Sony HDR-TD10E zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HDR-TD10E zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

johan170 16-06-2012

---------- update review 16-06-2012 ----------
De camara bevalt me nog steeds prima ik heb een klein probleem met het geluidt gehad heeft Sony goed op gelost in de Lo lux instelling met on viel het geluid wel is weg maar dat is nu in middels in orde door een software update ben er nog steeds prima te spreken over hij heeft inmiddels ook alweer een op volger de hdr20e heb ik gezien is kleiner dan de hdr10e

---------- 2e review 27-02-2012 ----------
ik heb hem nu inmiddels een paar maanden hij bevalt me nog steeds prima heb er nog geen problemen mee gehad dus hij blijft een aan rader prima ding

---------- 1e review 9-11-2011----------
ik heb hem sinds een dag en hij is erg gemakkelijk tebedienen en de kwaliteit is erg goed van het beeld deze camcorder is zeker een aanrader zeker voor mensen die moeite hebben met menu ik heb zelf ook de nex vg 10e maar de hdr tde 10 doet er zeker niet voor onder

GvdH 22-07-2011
Geschreven voor: Sony HDR-TD10E zilver

Na het bestuderen van de specificaties en handleiding van de SONY HR-TD10e besloot ik deze camcorder te bestellen via Internet. De opnamen gemaakt met dit appraat zijn adembenemend. Op 26 juni bezocht ik de Vaartprocessie in Boxmeer omdat een kleindochter daar aan deelnamen en maakte een reeks video-opnamen.
Eerder kocht ik een LG 3D-monitor(D2342P). Thuisgekomen sloot ik de camera met de bijgeleverde HDMI-kabel hier op aan. Omdat HDMI tevens het audio-signaal meegeeft en omdat deze monitor daartoe een audio-uitgang heeft hoefde ik het stekkertje van de PC-luidsprekerinstallatie slechts aan te sluiten. De camera op weergave gestart, de door LG bijgeleverde 3D bril opgezet en er ontstond een fantastisch 3D spektakel van absolute HD-kwaliteit, waarbij trommels, trompetten, vendels als uit de monitor leken te komen met bijbehorend geluid. Wat een geweldige camera in combinatie met deze monitor. Camera en monitor kan ik zeer aanraden.
Bravo Sony en ook LG voor dit deel, maar dan!!!!!!!!
Tot 31 juli heeft Sony een aanbieding voor ieder die deze camera koopt. Hij/zij kan gratis een 3D Video-pakket erbij krijgen. Sony noemt het "Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0". Nooit eerder in mijn leven ben ik zo´n deerniswekkend slecht stuk software tegengekomen, terwijl ik toch zo´n 39 jaar ervaring heb met computers en zelf veel software heb geschreven. Na ruim 3 weken proberen om het aan de gang te krijgen besloot ik Sony een bericht van mislukking te sturen. Een kennelijk automatisch verzonden antwoord liet mij een update downloaden en raad eens? Nu wil het programma niet eens meer opstarten, zonder de patch werkte het soms een beetje. Wat een ellende, Sony schaam je!!
( Voor volledigheid wil ik meedelen een Windows-7 Computer te gebruiken met Intel I7 Quad-core processor, Nvidia 1.6 GB Video-Graphics card GTX260, 8 GB RAM en 1,6 TB aan harddisks. Op deze computer draait mijn Pinnacle Studio Ultimate Video-editor fluitend, helaas kan die niet overweg met 3D. )

Ad Moors 05-06-2011
Geschreven voor: Sony HDR-TD10E zilver

Vrijdagavond 19.00 uur besteld bij cameranu en de volgende ochtend werd de camera al afgeleverd. Heb accu en de mee bestelde 2e accu direct opgeladen en de camera bij Sony geregistreerd. Zondagochtend met de camera naar Lobith getogen, het plaatsje waar ik mijn jeugd heb doorgebracht, om daar de r.k. Processie te filmen, die er bij het begin van de kermis is. Als misdienaar heb ik daar vroeger vele malen in meegelopen. Ik heb wel wat ervaring met video maken, want ik heb ook een hdr-HC7 en de hdr-520ve. Ik ben zonder de gebruiksaanwijzing te lezen gaan filmen en wij hebben net op onze Panasonic 3D televise de resultaten bekeken. Het resultaat is fantastisch. Prachtige scherpe beelden, heel mooi van kleur en een geweldig 3D effect. Ik had thuis al wat 3D films gezien en zo eigenlijk geleerd waar je op moet letten om dat mooie effect te krijgen dat de beelden ook regelmatig als het ware de televisie uitsteken. Ons gezin is echt onder de indruk en ik film voortaan alleen nog maar in 3D.