Sony HDR-CX405 zwart - Reviews

30 x
Beeldstabilisatie
Formaat display
2,7 inch

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jozef 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

handzame camcorder

Het is een handzame camera met een makkelijke vorm van bedienen. Compleet en zonder overbodige toeters en bellen. Jammer dat er bij levering dan nog een losse kaart bijgekocht moet worden. Dat zou er eigenlijk bij moeten horen.

AATM 20-08-2017 Product paar weken in bezit

Een fijne camera

Ben op zoek gegaan omdat mijn oude JVC camera (4:3) wel uit de tijd is. Mijn belangrijkste wensen waren dat het een compacte camera moet zijn, die je gemakkelijk mee kunt nemen. En natuurlijk een goed videobeeld en redelijk in prijs. Uiteindelijk na veel Youtube tests en reviews en advies bij Kamera Express de Sony HDR-CX405 daar 3 weken geleden gekocht.
Tot nu toe er geen spijt van. De camera is compact en licht (215 gr.) en eenvoudig te bedienen. De menubediening m.b.v. een mini joy-stick vind ik prettig maar kan me voorstellen dat iemand met grotere handen liever een touchscreen heeft.
De camera ligt fijn in je hand en is prima stil te houden tijdens het filmen, mede dankzij de aanwezige beeldstabilisatie. De camera kan filmen in XAVC S en AVCHD formaat. Je kan het beste meteen een microSDXC geheugenkaart kopen, die kan beide formaten aan.
De video kwaliteit vind ik voor een camera in deze prijsklasse prima.
Jammer dat er geen zoeker op de camera zit. Bij veel zonlicht is het beeld soms moeilijk te zien op het LCD schermpje.

Pluspunten

• Compact en licht
  • Gebruiksvriendelijk
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• geen zoeker

Joop Bos 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere lichte camera

Camera heeft een goede greep, is licht in gewicht en heeft een prima film kwaliteit. zeer simpele instellingen. voor deze prijs een geweldige camera.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • prima beeld kwaliteit