Liebherr K 3130-21 - Reviews

Energiebesparing
Type/soort
diepvriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr K 3130-21 op Kieskeurig.nl.

9,6

Ingrid 31-12-2020

Fijne koelkast

Geschreven voor: Liebherr K 3130-21

De koelkast is degelijk en makkelijk omdat je veel mogelijkheden hebt om de inrichting, vooral met de plateaus, naar je eigen wensen in te richten. De koelkast heeft een fijne diepte en is stil. Het openen en sluiten is prettig en licht.

Pluspunten

• diepte
  • flexibel in te richten

Minpunten

• verlichting beter spreiden over de koelkast

Brum 24-12-2020

Betrouwbare koelkast

Geschreven voor: Liebherr K 3130-21

Na 30 jaar trouwe dienst van onze vorige koelkast was de keuze snel gemaakt wat betreft het merk.
We hebben bewust voor een liebherr gekozen omdat hij super koelt en er zit genoeg ruimt in om alles goed en overzichtelijk op te bergen.
Omdat onze vorige in de loop der jaren (denk aan gezinsuitbreiding) wel wat meer ruimte mocht hebben, hebben we bewust weer voor een liebherr gekozen maar dan nu een slag groter qua ruimte.
En ik moet zeggen dat ik super tevreden ben en hopen dat we hier ook nog jaren van kunnen genieten.

Pluspunten

• Ruim
  • Overzichtelijk

Minpunten

H. Hessels 19-12-2020

Vervanging defecte koelkast.

Geschreven voor: Liebherr K 3130-21

Toen onze 5 jaar oude koelkast mankementen begon te vertonen. Is er zeer adequaat gereageerd met het zenden van een monteur, waarvan de kosten niet in rekening gebracht werden.!! Ons werd ons direct een nieuwe koelkast aangeboden. En omdat de "oude" slechts 5 jaar oud was is ons voor de Nieuwe een fikse korting aangeboden. De nieuwe is zeer snel geleverd en geïnstalleerd. Prima gedaan.n

JefenEllen 16-10-2020

Ik ben verLiebherr

Geschreven voor: Liebherr K 3130-21

Hele fijne koelkast, goed formaat en stil. Ontzettend veel mogelijkheden met de indeling. Lekker ruim van binnen. Wat ie moet doen doet ie simpelweg heel goed. Zeer tevreden met deze aankoop. Prijs kwaliteit is top!

Pluspunten

• A++ label
  • Erg stil

Fam. W.v.Dorp 26-09-2020

Aanschaf koelkast Liebherr

Geschreven voor: Liebherr K 3130-21

Goede kwaliteit van het artikel, dus goede prijs en kwaliteitsverhouding. en een duurzaam product. Dus zal ik dan ook zeker dit apparaat aanbevelen, als men mij om een advies zal vragen. Ook de goede behandeling van de leverancier speelt hierin een grote rol. en omdat de prijs bij verschillende verkoop punten gelijk is, heeft de aanschaf bij een lokale winkel ook zeker mijn voorkeur.

Pluspunten

• Net uitziend apparaat
  • weinig geluid hoorbaar