Liebherr FNsdd 5257-20 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr FNsdd 5257-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

P.dT 21-10-2022

Prima aankoop

Geschreven voor: Liebherr FNsdd 5257-20

We wilden graag een no frost vriezer.
Mooie ruime koelkast. Gebruiksvriendelijk en zeker nu niet onbelangrijk, met een D energie label. We zijn erg blij en tevreden met de aankoop!

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

p******@g******** 04-10-2022
Geschreven voor: Liebherr FNsdd 5257-20

Gekozen vanwege zijn vele lades en wilde graag een ijsblokjes maker. Helaas werkt deze niet , je krijgt de blokjes er amper uit en dat voor een prijsverschil van zo’n €400, waardeloos. De diepvries is ook niet zo geruisloos als omschreven wordt
Officiële reactie van Liebherr 05-10-2022

Goedemorgen, wat vervelend dat het niet aan uw verwachtingen voldoet. Ik zou u willen adviseren contact op te nemen met onze service afdeling. Wellicht kunnen zij iets voor u betekenen. Onze service afdeling is te bereiken via (0297) 23 99 55 of via de mail op service@buram.nl.

Erna 28-05-2022

Ruime vriezer met mooie uitstraling

Geschreven voor: Liebherr FNsdd 5257-20

Mooie moderne vrieskast met staalkleurig front. Ideaal voor groot gezin met zijn 7 lades. Erg praktisch vanwege zijn No Frost functie en de ijsblokjes maker is super handig voor feestjes en het warme weer.

Pluspunten

• Inhoud
  • Ijsblokjesmaker
  • No Frost
  • Geruisloos

Minpunten

• Prijzig