JVC Everio GZ-R415WEU wit - Reviews

Beeldstabilisatie
Full HD-camcorder
Model
handcamera

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Co 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

JVC Quad proof mooi scherpe beelden

Een korte zoektocht naar een leuke camera voor onze zoon van 9 leidde ons al snel naar deze JVC camera. Hij wilde graag onder water filmen en kunnen vloggen en dat alles samen voor een leuk prijsje uiteraard. Deze camera is een mooi instapmodel waarmee je dit alles goed kunt!

Pluspunten

• onderwater tot 5 m1
  • beeldscherm draaien
  • goede zoom

Minpunten

• jezelf filmen had iets verderaf beeld mogen zijn.

B.Kragten 16-05-2017 Product paar weken in bezit

Goede accuduur

Na een grondig onderzoek met diverse camera's Heb ik besloten te kiezen voor de JVC Everio R GZ 415 We Deze camera heeft als voordeel dat hij tegen een stootje kan en ook stof en waterdicht is Het grote scherm vind ik een groot voordeel en ook het gebruiksgemak Het is misschien even wenne wat betreft het in de handhouden van de camera maar ook dat heb je vlot onde de knie

Pluspunten

• Schok, water en stof geen probleem
  • Mooi groot scherm

Minpunten

• In de hand houden even wennen

MJ Houtman 03-05-2017 Product paar weken in bezit

handig in gebruik

Een prima prijs-kwaliteit verhouding, is makkelijk in het gebruik, lichtgewicht, lange accuduur en een scherp beeld.

Rene 18-04-2017 Product paar maanden in bezit

Kleine handige betrouwbare krachtpatser

In eerste instantie dacht ik wat een kleine camera, het is daarom wel wennen bij het gebruik maar door het kantelbare duidelijke scherm is het een hele lichte praktische camera. Kwaliteit van de opname is uitstekend. Prima camera voor op vakantie en voor gelegenheden, je neem de camera snel mee en door de lange accuduur is het ook geen probleem als je een keer vergeet op te laden. Leuk is ook de mogelijkheid om onderwater te filmen en op het strand hoef je niet bang te zijn dat door het zand je camera niet meer bruikbaar is. Kortom prijs kwaliteit is prima.

Pluspunten

• formaat
  • kwaliteit opname
  • kantelbaar lcd
  • accu heeft lange adem

Hank 04-04-2017 Product paar weken in bezit

Lekker compact

Erg fijne camcorder, werkt goed en vooral erg gebruiksvriendelijk. Het display is handig te bedienen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Gebruiksvriendelijk

frans 12-03-2017 Product paar dagen in bezit

degelijk toestel!

We hebben de camera nu enkele dagen en zijn er tevreden over. Het was alleen nog even zoeken in het menu om de beste beeldkwaliteit te selecteren.
Ik vind het een simpele camera die doet wat er werd beloofd.
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• degelijk/robuust
  • start automatisch als je scherm opend

Minpunten

• losse deksel om lens te beschermen

Frans 09-03-2017 Product paar dagen in bezit

makkelijke filmcamera

Makkelijke en compacte filmcamera. Ook nog water en zand dicht. Makkelijke bediening en mooi formaat.

Pluspunten

• waterdicht
  • compact

Foto Kuipers 09-03-2017 Product paar weken in bezit

groot scherm

hallo, een hele fijne camera .lekker licht in de hand.mooi groot scherm,je kunt alles mooi overzien.ik denk dat ik hier heel veel pleizier aan kan beleven.

H. v. Tuyl 02-03-2017 Product paar weken in bezit

praktisch en handzaam, makkelijk in gebruik, levensduur accu

goede camera, makkelijk in gebruik, lange levensduur accu, simpel te bedienen, kan ook foto's maken, heb hem nog maar net maar al veel gebruikt. klein formaat dus makkelijk mee te nemen. Geeft een goed beeld en diverse instelmogelijkheden. Makkelijk touchscreen.

