JVC Everio GZ-R415WEU wit - Reviews

Model
handcamera

Pieter 26-08-2016 Product paar dagen in bezit

Voelt goed

Deze camera kan tegen een stootje. Handig voor op hetstrand want water en stof dicht.

Klein minpuntje is dat er geen aansluiting is voor een koptelefoon. Ook moet je een ouderwetse dop op je lens zetten als je hem niet gebruikt.

Pluspunten

• waterdicht
  • stof proof

Minpunten

• externe lens bescherming
  • geen microffon

Jongedijk 21-07-2016 Product paar weken in bezit

Erg goede camera!

De geluidskwaliteit van de camera kan beter maar is gewoon zoals het geluid op een telefoon. De beeldkwaliteit is erg goed, scherpe en mooie beelden. De camera is erg makkelijk te gebruiken, je klap het schermpje open, drukt de knop om te filmen in en actie! Ook ziet de camera er mooi uit, is ook erg licht in de hand.

Hidde 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Aanzetten en opnemen

Deze fijne camera ligt licht in de hand. Opnemen is heel eenvoudig. Beeldopnames zien en niet schokkerig uit. Alles maakt een vloeiende beweging. Voorwerpen op 1 cm afstand van de lens kan de camera scherp focussen. 40x zoom is ruim voldoende voor als je geen satellieten wilt filmen.
De camera heeft een touch screen. Voor het eerste gebruik kon ik mij weg er niet gemakkelijk in vinden. Dit zou je alleen nodig hebben als je de camera niet op de automatisch stand wilt hebben.

Camera wordt geleverd
met oplader
kabel voor op tv
lensdop
zonder SD-geheugenkaart
zonder tasje

Tot nu toe zijn we erg blij met deze aankoop. Wij gaan hem gebruiken voor vakantie in Florida. Onderwaterfilmen moeten we dan nog gaan beleven!

Defilmmer 11-07-2016 Product paar weken in bezit

Super product, voor zijn sigment

Wat een fijne camera Ligt goed in de hand, bediening is super, makkelijke menu's Ik heb getwijfeld tussen diverse andere merken maar heb totaal geen spijt dat ik deze jvc heb genomen inn deze prijsklasse is dit echt een #1 product!
Absolute aanrader!!

Roheij 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

eerste indruk

Paar dagen in gebruik.
De bediening is makkelijk
Camera licht prettig in de hand en makkelijk te bedienen.
Ziet er ook mooi uit.