Liebherr GN 4375-21 - Reviews

Energiebesparing
Type/soort
diepvriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GN 4375-21 op Kieskeurig.nl.

Y 16-12-2020

Super stil, zuinig en ruime inhoud

Geschreven voor: Liebherr GN 4375-21

Omdat ik in de keuken ook een Liebherr koelkast heb, wilde ik heel graag in mijn garage ook een vriezer van dit merk. De kwaliteit en afwerking is gewoon super. Ook is de vriezer zeer zuinig en stil. Helaas erg duur en moet je er ook nog een Smartdevicebox los bijkopen om het apparaat toe te kunnen voegen in de app. Afgezien van de prijs is het een fantastisch apparaat waarmee je jaren vooruit kan.

Minpunten

• Duur

Rick 07-12-2020

Set GN4375-21 + CN4335-21

Geschreven voor: Liebherr GN 4375-21

Eindelijk een set gevonden bestaande uit combi koel/vries en vrieskast die bij elkaar passen, geen enkele andere fabrikant. Gekozen voor de vrieskast met ladegeleiders, gaan superlicht open en dicht. Geen spijt van, een absolute aanraden.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Mooi strak uiterlijk

Minpunten

• prijs

Jacqueline 16-10-2020

Overzichtelijke degelijke vrieskast!

Geschreven voor: Liebherr GN 4375-21

Overzichtelijke kast; soepel lopende lades. Handige ledverlichting. Goede ervaring met reeds in bezit zijnde Liebherr vrieskast en koelkast. Dus op basis daarvan een herhalingsaankoop :-)

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • 7 jaar garantie!

Minpunten

• Typeplaatje moeilijk te vinden