JVC GZ-RX515BEU zwart

JVC GZ-R415BEU zwart
8,2 (34)

Camcorder JVC 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Camcorder JVC GZ-RX515B

Zeer compacte camera en zeer geschikt voor filmen onder water. Dankzij intern geheugen van 8GB geen extra geheugenkaartje nodig.

Dustin 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Camcorder met genoeg mogelijkheden

Sinds kort in bezit van de JVC GZ-RX515. De camcorder is makkelijk in gebruik en beschikt over voldoende mogelijkheden. De camcorder reageert snel en maakt duidelijke opnames. Voor de prijs/kwaliteitsverhouding geef ik een 10.

Kat 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi JVC Camera

Een mooi handig apparaat voor het filmen van kinderen of vakantie. Het beeld is alleen bij installeren niet op scherpheid ingesteld. Dus dit moet aangepast worden

Laura 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden over deze camera

Mooie camera. Het enige lastige vind ik dat ik nog niet heb ontdekt hoe hij het lekkerst in de hand ligt. Fijn programma om alles te bedienen verder.

Raoul 14-06-2016 Product paar weken in bezit

Mooie, compacte camera

Pluspunten:
-lekker compact, ligt goed in de hand
-veel instellingsmogelijkheden voor zowel film als foto
-makkelijk in het gebruik
Minpunten:
-geluidskwaliteit is niet zo best
-geen lenskapje, moet hierdoor vaak de lens schoonmaken

Hans G 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Haarscherp.

Ik heb voor het eerst een FullHD camcorder (4e camera) en bij het bekijken van de eerste lange opnames (huwelijk dochter in Curacao) gaat er een wereld open. De beelden op een FullHD TV zijn, zoals de titel al aangeeft, haarscherp en het geluid is goed. De camera ligt "lekker in de hand" daardoor zijn de beelden perfect, ook al loopt men met de camcorder. Onderwateropnames heb ik niet uitgeprobeerd.

Vandevelde 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

onze aankoop van een videocamera

We zijn heel tevreden, compact toestel met veel mogelijkheden. Voor onze sport is deze camera de beste keuze. Hij zou volgens de verkoper, stofvrij en waterdicht zijn. Dit hebben we nog niet getest maar we hopen dat de verkoper zeker is van zijn stuk. (inzoomen tot in detail)

David 14-05-2016 Product kwartaal in bezit

Revieuw GZ-RX515BE

Geluid is ok, maar heb dit wel op het gevoeligste moeten zetten.
Mooi en helder beeld. Enkel is het heel soms een beetje blokkerig/wazig bij het bewegen van punt A naar B. Mogelijk is de scherpstelling soms een beetje te traag.
Voldoende opslagcapaciteit, zeker met extra SD kaart.
Hij houdt zeer goed vast in de hand en is heel compact. Kan namelijk in de binnenzak van mijn jas.

Het enigste nadeel vindt ik dat er geen extra lensdop ter bescherming is. Ik weet namelijk niet wat de kost zou zijn als het beschermglas beschadigd zou zijn. Hopelijk ook nooit niet nodig.

David 14-05-2016 Product kwartaal in bezit

Revieuw GZ-RX515BE Everio

Ligt gemakkelijk in de hand.
Geluid is ok, maar heb dit wel op het gevoeligste moeten zetten.
Heel soms is het beeld blokkerig/wazig bij het bewegen van punt A naar punt B. Mogelijks is de scherpstelling dan een beetje traag.
Voor de rest heel zuiver en helder beeld.
Voldoende opslagcapaciteit.
Kopiëren van de filmpjes is gemakkelijk te doen via de verkenner, maar je moet wel even de locatie zoeken die iets te diep wegligt in de boomstructuur. Namelijk onder de map "stream".
Filmpjes gemakkelijk te bekijken met de windows mediaplayer.

Enigste nadeel vindt ik dat er geen extra lensdop is als extra bescherming en ik niet goed weet wat de kost zou zijn als het beschermglaasje beschadigd zou geraken.

Rob 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon een goede camcorder met veel mogelijkheden

Fijn in de hand liggende camcorder met WiFi , schokbestendig en waterdicht. Ideaal voor de gemiddelde gebruiker, gebruiksvriendelijk

Nescio050 06-05-2016 Product paar dagen in bezit

Uitpakken en filmen

Zo eenvoudig is het met deze quad proof camcorder. Bewust voor gekozen vanwege zijn uitgebreide mogelijkheden en zijn water-, stofdichtheid. Tel daarbij op shockproof en 40x zoom en je hebt een uitgebreider alternatief voor de gemiddelde actioncam.
Makkelijke bediening, ook op de smartphone via de directe Wifi connectie.
Beeldkwaliteit is goed, automatische instellingen werken soepel.
Ook te gebruiken als bewakingscamera via de Wifi en de app op de smartphone.

Vin 09-04-2016 Product paar dagen in bezit

Rx515 top camcorder

De camera is erg gemakkelijk in gebruik. En de camera maakt prachtige opnames. De camera is super licht en compact zodat je hem overal mee naar toe kan nemen.

55Plus 04-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prima ding

Handig en makkelijk in gebruik. Mooie mogelijkheden ook ivm gebruik als babyfoon. Zijn net opa en oma geworden dus deze functie is een pré!

Peddep 25-03-2016 Product paar weken in bezit

Nicely done

Pros:Does everything is says it does.
Light, tiny and good quality.

Cons:Sound disturbance while zooming.
Somewhat slow to start up.

JVC Camera 22-03-2016 Product half jaar in bezit

jvc Camera

mijn oude JVC camera was kapotgegaan en deze nieuwe bevalt me prima.
Als je snel wilt filmen, is die zo opgestart en de beeldkwaliteit is prima.
Tevens spreekt de compactheid me aan.

vm 05-03-2016 Product paar dagen in bezit

Handzaam formaat, snel onder de knie kwa opties/werkwijze, goede geluids en beeld kwaliteit. Wil je optimale opnames maken (video/foto) koop dan een 128gb sd kaart.

Marcok 27-02-2016 Product paar weken in bezit

6,8
Inmiddels met de camera op Curacao, vandaag na de tweede dag snorkelen zonder dat er ook maar wat is gebeurd met de camera start de camera totaal niet meer op. Dacht is dat het een lege batterij was, is echter volledig opgeladen. Reset heeft ook niet geholpen, iemand nog een tip??? Zit er mee aan !

amateurtje 23-02-2016 Product paar dagen in bezit

een fijne gemakkelijke en handige camera, had hem eerst van een vriend gebruikt en hij beviel zo goed dat ik meteen zelf een heb gekocht

eric 22-02-2016 Product maand in bezit

ik ga veel met mijn motor op vakantie en dan is het belangrijk om een camera te hebben die tegen een stootje kan en zeer gebruiksvriendelijk en compact is + degelijke fotofunctie. Na en grondige zoektocht bleek deze de beste koop in prijs kwaliteit verhouding. ook de lange filmduur is geweldig.

Tom 20-02-2016 Product paar dagen in bezit

7,3
Met name de mogelijkheid om onder water te filmen zorgt voor extra bescherming van het toestel.
De bijgevoegde korte handleiding schiet te kort om er gelijk mee aan de gang te gaan.