Kodak Zi6 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kodak Zi6 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Bever45 22-05-2012
Geschreven voor: Kodak Zi6 roze

onze zi6 heeft ins 2 jaar erg trouw gediend en gaf mooie resultaten. We hebben zelf een musical van meer dan een uur opgenomen.
Het is een ongecompliceerd toestelletje met veel beeldkwaliteit voor weinig geld.

Maar nu heeft hij ons van de ene op de andere dag zomaar in de steek gelaten. Ik denk dat we deze toch maar weer kopen.

lctinga 21-05-2010
Geschreven voor: Kodak Zi6 zwart

---------- update review 21-05-2010 ----------
Hier een update van mijn vorige review:

Na een tweetal updates van de Kodak software nu een prima werkend systeem met synchroon lopend geluid, betere kleurstelling en leuke cinema effecten; dit is pas goed waarneembaar als je eea. via deze software op DVD zet, op de pc 'lopen' de filmpjes niet zo vloeiend.

Deze pocketcam heeft het grootse scherm (2,5") van alle pocketcams en dat maakt het filmen makkelijk, waarbij komt dat de 2x digi zoom vloeiend werkt terwijl dat bij andere pocketcams vaak schokkend gaat.

Na een half jaar gebruik voor mij een van de betere pocket videocams die nu ook nog in prijs zeer scherp wordt aangeboden, al vanaf 73 euro en dat is geen geld voor dit deze pretig werkende camera, na updates met goede software om leuke filmpjes te kunnen maken !

---------- oude review 04-08-2009 ----------
Ongetwijfeld de mooiste minicam !

Jammer dat beeldresultaten wat matig zijn: problemen met licht/donker-schakeringen, niet de volle 'Kodak'kleuren en slecht bij avond/kunstlicht.

Geluid is slecht: mike heeft last van elk zuchtje wind !

Bijgeleverde software is een misser: geluid loopt niet synchroon met beeld !

Als u van plan bent films te maken van uw clips dan moet u zich realiseren dat veel beeldbewerkingssoftware problemen heeft met HD en/of hoge resolutie video.

Microsoft's videomaker is de ergste: loopt regelmatig muurvast !

Na vele trial downloads blijkt er maar eentje die werkt, nl. Nero-9, alle anderen geven rafelig of schokkend beeld, niet synchroon geluid, flets beeld enz. terwijl Nero-9 ook op een 32 inch flatscreen een prachtig beeld opleverde !

floorW 08-07-2009
Geschreven voor: Kodak Zi6 zwart

Enige tijd gezocht naar een kleine camera met een goede opnamekwaliteit.
Na verschillende vergelijkingen kwam ik uit op de Kodak Zi6.
Perfecte breedbeeld HD 720P opnames met redelijk geluid.
Hij heeft ook een schroefgat aan de onderzijde voor een statiefje.
Ik heb er wel een 8Gb kaartje bij gekocht, om wat langer te filmen.
Werkt goed op de meegeleverde Ni-mh batterijen.
Simpel apparaat waarmee zeer scherpe videofilms mee gemaakt kunnen worden.
In schemerlicht wordt de opname wel een stuk minder.

Lekker makkelijk om op vakantie mee te nemen.
Ik ben zeer tevreden over deze camera.