Sony HDR-PJ810E zwart

Panasonic HC-VX870 zwart

• Optische zoom 20 x
  • Formaat display 3 inch
Panasonic HC-VX870 zwart

Beoordeling op basis van 94 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

P. Mannaart 03-03-2015 Product paar weken in bezit

Onze oude DV videocamera vervangen voor de HDR-PJ810EB. Zeer goede beeld en geluidskwaliteit. Vooral het interne geheugen is erg handig. De camera is mooi compact. Kortom een echte aanrader voor een veeleisende gebruiker.

OlivierVandamme 28-02-2015 Product paar weken in bezit

Als consument maar ook als verkoper van deze producten kan ik U zeggen dat je geen beter toestel kan kopen voor dagelijks gebruik voor uzelf en uw familie. De stabilisatie is fantastisch, de projector is veel meer dan een gadget, de lens is fantastisch en het gebruiksgemak is zo eenvoudig dat je de camera in 30 seconden kan uitleggen aan eender wie om te filmen.

moviestar 10-02-2015 Product maand in bezit

7,3
De geluidskwaliteit van de recorder is goed zowel bij gesproken tekst als bij muziek De beeldkwaliteit is goed ook bij slechte licht omstandigheden. De camera heeft veel mogelijkheden waardoor het even duurt voordat je alle opties hebt uitgeprobeerd, maar het is de moeite waard. Het gebruiksgemak is erg vriendelijk, alle menu's zijn gemakkelijk te benaderen. Vaste USB aansluiting in de handgreep is een verbetering op vorige modellen. Deze camera heeft geen ingebouwde harde schijf waardoor hij licht in gewicht dus handzaam is. De steadyshot maakt mijn beelden duidelijk rustiger. Het zelf sluitende lensvenster is handig, maar enigszins kwetsbaar door de dunne lamellen.

Henny Bomans 10-04-2016

V.w.b. de kwetsbaarheid van de lenssluiter :

Een voorzetfilter biedt een oplossing om deze zaken te beschermen tegen stof e.d. en is gemakkelijk te reinigen en indien beschadigd te vernieuwen

Henk 777 09-02-2015 Product maand in bezit

De Sony HDR-PJ810EB ligt makkelijk in de hand en is eenvoudig te bedienen. De ingebouwde projector is een handig gadget. De camera heeft een uitmuntende beeldkwaliteit en het geluid is prima. De touchscreen werkt goed maar persoonlijk prefereer ik separate toetsen.

Edje2015 09-02-2015 Product maand in bezit

Mooi, degelijk apparaat met zeer uitgebreide mogelijkheden om instellingen zoals geluidsniveau, belichting enz. handmatig te doen.
Beeldstabiliteit is geweldig, zelfs lopen nog zeer stabiele opnames.

GJB 07-07-2016 Product maand in bezit

Wat een ideale camcorder

Alles wat gezegd is mbt tot beeld ect. klopt maar de projector maakt het toch echt een apart apparaat. Erg leuk om met betrokkenen de beelden direct op een muur terug te zien, simpel en veel plezier!

Johan Waegeman 05-05-2015 Product kwartaal in bezit

Vooral de beeldstabilsatie van de PJ810 is fenomenaal. Hoe verder je uitzoemt, hoe beter de stabilisatie.

Saskia001 08-03-2015 Product maand in bezit

Zeer goede camcorder, erg goede lowlight sensor. Uitstekende stabilisatie, kan niet beter. De lamp van de camcorder is zeer fel, gemakkelijk te gebruiken in het donker dus. Het beeld is erg scherp, alleen de kleurenweergave had misschien een tikkeltje beter gekund. De projector is ook leuk, maar voor mij is die eigenlijk onnodig, jammer dat er geen versie zonder projector is uitgebracht.

krisvv 06-03-2015 Product paar weken in bezit

de grootste troef van de sony hdrpj810 is de stabilisatie; uitermate scherm zelfs bij beweging. een groot lcd scherm met makkelijke bediening via aanraking. Camera ligt goed in de hand. Via de ingebouwde projector kan je direct je opnames delen op een feestje

LW59 04-03-2015 Product maand in bezit

Zeer fijne camera, beeld stabilisatie is gewoon perfect. Display is duidelijk, zoeker is minder van kwaliteit maar is handig bij veel zon licht. Geluidskwaliteit was bij vorige Sony camera's vaak onder de maat. Deze is beter echter nog niet getest op het gebied van windgeruis. Jammer dat daar geen mogelijkheid is is om een windjammer overheen te zetten.Beeldkwaliteit is goed ook in schemer. Enige min punten zijn het kabeltje in het handvat en geen standaard losse lader.

Henny Bomans 13-11-2016

Ik heb de windruis verbeterd met een Gun microfoon, voorzien van een windjammer, en om zijdelings geluid en wind nog beter te onderdrukken hier omheen een closetrolletje (met Action spuitprimer 2x en zwarte spuitlak 2x voor de waterbestendigheid). De windjammer komt er nog net doorheen en heb ik aan de omtrek afgeknipt omdat hij na het uit de tas halen voor de lens hing. Wind alleen van de voorzijde, met een bellenblazer van 22 Eurocent bepaal ik indien nodig de windrichting.

