JVC GZ-R495B zwart - Reviews

Megapixel
2,5
Opslagtype
geheugenkaart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-R495B zwart op Kieskeurig.nl.

Henk 04-12-2018

Klein, ligt en stof/waterdicht.

Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

Vandaag gekocht, was uit voorraad leverbaar. Heb jarenlange ervaring met filmen met camera met harde schijf. Deze camera is dan een verademing, onderweg naar huis gefilmd. Ziet er perfect en schokvrij uit. Specifiek aangeschaft voor de actieve vakanties waarbij het belangrijk is dat deze stof en waterdicht is. Hopelijk komen mijn verwachtingen uit!

Pluspunten

• klein en ligt goed in de hand
  • stof en waterdicht

Minpunten

• nog niet ontdekt

jaap 27-11-2018
  • Product gekregen

waterdicht

Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

mijn vorige camcorder was ook een JVC en die beviel ons uitstekend . deze is weer een stuk beter door waterdicht en shock proof en een batterij voor 5 uur gebruik .de beeldkwaliteit is prima en het zoomen gaat makkelijk geluid is zeer goed .voor dit bedrag is het een prima camera

Pluspunten

• waterdicht
  • batterij

Minpunten

• nog niets

drpeter 30-10-2018

Goed scherm ligt lekker in de hand

Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

Sinds enkele weken in mijn bezit: mijn derde JVC en zeker klein en handzaam. Werkt aangenaam en ik viel voor de 40x zoom. Ondanks het lage gewicht voelt het geheel stevig. Die ervaring heb ik ook met de vorige camera's

Pluspunten

• Handzaam
  • Mooi beeld

Minpunten

• matige handleiding

EH 07-10-2018

Groot scherm en lekker compacte camera met een goede accu

Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

Ik heb dit product gekocht vanwege kwaliteit prijs verhouding en dat er gelijk een tasje en een sd kaart van 16GB bij zat en dat deze tot 5 meter waterdicht is.

Pluspunten

• compact
  • waterdicht

Jose 29-08-2018

Perfecte camera met groot gebruiksgemak

Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

De JVC GZ-R495B is een camera die je direct uit de doos kunt gebruiken. Geen ingewikkelde instructies, maar feel en touch. Prachtige opnamen ook onder moeilijke lichtomstandigheden. Door het geringe formaat een camera die je makkelijk meeneemt.

Pluspunten

• Uitstekende accu
  • Eenvoudige bediening

Deurloo 03-08-2018

Goed scherm en ligt goed in de hand

Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

Heb er geen spijt van dat ik deze camcorder heb gekocht. Tussen de aanbieders onderling was er geen prijsverschil en was hij verder extra uitgerust met een tas en extra Geheugenkaart

Pluspunten

• Makkelijke bediening

Minpunten

• Had qua omvang iets groter gemogen

Jaap 31-07-2018

Aanrader onder de camcorders

Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

Ik film voor mijn werk, daarbij ben ik veel buiten en daar is deze camera perfect voor.
Mooi beeld en geluid kwaliteit. En past zich aan met het licht. Ook erg mooie zoom en blijft scherp. Kan tegen een stootje en is vuil bestendigd.

Aleksander Kyi 20-07-2018

Groot scherm , goede accu

Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

Ik had een camera nodig, ik stelde de mening van anderen voor , Ik had een camera nodig, ik stelde de mening van anderen voor

Pluspunten

• grote scherm
  • accu

Minpunten

• prijs

Stefan 17-07-2018

Compact, prima beeldkwaliteit en lange accuduur

Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

De camera is compleet aangeleverd door Coolblue. In de verpakking zat een 16gb geheugen kaart (tussen de 1 en 2 uur filmen afhankelijk van de kwaliteit die je zelf instelt) en een beschermhoes.

Het installeren was makkelijk, datum en tijd instellen en direct aan de slag. De beelden zijn helder en hebben een hoge framerate. Enig minpuntje is de kwaliteit van de foto's, zeker bij inzoomen ogen de foto's nogal korrelig maar daar koop je geen camcorder voor ;)

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Lange accuduur
  • Komt met tas en geheugenkaart
  • 40x zoom geeft uitstekend beeld

Minpunten

• Touchscreen werkt stug
  • Kwaliteit foto's

Jeedebee 13-06-2018

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

Ik overwoog eerst voor een goedkopere camera te gaan, maar dan zou ik daar een betere batterij bij moeten kopen en uiteindelijk duurder uit zijn. Bovendien zit er ook nog een SD-kaartje bij. Hij is ook heel handig in gebruik.

Pluspunten

• opnameduur
  • SD-kaartje erbij

Minpunten

• je moet iets installeren op je computer

Joop 23-05-2018

Mooie resultaten, gemakkelijke bediening

Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

De camcorder gekocht omdat mijn oude ook JVC met nog dv bandjes het na 14 jaar had begeven en ik direct een camera nodig had.
10 minuten voor sluitingstijd nog gehaald en de volgende dag gebruikt.
weinig tijd gehad om de gebruiksaanwijzing te lezen maar zonder dat direct al goede resultaten geboekt.
Lekker licht in de hand dus niet snel vermoeiend.
zeer goede beeld kwaliteit en het geluid evenzo blij dat ik weer voor een JVC heb gekozen.
Gemakkelijke bediening en wijst eigenlijk vanzelf zodat je niet veel kennis nodig hebt om resultaat boeken.
Wil je meer dan natuurlijk even de handleiding erbij en zal het niet veel problemen opleveren.
Had graag wel het software ook op cd erbij gehad in plaats van op de camera zelf maar dat levert verder geen problemen op.
Mooi dat het water en stof dicht is en natuurlijk ook dat als je hem per ongeluk laat vallen (1.5 m hoogte ) de camera niet direct stuk is maar goed vast houden is beter natuurlijk.
In elk geval een top camcorder waarmee je ook eenvoudig je opnames kunt uploaden naar bv YouTube.

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • gewicht
  • bediening