MSI N720-2GD3HLP

Asus 710-2-SL

Gigabyte GV-N710SL-2GL

Gigabyte GV-N710SL-2GL

Martijn005 06-04-2015 Product paar dagen in bezit

Gekocht voor 4K films, geen games. Kaart doet wat hij moet doen. Films in 4K prima. Helaas nog zonder hdmi 2.0 voor 60fps films. Maar de meeste films zijn toch nog lager dan 30fps opgenomen. En heerlijk, geen zoemende videokaart meer in de home pc.

Barry H 28-01-2015 Product paar weken in bezit

Nadat de fan van mijn Geforce GT220 veel herrie begon te maken, en dit een bekend euvel bleek, heb ik besloten mijn videokaart te upgraden. Ik wilde niet meer dan 75 euro uitgeven.

Na het lezen van diverse reviews heb ik voor de MSI Geforce GT 720 met 2GB aan geheugen gekozen. Weliswaar een videokaart zonder actieve fan, maar hij is daarentegen compact (makkelijk in te bouwen) en muisstil. Heerlijk!

De installatie van de hardware is eenvoudig en er wordt uitgebreide software (driver en diagnose tooling) meegeleverd. Deze is in een vloek en een zucht geïnstalleerd.

De prestaties zijn meer dan prima! Nu moet ik wel zeggen dat ik hem met name voor videobewerking (Pinnacle) gebruik en geen zware games speel.

LosBorminator 17-12-2014 Product kwartaal in bezit

Een heel goede videokaart voor spellen als minecraft kan ook 4k aan 1200p minecraft 50/60 fps met hoge settings.
Klein snel en stil