modern design. Indeling is overzichtelijk en praktisch. De ijstwister is een groot voordeel bij de vrieskast. Om de deur te openen is een praktische hendel bedacht.

Pluspunten

• ijstwister
  • hendel om te openen

Eldik 17-07-2018

Vrieskast Siemens

Na jaren een vrieskist te hebben gehad nu gekozen voor een kast. Alles heel overzichtelijk en opgeruimd. Echte aanrader.

Ingrid 17-02-2018

Reuzegrote diepvriezer

Zeer ruime diepvrieskast ter vervanging van oude kist.
Ziet er top uit, zeer overzichtelijk (waar we wel aan toe waren)
Enig minpuntje is dat hij vrij luidruchtig is.

Pluspunten

• ruim
  • overzichtelijk
  • ledverlichting
  • grote laden

Minpunten

• geluid
  • kwaliteit van de klepjes?

Dennis 10-02-2018

Top vriezer en top service van Bemmel!

Superservice van Bemmel & Kroon. Vriezer die ik wilde was niet meer leverbaar, kreeg een gratis upgrade van een nieuwer en duurder apparaat. Apparaat zelf werkt ook top!

Pluspunten

• Service
  • Grote vriezer

Kiss Gabor 05-02-2018

Groot inhout

Voor ons is een perfecte keus van diepvriezer,Mooi afwerking, weinig verbruik.De ijsblok maker ook goed uitvinding.

C de Bruin 31-01-2018

Vrieskast

Ik heb altijd al de producten van Siemens gekocht die vind ik goed en de vriezer is boven verwachting
vooral omdat er nu glasplaten in zitten dat vind ik veel fijner dan de ouderwetse roosters en het ijsklonten bakje is ook heel handig en de motor hoor je haast niet. Nu heeft mijn wasdroger het ook begeven en ik heb weer een Siemens (waterpompdroger) gekocht (grote trommel 9 kilo) maar die komen ze nog bezorgen. Nu verwacht ik dat mijn afwasmachine het eerdaags ook gaat begeven is een oudje en dat zal dan ook WEER een Siemens worden.
Een heel tevreden SIEMENS klant

Pluspunten

• glasplaten
  • ijsklontjes
  • de motor hoor je haast niet
  • eigenlijk is de hele vriezer 1 grote PLUS

Minpunten

• Kan ik niet vinden

Joyce 29-01-2018

Grote verlichte lades

Een gigantische vriezer met ruime lades. Hij staat bij ons in een donkere schuur, dus dan is de verlichting een uitkomst!

Pluspunten

• Licht in de vriezer
  • Ruimte

Peter 27-01-2018

lekker groot

Mooie grote vriezer met handig handvat dat de deur helpt openen. diverse maten lades en vakken met kleppen.

Pluspunten

• groot
  • verschillende maten laden en vakken

Effie 12-01-2018

Mooie grote vrieskast

De bestelde versie GS58NAW41 was niet meer leverbaar. Nieuwere versie voor dezelfde prijs geleverd gekregen. Mooie grote vrieskast. Snelle en goede levering. Veel ruimte. Heel handig met no frost

Pluspunten

• Groot
  • Ruim
  • No frost
  • Ijsblokjesmaker

ben 13-12-2017

we zijn erg benieuwd

Afgaand op beoordelingen en prijs-kwaliteit besloten gebruik te maken de Siemens 70 eur cash back actie. Mooie grote vrieskist. Na betalinng direct bericht dat type was vervangen door een nieuw type, voor hetzelfde geldt onder dezelfde condities geleverd dus prima.

Jos 11-12-2017

Mooie grote vrieskast !

Prachtige grote vrieskast. Zeer zuinig in gebruik. Deur omdraaien was wel een klus, maar nu draait hij linksom.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Zuinig

twannie 06-12-2017

mooi apparaat

de Omvang van het apparaat was groter dan mijn verwachting, maar de inhoud is giggantisch . Ideaal voor mijn mijn situatie. Ook erg mooi om te zien

Pluspunten

• mooi apparaat
  • hele grote inhoud

Vosske 06-12-2017

Wat een (COOLE) ruimte

Grote laden en handige kleinere ruimtes voor een perfecte indeling. Door de kleppen te labelen een gestructureerde indeling waardoor de vriezer super overzichtelijk blijft! Als klap op de vuurpijl zit er nog een ijsklontmaker in die nog werkt ook.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Karin 22-11-2017

Lekker groot

Met een gezin van 6 heb je niet genoeg aan 1 koel/vriescombinatie. Wij hadden wel een vrieskast maar dat was een oudje die het steeds moeilijker kreeg dus moesten we op zoek naar een andere vrieskast.
Als je dan toch gaat kijken voor een andere vrieskast dan maar meteen goed doen toch? Dus een lekker zuinig en groot model zodat we de komende jaren nog vooruit kunnen.
Dit is een bakbeest, hij is gisteren binnengekomen en ik heb de oude vriezer vanmiddag leeggehaald en de nieuwe vriezer in gebruik genomen... Op de planken heb ik nog meer dan genoeg ruimte en ik heb voor alsnog 2 lades helemaal leeg!!!
Qua uiterlijk, geluid en inhoud een echte aanrader!!!

Pluspunten

• Groot
  • Lekker stil
  • Mooi vormgegeven
  • Zuinig (ongeveer 41,- per jaar)