Siemens GS58NEW40 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
360 liter

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

GerardenHenjo 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige vriezer. Zag er gigantisch uit maar eenmaal op zijn plaats, stond deze 'echt' op zijn plaats.
We hadden de GS58NAW40 besteld en kregen het vervangende model (NF58NEW40). Technisch doen deze twee Siemens vriesers niet voor elkaar onder. Alleen de laatst genoemde is duurder maar we kregen deze voor de prijs van de bestelde vriezer.
Zeer goeie service van Bemmel en Kroon!
Ook het afleveren van dit apparaat is vlekkeloos verlopen met 2 vriendelijk chauffeurs: Op de afgesproken tijd...

Sandra 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

Mega diepvries

Wij waren op zoek naar een energiezuinige A+++ diepvries die onze 2 oude (+20 jaar) toestellen kon vervangen. Dit toestel van 190 cm hoog voldoet ruim aan onze verwachtingen. Heel veel bergruimte, lades en glazen schappen die je kan verwijderen waardoor je ook hele grote dingen kan invriezen (bv. gestapelde ijstaart). Het toestel verbruikt op jaarbasis maar 1/4 van wat onze 2 vorige vriezers verbruikten. De temperatuur is digitaal instelbaar en is correct (hebben we getest met een ouderwetse diepvriesthermometer).

Pluspunten

• heel veel bergruimte
  • digitaal display
  • ingebouwde ijsblokjesvorm

Minpunten

Ad van Die 28-05-2016

zeer mooie en ruime vriezer

Vandaag binnen gekregen onze Siemens vriezer je ziet meteen de kwaliteit en deze is super zuinig maar toch groot van inhoud

JennyV 14-01-2016

Super handige vrieskast

Wij zijn blij met onze nieuwe staande vriezer na 25 jaar op onze kop in de vrieskist te hebben gehangen. En hij is ook nog super zuinig. We hopen hier zeker weer 25 jaar mee uit de voeten te kunnen.

Kapteijns 01-09-2015

Zeer geschikte vrieskast

Als je op zoek bent naar een zuinige en grote vrieskast is dit een juiste keus. Wij twijfelde erg tussen een kist en kast, maar hebben de juiste keuze gemaakt.