Liebherr GNP 2356 Premium NoFrost - Reviews

A++
Totale inhoud (netto)
185 liter
Aantal plateaus/lades vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GNP 2356 Premium NoFrost op Kieskeurig.nl.

Liebherr GNP 2356-24 (vrieskast - 6 laden) 15-02-2021

Liebherr GNP 2356-24 (vrieskast - 6 laden)

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356 Premium NoFrost

Goede vrieskast, vriest snel in.
Duidelijke vakken doordat de voorfronten doorzichtig zijn.
Als Superfrost uitstaat is het een vrij stille vrieskast (staat bij ons in de keuken\kamer).

Pluspunten

• Mooie doorzichtige voorfronten.
  • Mogelijkheid om zeer snel even iets in te vriezen.

R Donker 11-02-2021

Liebherr GNP2356-24 Mooie ruime en degelijke vriezer

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356 Premium NoFrost

Mooie degelijke en ruime vriezer. Na lang zoeken en vergelijken ben ik bij deze vriezer GNP-2356-24 Premium uitgekomen, goeie prijs kwaliteit verhouding, ruime lades, goede verlichting. Alleen als ik de deur de andere kant op wil laten draaien , sluit de deur niet meer af.

Pluspunten

• Ruime lades
  • Eenvoudig en helder display
  • No Frost

Officiële reactie van Liebherr 12-02-2021

Goedemorgen heer/mevrouw Donker,
Soms kan het deurrubber van het apparaat iets ingedeukt zijn. Door het deurrubber lichtjes te verwarmen met een föhn komt het deurrubber terug in zijn originele vorm en sluit de deur weer goed af. Mocht dit geen oplossing bieden dan is het verstandig om even contact op te nemen met onze servicedienst. Dan kunnen we er alsnog voor zorgen dat de deur goed afsluit.

Liebherr mijn maatje voor koelen en vriezen 28-01-2021

Derde Liebherr apparaat vanwege betrouwbaarheid

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356 Premium NoFrost

Al weer 20 jaar geleden kocht ik in het buitenland mijn eerste Liebherr koel/vrieskast. Toen in mijn keuken in Nederland apparaten aan vervanging toewaren was de keuze niet moeilijk. In de keuken heb ik vorige week een koelkast laten installeren en in de bijkeuken vandaag mijn nieuwe vrieskast. Ben erg tevreden en weet zeker dat ook deze kasten mij veel jaren weer zullen helpen

Pluspunten

• design
  • eenvoudig en helder display
  • praktische indeling
  • kwaliteit

Robert 26-01-2021

No frost vriezer

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356 Premium NoFrost

Mijn eerste Liebherr vriezer aangeschaft, na lang zoeken en vergelijken ben ik bij deze vriezer GNP-2356-24 uitgekomen, goeie prijs kwaliteit verhouding, ruime lades, goede verlichting en toch de Mercedes onder de vriezers.

Pluspunten

• Ruime lades
  • Belichting

Minpunten

• Niet gevonden
  • Nog niet gevonden

Karel 16-01-2021

Supervriezer!

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356 Premium NoFrost

Op jacht naar een waardige vervanger voor onze (nog steeds goed functionerende!) Liebherr GSP2226 van 18 jaar oud kwamen we op deze vrieskast uit. Omdat we graag een NoFrost kast wilden met ongeveer dezelfde inhoud, een digitale temperatuuraanduiding en met verlichting bleef alleen deze vrieskast over in de prijsklasse waarin we op zoek waren. Mooi afgewerkte kast, heldere (LED) binnenverlichting, redelijk stil, en nooit meer ontdooien vanwege het NoFrost-systeem. Slechts één klein minpuntje: boven de bovenste vrieslade loopt het "plafond" schuin af naar beneden, zodat er achterin de lade in de hoogte minder ruimte is dan voorin de lade. Hier moet je even rekening mee houden, maar dat is gewoon een kwestie van iets anders indelen. Verder een topkast!

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • NoFrost

Pablo2000 16-01-2021

Fijne vriezer

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356 Premium NoFrost

We hebben de vriezer geselecteerd op basis van hoogte en mogelijkheden. Wat een keuze is er op de markt. Maar we hebben al jaren een koelkast van Liebherr en naar volle tevredenheid. Dan ga je toch voor de degelijkheid. Onze oude vriezer was een energieslurper en dat moest maar eens veranderen in deze tijd van energietransitie.
Met de energiezuinigheid zit het met dit apparaat wel snor.
Omdat het buiten goed koud was konden we de inhoud daar parkeren. Het nieuwe apparaat moet eerst 4 uur rusten en daarna kan je het aanzetten. Dan moet je toch wel rekenen op ca 4 uur aanloop voordat je de inhoud kunt plaatsen. Eeneventuele scheefstand is geen probleem, dDat is met de stelmogelijkheden zo gepiept. Net als bij de koelkast blijkt dat de draairichting van de deur voor ons niet handig is. Dan kan je beter gelijk daarmee aan de gang want je bent er -als je er niet mee bekend bent- toch wel een half uurtje mee bezig. De beschrijving voor het omdraaien van de deur is duidelijk maar je bent wel even aan het bestuderen.
Nou daar staat ie dan te snorren. Eenmaal op temperatuur ... je hoeft hem alleen aan te zetten en alles gaat automatisch, hoor je de vriezer nauwelijks. Wat een verschil met onze oude bromsnor. Na een aantal dagen zagen we aan de binnenkant aan de zijde van de scharnieren over alle laden een laagje frost. Dat kan toch niet was onze reactie. Ik kwam er achter dat de rondgaande afdichtingsstrip niet volledig sloot aan de onderzijde. Ik had toch alle schroefjes ed goed omgezet? Kennelijk had de strip een vorm aangenomen die een kleine kier toestond. Ik heb de strip een aantal dagen even teruggebogen (rubberachtig) en nu sluit hij prima af, dus dat is opgelost.
De vriezer is niet voorbereidt op een smart device. Wel een beetje jammer dat dit model dat niet aankan, maar dan had ik ook beter moeten kijken.Als je de vriezer opent dan kan je door de verlichting en de transparante laden de inhoud al prima zien. We hebben het apparaat nu een paar weken en we zijn er zeer blij mee.

Pluspunten

• zeer stil
  • goede vormgeving
  • energiezuinigheid

Minpunten

• bij omdraaien deur letten op sluiting
  • niet geschikt voor smart device

J. Ilbrink 03-11-2020

Prachtige vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356 Premium NoFrost

Na 15 jaar veel plezier van onze "oude" Liebherr vriezer en zonder problemen.
Nu maar een nieuwe grotere Liebherr gekocht.
Een prachtige kast met zes laden en anti-frost A++.
En een handgreep die het rubber ontziet (het rubber plakt niet bij het openen van de kast)
Bovendien nog 5 jaar extra garantie erbij gehad, gratis en voor niks.
Weet zeker dat deze ons goed gaat bevallen, het is een Liebherr en dat zijn de beste!

Pluspunten

• Super zuinig
  • oerdegelijk