Liebherr GN 4375 Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GN 4375 Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

s******@z******* 28-03-2022

Pluspunt voor Liebherr

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Grote diepvrieskast, overzichtelijk en je hoeft hem niet meer te ontdooien.
Een aanrader.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • niet ontdooien

u*******@g******** 27-03-2022

prima vriezer met veel ruimte

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Mooie vormgeving, laden lopen soepel en kiepen niet, producten blijven ijsvrij en geen ijsvorming in de vriezer zelf

Pluspunten

• grote laden
  • laden lopen soepel
  • ijsvrig

p**************@g******** 13-03-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

voorheen hebben we ook een 10 lade vriezer gehad. We hebben weer voor een vriezer met laden gekozen omdat we dit overzichtelijk vinden. We zijn heel te vrede over de vriezer, deze gaat heel lang mee. en omdat er ook 7 jaar garantie op is.

ricmei 05-03-2022

Liebherr is kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Ter vervanging van een inmiddels 14 jaar te kleine Liebherr vriezer wederom gekozen voor een premium model. Niet de voordeligste maar wel gewoon

Pluspunten

• Energie verbruik
  • Geleide rail systeem
  • Koppeling smart home

Minpunten

• Breedte
  • Materiaal lades

Henk van Steeg 05-03-2022

Super kwaliteit vrieskast.

Enorm fijne vrieskast.
We twijfelden eerst met een Siemens of Bosch totdat we deze vrieskast in de showroom zagen.
Hij is iets duurder, maar het extra geld dubbel en dwars waard.
Degelijke kwaliteit.
En een super geleidesysteem van de lades. Geen enkele andere vrieskast heeft dit.
Overzichtelijke lades en niet zo enorm groot zodat ze zwaar worden als ze vol zijn en je het overzicht kwijt bent.

Pluspunten

• Ladesysteem
  • Grootte van de lades
  • Voelt degelijk aan
  • Laag energie verbruik

Minpunten

• Eigenlijk geen, misschien de prijs.

IrmaPaulien 25-11-2021

Een aanrader, vooral dankzij de soepel rollende laden

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Prachtige luxe kast om te zien met uitstekend soepel rollende laden inclusief de heldere ledverlichting. Zo fijn om in het donker toch te kunnen zien wat er in de vriezer ligt en je de laden er niet scheef en hortend uittrekt dankzij de geleiderrails. Hoewel de kast geen ijsblokjesaansluiting heeft, wordt toch de ijsblokjeshouder in luxe doos meegeleverd. Nooit meer uitgedroogde ijsklontjes dus.

Leok 16-11-2021

erg ruime vriezer met soepele lades

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

mooie grote vriezer met soepele lades en veel ruimte
ook nog eens 5 jaar extra garantie op de al 2 jaar dus 7 jaar garantie geeft ook een fijn gevoel

i***@a*********** 02-11-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

De Lieherr vrieskasten zijn mooi van design, zuinig, veel bergruimte, daarom vinden wij de prijs kwaliteit verhouding meer dam waard. Ook hebben wij weer voor Liebherr gekozen omdat de vorige meer dan 22 jaar zonder storing trouwe dienst heeft gedaan. Ook de service van Elektroservice D. van de Graaf was perfect.
Wij raden iedereen aan om een Liebherr product aan te schaffen.

• Zuinig met stroom.

Minpunten

• Geen nummer aanduiding op de lades

Noel 21-04-2021

vriezer

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

werkt geheel volgens folder en bevalt uitstekend. Inrichting van display is zeer logisch en zonder handleiding te bedienen. een goede keus

Pluspunten

• inhoud
  • stroomverbruik

Roelof P 11-03-2021

Overzichtelijke lades

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Mooie hoge en smalle kast, met diepe lades. Door de doorzichtige lades kun je snel je ingevroren product vinden.

Ingeborg 28-02-2021

Vriezer liebherr

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Enorm mooie vriezer. Geluidloos en met duidelijke bakken om spullen in te doen. De indeling van de lades is super. Er kunnen heel veel spullen in.

Marc Boscha 02-02-2021

Zeer degelijke, mooie en grote vriezer

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

We zijn met zn tweeën maar toch op zoek naar een heel grote vrieskast. Genoeg voedsel op voorraad hebben vinden we prettig. Deze vrieskast volstaat ook goed voor een groot gezin.

De buitenkant is mooi geëmailleerd en voelt degelijk aan. De achterkant is mooi glad en heeft een mooi ingeschuimde verdamper.

Wanneer de je deur opendoet kan het feest beginnen. Wat een ruimte! Bovenin een lade op wieltjes die mooi schuin naar je toekomt. Handig omdat voor veel mensen het apparaat toch hoger is dan hun eigen lengte. De andere grote laden lopen op telescoop rails. Wat loopt dat prachtig zeg. En dat blijft ook zo doordat door de no-frost koeling niks aan elkaar vriest. Alles blijft mooi zonder rijp. De onderste, minder hoge, lade gebruiken we voor het invriezen van kruiden. Erg handig.

De ledlamp aan de bovenkant verlicht de inhoud van de laden goed. Ook in het donker kan je dus alles goed vinden. Het is daarnaast prettig dat je de vrieskast op superfrost kan inschakelen. De vriezer gaat dan de temperatuur verlagen tot en met -32 °C. Prettig als je veel voedsel wil invriezen.

Het voelt als een apparaat dat jaren kan meegaan. Het voelt daarbij prettig dat we, na aanmelding van het apparaat, zeven jaar garantie hebben.

Pluspunten

• Degelijk apparaat
  • No-Frost
  • Telescoop laden
  • Heldere verlichting
  • SuperFrost

TvdZ 28-01-2021

Grote ruime vriezer met soepel lopende laden

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

In eerste instantie een vriezer gekocht van een ander merk maar toch deze gelukkig kunnen omruilen voor toch weer een Liebherr wil nooit geen ander meer. Niet goedkoop maar alle waar naar zijn geld, top product in elk opzicht.

Y 16-12-2020

Super stil, zuinig en ruime inhoud

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Omdat ik in de keuken ook een Liebherr koelkast heb, wilde ik heel graag in mijn garage ook een vriezer van dit merk. De kwaliteit en afwerking is gewoon super. Ook is de vriezer zeer zuinig en stil. Helaas erg duur en moet je er ook nog een Smartdevicebox los bijkopen om het apparaat toe te kunnen voegen in de app. Afgezien van de prijs is het een fantastisch apparaat waarmee je jaren vooruit kan.

Minpunten

• Duur

Rick 07-12-2020

Set GN4375-21 + CN4335-21

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Eindelijk een set gevonden bestaande uit combi koel/vries en vrieskast die bij elkaar passen, geen enkele andere fabrikant. Gekozen voor de vrieskast met ladegeleiders, gaan superlicht open en dicht. Geen spijt van, een absolute aanraden.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Mooi strak uiterlijk

Minpunten

• prijs

Jacqueline 16-10-2020

Overzichtelijke degelijke vrieskast!

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Overzichtelijke kast; soepel lopende lades. Handige ledverlichting. Goede ervaring met reeds in bezit zijnde Liebherr vrieskast en koelkast. Dus op basis daarvan een herhalingsaankoop :-)

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • 7 jaar garantie!

Minpunten

• Typeplaatje moeilijk te vinden