Bosch GSN29VL30 - Reviews

kast
A++
Netto inhoud
195 liter

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,7

• Slecht

Cappie 23-08-2017

Top vriezer

Goede vriezer. Overzichtelijke lades. Diverse temperaturen in te stellen. Deur te lang open gaat alarm af. Samengevat. Goede keuze

Joep van Waddennooijen 15-04-2017

laat van zich horen

De geluidsproductie van deze vriezer in een open keuken is eigenlijk iets te hoog. De chroom stickers van het logo hebben scherpe hoekje. Hier blijft gemakkelijk een doekje aan hangen. De reden dat ze ook al snel beschadigd worden en loslaten.
Ronde hoekjes zou dit probleem oplossen.

Hayo 25-10-2016

snel ruim en stijlvol

Vriest zeer snel grote hoeveelheden in. ziet er fantastisch mooi uit heel stil voor een vriezer van dit caliber. zeer ruim en goed indeelbaar.
zeer prettig om mee te werken

willem-ned 26-11-2014 Product maand in bezit

6,7
Deze vriezer aangeschaft via Scheer en Foppen te Almere (t.o. Mediamarkt). De kast heeft maar een nadeel, het geluid. Bij het aanslaan (6-7 keer per dag) maakt de vriezer gewoon lawaai. Hij produceert een diep dreungeluid, dat irritant is. Dit duurt zo'n 10-20 seconden maar toch.
Na een klacht kwam een monteur langs en natuurlijk was er toen niets te horen. Hij verliet onverrichter zake onze woning.
Dan maar weer terug naar Scheer en Foppen. Hier troffen we een weinig behulpzame meneer aan met een flauw verhaal over grijze gebieden en zo. Het enige waartoe hij bereid was, was het opnieuw inschakelen van de technische dienst. Welnu ook deze laat het afweten, geen enkele reactie van die zijde.
Inmiddels hebben we de vriezer geplaatst in onze schuur, niet echt een goede oplossing....