Ed 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Long Life Battery

Dit is mijn tweede camera van het merk JVC. De vorige is defect gegaan (GZ-R15) en de Sales Division heeft mij zeer goed geholpen. Ik ben erg tevreden over de batterij. Ik kijk tijdens het filmen regelmatig beeldmateriaal terug en liep vaak tegen een lege batterij op.
De camera ligt stevig in de hand en het inzoomen gaat razend snel. Ben ook tevreden over het filmen op full HD (1920 x 1080 pixels). Mooie weergave op de huidige Smart TV"s.

M.Herfst 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Water, Dust, Shock, Freeze, 5H Battery, need is say more?

De camera is eenvoudig in gebruik, touchscreen en Quad proof. Perfecte zoom, geluidsopname is uitstekend, wordt zelfs aangegeven in het scherm. Toets geluid is uit te zetten, ook erg fijn.

• Quad proof
  • Longlife battery
  • Bescherming in elementen

Minpunten

• Klepje voor kabels en card is niet optimaal

Hans Brak 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer gebruikers vriendelijk.

Ik heb deze camera een kleine week in huis. Ben zeer verrast over het gemak van bediening. Prima resultaat ook bij heel weinig licht. Scherpte en kleur blijven perfect. Ik heb deze camera gekocht als vervanging van mijn 15 jaar oude JVC camera. Verander nooit van merk als de ervaringen goed zijn.

Pluspunten

• klein formaat
  • zéér gebruikers vriendelijk
  • mpooi uitvoering,design

Minpunten

• ik zou het niet weten

Pieter 26-08-2016 Product paar dagen in bezit

Voelt goed

Deze camera kan tegen een stootje. Handig voor op hetstrand want water en stof dicht.

Klein minpuntje is dat er geen aansluiting is voor een koptelefoon. Ook moet je een ouderwetse dop op je lens zetten als je hem niet gebruikt.

Pluspunten

• waterdicht
  • stof proof

Minpunten

• externe lens bescherming
  • geen microffon

Jongedijk 21-07-2016 Product paar weken in bezit

Erg goede camera!

De geluidskwaliteit van de camera kan beter maar is gewoon zoals het geluid op een telefoon. De beeldkwaliteit is erg goed, scherpe en mooie beelden. De camera is erg makkelijk te gebruiken, je klap het schermpje open, drukt de knop om te filmen in en actie! Ook ziet de camera er mooi uit, is ook erg licht in de hand.

Hidde 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Aanzetten en opnemen

Deze fijne camera ligt licht in de hand. Opnemen is heel eenvoudig. Beeldopnames zien en niet schokkerig uit. Alles maakt een vloeiende beweging. Voorwerpen op 1 cm afstand van de lens kan de camera scherp focussen. 40x zoom is ruim voldoende voor als je geen satellieten wilt filmen.
De camera heeft een touch screen. Voor het eerste gebruik kon ik mij weg er niet gemakkelijk in vinden. Dit zou je alleen nodig hebben als je de camera niet op de automatisch stand wilt hebben.

Camera wordt geleverd
met oplader
kabel voor op tv
lensdop
zonder SD-geheugenkaart
zonder tasje

Tot nu toe zijn we erg blij met deze aankoop. Wij gaan hem gebruiken voor vakantie in Florida. Onderwaterfilmen moeten we dan nog gaan beleven!

Defilmmer 11-07-2016 Product paar weken in bezit

Super product, voor zijn sigment

Wat een fijne camera Ligt goed in de hand, bediening is super, makkelijke menu's Ik heb getwijfeld tussen diverse andere merken maar heb totaal geen spijt dat ik deze jvc heb genomen inn deze prijsklasse is dit echt een #1 product!
Absolute aanrader!!

Roheij 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

eerste indruk

Paar dagen in gebruik.
De bediening is makkelijk
Camera licht prettig in de hand en makkelijk te bedienen.
Ziet er ook mooi uit.