Samsung RZ28H60057F

A++
251 liter
Sharp SJ-S2251E0W

HR 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

Grote lades handig voor brood en pizza`s
Veel bergruimte.
Handig licht erin.
Energiezuinig!
Mooie buitenkant met handige handgreep zodat je geen vingerafdrukken op de kast krijgt.
Goede Service van Bemmel en Kroon personeel.
En een mooi geheel met de koelkast van dit merk

missy01 25-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi uiterlijk
super stil
makkelijk in te delen
nagedacht over de verschillende mogelijkheden indeling en benutting van de ruimte

jackw1961 19-03-2015 Product paar weken in bezit

fijne diepvries, is in te stellen tot -20 is mooi te combineren met soort gelijke koelkast. ook mooie vorgeving

FamTrieu 15-03-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben tot nu toe erg tevreden over mijn aankoop van deze vriezer. Het betreft een zeer gebruiksvriendelijke vriezer; het enige wat je hoeft te doen is de stekker in het stopcontact te steken en de rest wordt automatisch geregeld (automatisch ontdooien ed). Verder biedt de vriezer een grote capaciteit qua ruimte. Ik heb zelf een groot gezin waarin veel ruimte wel nodig is. De indeling van de vriezer is zo gemaakt dat er erg veel in past vergeleken met eerdere vriezers die ik heb gehad. Het heeft een mooi en simpel ontwerp. Hoe energiebesparend en duurzaam het model is, dat moet ik nog zien de komende tijd.

aidam2 13-03-2015 Product maand in bezit

Deze koelkast is een goede aankoop. Zit veel ruimte in! duurzaam in gebruik en geen geluidsoverlast.

C-Jules 09-03-2015 Product paar dagen in bezit

Een vriezer die er erg strak en mooi uitziet,
weinig geluid maakt en erg goed vriest :D
Een erg ruime vriezer.
Kortom....ik ben erg tevreden ermee.
Heb deze vriezer samen met de matching koelkast gekocht.

RubenV88 01-03-2015 Product paar dagen in bezit

Super mooie vriezer. Hij is mooi uitgevoerd in een RVS-look en hij is erg stil en zuinig.

Over de levensduur kan ik nog weinig zeggen natuurlijk. Hij is gisteren geinstalleerd.

Hatic 26-02-2015 Product paar dagen in bezit

Uiterlijk ziet er strak en mooi uit. Inhoud heb ik nog paar dagen maar samsung is meestal goed en gaat lang mee

tahaservice 21-02-2015 Product paar weken in bezit

Het is een mooi strak vriezer lekker ruim om er al je vriezproducten in kwijt te kunnen.
Geen geluiden te horen, geen mankementen te bekennen.
kortom Samsung heeft weer bewezen dat zij een van de topmerken zijn

Wilbert Wiersma 18-02-2015 Product paar weken in bezit

Zeer gemakkelijk in gebruik te nemen, uitpakken stekker in het stopcontact en klaar.
Hij ziet er fraai uit in het RVS
Alles voelt zeer degelijk aan. Diepvries was ook snel op bedrijfstemperatuur.

margretdoes 15-02-2015 Product maand in bezit

Wat een supervriezer! Veel ruimte en erg fijn dat hij zo zuinig is. Samen met de koelkast een genot voor het oog en voor het gebruik.

Twente 001 15-02-2015 Product paar weken in bezit

Bij aanschaf van dit apparaat vooral gelet op duurzaamheid. Klasse A++ betekent minder energiegebruik voor zelfde prijs.
Daarnaast staat de vriezer gewoon erg mooi met zijn roestvrijstalen uitstraling.
Ik heb deze kocht met een kleine transportschade maar gezien mijn ervaringen met Samsung, kan data nooit een probleem zijn of worden.

Andrea2015 12-02-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een mooie vriezer, met voldoende ruimte. handig is ook het display aan de buitenzijde. hoop er lang mee te kunnen doen

Mary111 10-02-2015 Product paar dagen in bezit

De diepvries is een mooie combinatie met mijn Samsung koelkast. Het bied veel ruimte en ben blij met de grijze kleur.

pelgrim1 08-02-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben de vriezer nog maar net gekregen. De levering ging prima. Uitpakken was ook snel en goed te doen.
Vormgeving, interieur en exterieur zien er geweldig uit. Enorm veel ruimte en flexibel qua indeling. We weten natuurlijk nog niets over levensduur enzo maar er zit 10 jaar garantie op de vriezer.

zagortenej 07-02-2015 Product paar dagen in bezit

Qua uiterlijk een mooi apparaat. Veel ruimte. Ik heb het samen met de tweelingbroer koelkast gekocht en aan elkaar vastgezet volgens de instructies en nu heb ik een prachtige grote amerikaanse koelkast. voordeel is dat de diepte 60 cm is. alle andere amerikaanse koelkasten zijn minimaal 73 cm en steken daarmee dus te veel uit naar voren in de keuken. deze niet. loopt gelijk met de keuken. ik moet wel zeggen dat mijn inbouw koelkast die ik hiervoor had helemaal geen geluid maakte maar deze tweeling hoor je duidelijk werken , maar niet storend.

San Rox 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevrede over deze vriezer. Ziet er erg mooi uit en werkt optimaal.

Snelle levering, alleen het geluid is vrij aanwezig.

Karel22876331 04-02-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Prima vriezer lekker ruim! we hebben de vriezer nog niet zo lang in ons bezit maar bevalt nu al prima.

abdullah85 03-02-2015 Product paar dagen in bezit

ik heb dit product nog maar net gekocht en ik heb er nu al veel plezier van hij is lekker zuinig (na opgemeten waardes achter gekomen) heeft een prachtig design en ook nog eens handig hij staat erg mooi in onze keuken naast onze koelkast een van samsung uiteraard

E. Uiterwijk 02-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige vrieskast met grote praktische laden. Overzichtelijke indeling. Handig display aan de buitenzijde van de deur. Mooi design!