JVC GZ-R495B zwart - Reviews

Opslagtype
geheugenkaart

Jeedebee 13-06-2018

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Ik overwoog eerst voor een goedkopere camera te gaan, maar dan zou ik daar een betere batterij bij moeten kopen en uiteindelijk duurder uit zijn. Bovendien zit er ook nog een SD-kaartje bij. Hij is ook heel handig in gebruik.

Pluspunten

• opnameduur
  • SD-kaartje erbij

Minpunten

• je moet iets installeren op je computer
Geschreven voor: JVC GZ-R495B zwart

Joop 23-05-2018

Mooie resultaten, gemakkelijke bediening

De camcorder gekocht omdat mijn oude ook JVC met nog dv bandjes het na 14 jaar had begeven en ik direct een camera nodig had.
10 minuten voor sluitingstijd nog gehaald en de volgende dag gebruikt.
weinig tijd gehad om de gebruiksaanwijzing te lezen maar zonder dat direct al goede resultaten geboekt.
Lekker licht in de hand dus niet snel vermoeiend.
zeer goede beeld kwaliteit en het geluid evenzo blij dat ik weer voor een JVC heb gekozen.
Gemakkelijke bediening en wijst eigenlijk vanzelf zodat je niet veel kennis nodig hebt om resultaat boeken.
Wil je meer dan natuurlijk even de handleiding erbij en zal het niet veel problemen opleveren.
Had graag wel het software ook op cd erbij gehad in plaats van op de camera zelf maar dat levert verder geen problemen op.
Mooi dat het water en stof dicht is en natuurlijk ook dat als je hem per ongeluk laat vallen (1.5 m hoogte ) de camera niet direct stuk is maar goed vast houden is beter natuurlijk.
In elk geval een top camcorder waarmee je ook eenvoudig je opnames kunt uploaden naar bv YouTube.

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • gewicht
  • bediening