Liebherr GN 4375 Premium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GN 4375 Premium op Kieskeurig.nl.

9,1

Noel 21-04-2021

vriezer

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

werkt geheel volgens folder en bevalt uitstekend. Inrichting van display is zeer logisch en zonder handleiding te bedienen. een goede keus

Pluspunten

• inhoud
  • stroomverbruik

Roelof P 11-03-2021

Overzichtelijke lades

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Mooie hoge en smalle kast, met diepe lades. Door de doorzichtige lades kun je snel je ingevroren product vinden.

Ingeborg 28-02-2021

Vriezer liebherr

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Enorm mooie vriezer. Geluidloos en met duidelijke bakken om spullen in te doen. De indeling van de lades is super. Er kunnen heel veel spullen in.

Marc Boscha 02-02-2021

Zeer degelijke, mooie en grote vriezer

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

We zijn met zn tweeën maar toch op zoek naar een heel grote vrieskast. Genoeg voedsel op voorraad hebben vinden we prettig. Deze vrieskast volstaat ook goed voor een groot gezin.

De buitenkant is mooi geëmailleerd en voelt degelijk aan. De achterkant is mooi glad en heeft een mooi ingeschuimde verdamper.

Wanneer de je deur opendoet kan het feest beginnen. Wat een ruimte! Bovenin een lade op wieltjes die mooi schuin naar je toekomt. Handig omdat voor veel mensen het apparaat toch hoger is dan hun eigen lengte. De andere grote laden lopen op telescoop rails. Wat loopt dat prachtig zeg. En dat blijft ook zo doordat door de no-frost koeling niks aan elkaar vriest. Alles blijft mooi zonder rijp. De onderste, minder hoge, lade gebruiken we voor het invriezen van kruiden. Erg handig.

De ledlamp aan de bovenkant verlicht de inhoud van de laden goed. Ook in het donker kan je dus alles goed vinden. Het is daarnaast prettig dat je de vrieskast op superfrost kan inschakelen. De vriezer gaat dan de temperatuur verlagen tot en met -32 °C. Prettig als je veel voedsel wil invriezen.

Het voelt als een apparaat dat jaren kan meegaan. Het voelt daarbij prettig dat we, na aanmelding van het apparaat, zeven jaar garantie hebben.

Pluspunten

• Degelijk apparaat
  • No-Frost
  • Telescoop laden
  • Heldere verlichting
  • SuperFrost

TvdZ 28-01-2021

Grote ruime vriezer met soepel lopende laden

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

In eerste instantie een vriezer gekocht van een ander merk maar toch deze gelukkig kunnen omruilen voor toch weer een Liebherr wil nooit geen ander meer. Niet goedkoop maar alle waar naar zijn geld, top product in elk opzicht.

Y 16-12-2020

Super stil, zuinig en ruime inhoud

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Omdat ik in de keuken ook een Liebherr koelkast heb, wilde ik heel graag in mijn garage ook een vriezer van dit merk. De kwaliteit en afwerking is gewoon super. Ook is de vriezer zeer zuinig en stil. Helaas erg duur en moet je er ook nog een Smartdevicebox los bijkopen om het apparaat toe te kunnen voegen in de app. Afgezien van de prijs is het een fantastisch apparaat waarmee je jaren vooruit kan.

Minpunten

• Duur

Rick 07-12-2020

Set GN4375-21 + CN4335-21

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Eindelijk een set gevonden bestaande uit combi koel/vries en vrieskast die bij elkaar passen, geen enkele andere fabrikant. Gekozen voor de vrieskast met ladegeleiders, gaan superlicht open en dicht. Geen spijt van, een absolute aanraden.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Mooi strak uiterlijk

Minpunten

• prijs

Jacqueline 16-10-2020

Overzichtelijke degelijke vrieskast!

Geschreven voor: Liebherr GN 4375 Premium

Overzichtelijke kast; soepel lopende lades. Handige ledverlichting. Goede ervaring met reeds in bezit zijnde Liebherr vrieskast en koelkast. Dus op basis daarvan een herhalingsaankoop :-)

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • 7 jaar garantie!

Minpunten

• Typeplaatje moeilijk te vinden