Sony HDR-CX450 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HDR-CX450 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HV 27-12-2019

Prijs kwaliteit verhouding goed en met mogelijkheden

Geschreven voor: Sony HDR-CX450 zwart

Met de Sony HDR-CX450 wordt het maken van gezinsfilmpjes, videoclips en loepzuivere (statische) beelden een kinderspel. Het apparaat ligt vlot in de hand, beeldstabilisatie werkt super. De usb kabel in de handriem is zeer handig, geen kabel meer nodig. De zoom blijft door de beeldstabilisatie zelfs bij volledig ingezoomd stabiel.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken, weinig knoppen
  • Schitterend beeld
  • Schitterend beeld
  • Zeer licht van gewicht

Minpunten

• Niet waterdicht

Niels 06-10-2019

Gebruiksvriendelijk en handig

Geschreven voor: Sony HDR-CX450 zwart

Een erg makkelijk te bedienen camera. Zeer scherpe beelden en een fijn geluid. Bediening via scherm werkt prima evenals de bediening via de camera zelf. Menu duidelijk en overzichtelijk. De connectie met mobiele telefoon en tablet is snel en eenvoudig gerealiseerd en de bediening na connectie werkt soepel. Een handig en klein apparaat wat mooie beelden maakt ook aan het einde van de dag in de schemering.

Henk 05-02-2018

Zeer goede camera

Geschreven voor: Sony HDR-CX450 zwart

Dit is echt een goede camera, ik film meestal sportwedstrijden en bewerk daarna de beelden van de camera naar de computer.
Goede stabilisator, op een statief werkt het uitmuntend totaal geen tril beelden.
Super mooie beelden