Vdeamarillo 02-03-2015 Product maand in bezit

De camera ligt comfortabel in de hand en alle gebruiksknoppen zijn goed bereikbaar.Er is ontegensprekelijk een goede beeldkwaliteit van de opnames. SteadyShot werkt heel goed. Zelfs de beelden die ik(testend)al wandelend maakte met de camera in de hand geven een mooi resultaat. De ingebouwde projector is een leuk extraatje. Deze wordt erg op prijs gesteld door mijn kleinkinderen. De stemonderdrukknop bleek (achteraf) een nuttig hulpmiddel na een schooloptreden, in een grote zaal. De geluidskwaliteit is bevredigend. Belangrijk voor mij is dat er naast het lcd scherm een traditionele zoeker aanwezig is. De ingebouwde ‘harde schijf’,die ik zelf als reserve vrij hou, is m.i. ook een meerwaarde. Als de geheugenkaarten vol zijn is er nog altijd veel vrije opname ruimte.
Totaal: 8.7

Monaco1970 02-03-2015 Product paar weken in bezit

It is an easy to use camera, lightweight with a high quality integrated projector. The screen quality is quite pure and audio as well.

harrie2015 27-02-2015 Product paar weken in bezit

Gelukkig bezit ik nu een camera waar ik eigenlijk van droom. Deze is enkel in gebruik als privé camera. Ik maak daarmee meestal vakantie films. Belangrijk is het BOSS systeem. Ook heel doelmatig is de ingebouwde projector [daarom geen beamer meer nodig]
Wanneer deze camera aankan, hetgeen ik met mijn vorige {DCR-HC53} camera heb bereikt, ben ik zeer tevreden.

Kat31 26-02-2015 Product kwartaal in bezit

Ik ben super gelukkig met mijn aankoop.
SteadyShot werkt voortreffelijk. Wandelen met de camera in de hand geeft mooi resultaat. Prachtige beeld kwaliteit ook in donkere omgeving. Mooie witbalans.
De stem onderdrukknop vind ik een mooie uitvinding.
Zwaardere dikke batterij geeft nog altijd een goede balans in de hand.
De ingebouwde projector is ook een handig nieuwtje.

J&E 21-02-2015 Product maand in bezit

Wow, dit is filmplezier !
Dit is mijn 3e Sony camera. Steeds weer verbeteringen.
Vergeleken met vorige camera drie geweldig handige vernieuwingen:
o.a. geweldige lensstabilisator, fantastische beeld kwaliteit zelf in donkere omgeving,
filmen met behulp van beeldscherm en met zoeker (zoeker werk veel prettiger
als er zon op het beeldscherm schijnt).
De ingebouwde projector is ook een handig nieuwtje.
De cashback heeft mijn aankoop bespoedigd.
Kortom, zeer tevreden met mijn Sony HDR-PJ810EB.

GlenHuisman 20-02-2015 Product maand in bezit

Super apparaat dat volledig tot zijn recht komt bij mijn hobby, het filmen van ringsporten.
De beeldstabilisatie is waanzinnig.

P. van der Vleuten 19-02-2015 Product paar weken in bezit

Heerlijk apparaat, weliswaar nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd maar was zeer enthousiast toen ik de gemaakte beelden op 'n hd tv bekeek. Over degelijkheid is het nog te vroeg, maar verwacht er in lengte van jaren plezier aan te beleven.

Harbour452 19-02-2015 Product maand in bezit

inmiddels een maand in bezit, hiervoor 2 x andere Sony gehad, maar dit beeld is geweldig een super apparaat.

De Jans Guy 19-02-2015 Product paar weken in bezit

Cashback heeft de aankoop bespoedigd. Tot heden die aankoop niet betreurd. Zeer gebruiksvriendelijk en ligt goed in de hand. Pluspunt is zeker de ingebouwde lensstabilisator. Gemakkelijke overdracht van data via wifi. Ik heb wel al de software geïnstalleerd maar nog geen ervaring met het bewerken van de opgenomen video beelden.

Loones G. 14-02-2015 Product kwartaal in bezit

Ik ben reeds meerdere jaren gebruiker van een Sony-handycam. Eerst was dat de DCR-PC1000E, daarna de HDR-HC9 en nu de HDR-PJ810. De kwaliteit van de camera gaat in stijgende lijn. De mogelijkheden op geluid zijn groter ( surround + zoommicrofoon ), de beeldkwaliteit wordt steeds beter ( vroeger standaard en nu HD) en het gebruiksgemak behoudt zijn niveau. Een zeer interessante mogelijkheid is de opname op 50 frames per seconde en dit is ideaal om vertraagde beelden te bekomen.Toch had ik graag gehad dat opname in 'standaard' toch nog mogelijk was.
Daar ik steeds terugkeer naar Sony bewijst dat ik over de Sony-producten tevreden ben. Eventjes zeggen dat mijn twee vorige camera's tijdelijk defect waren, maar ze werden beide hersteld en werken als nieuw : chapeau voor Sony dat ze nog steeds de nodige wisselstukken bezitten om oudere camera's te herstellen.
De mogelijkheid om de camera te gebruiken als projectietoestel is wel meegenomen, maar was voor mij geen must. Ik ben dus een tevreden camera-gebruiker.