ETNA VV2143WIT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VV2143WIT op Kieskeurig.nl.

c**e@h**l.com 13-08-2021

Fijne, degelijke vriezer.

Geschreven voor: ETNA VV2143WIT

Wij hebben deze vriezer aangeschaft om in de kelder te plaatsen. Hier staat hij inmiddels een paar maanden en werkt naar behoren. De vriezer is degelijk, maakt weinig geluid en is handig in gebruik door de lades. Producten worden snel ingevroren in de middelste lades. Afhandeling en levering was perfect. Kortom: zeer degelijke vriezer, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• stil
  • veel ruimte
  • vriest snel in

Officiele reactie van Atag 16-08-2021

Beste heer /mevrouw,

Dank u wel dat u de tijd genomen heeft om deze mooie review te schrijven. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de vriezer en gebruik hiervan. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Groet, Marijke Webcareteam Etna

Steve Chaltin 23-02-2021

Diepvries

Geschreven voor: ETNA VV2143WIT

Goed toestel Vooren goede prijs heel blij mee stille motor en ruimte genoeg om alles weg te bergen voor mij krijgt deze toestel en dikke 10/10 ETNA VV2143WIT is en aanrader

• Veel ruimte

Minpunten

Officiele reactie van Atag 24-02-2021

Beste Steve,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze mooie review te plaatsen. Met deze "rapportcijfers" zijn wij meer dan blij!
We wensen je dan ook heel veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam

Yvonne 29-01-2021

Goede vrieskast

Geschreven voor: ETNA VV2143WIT

Wat een fantastische vriezer met 6laden. En één van de goedkoopste van alle vriezers. Deze is doodstil hoort geen geluid en heeft veel opbergruimte. Ben er erg blij mee. Ten zeerste aan te bevelen.

• Veel opbergruimte

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Beste Yvonne,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Alle feedback is welkom en zal door ons worden meegenomen.
We wensen je heel veel "vries"- gemak toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA