JVC GC-PX100BEU HD Memory Camera zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GC-PX100BEU HD Memory Camera zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Reinier 10-09-2015

Een camcorder met veel mogelijkheden, klein en licht
met prima prestaties. Een aantrekkelijke prijs.
werkt perfect met FCP X ( door mij gebruikt voor opnamen met 2 of 3 PX 100 camera's.)

Keon 02-08-2015

Camera ziet anders uit dan normaal, maar wel mooi. Het voelt degelijk aan en heeft de aansluitingen die wij nodig hebben. Opnames in beeld als geluid zien goed uit. Heb een externe microfoon aangesloten voor een nog beter geluid. Al met al een tevreden bezit.

rcvdeursen 22-07-2015

De JVC PX 100 is een wat vreemd uitziende camcorder. Hij doet wat van een dergelijke camcorder kan worden verwacht. Ik heb er een goede microfoon bij gekocht. Het geluid van de "on board" microfoon is hetzelfde als bij alle camcorders, het kan er net mee door. Het uitklapbare LCD scherm (viewer) is aan de achterzijde gesitueerd en is extreem gevoelig voor vallen. 2 x gebeurd en 2 x scherm gebroken.
1 x onder garantie gerepareerd, de tweede keer voor eigen rekening ad. € 257 ! Ik heb het probleem per brief gemeld aan het JVC/Kenwood hoofdkantoor, daar wordt echter niet op gereageerd.
Ter vergelijking, ik heb al jaren een Sony, deze camcorder is al 5 x gevallen en werkt nog steeds.

Pro Appeltje 08-12-2014

Ik was op zoek naar een camcorder die voor o.a. sportmomenten geschikt is en compatible is met Imovie en Final Cut Pro X op mijn Apple laptop. Dat was overigens nog een hele zoektocht. Ben heel erg blij dat ik deze JVC Everio GC-PX100 heb gevonden. Ik heb hem het weekend voor het eerst gebruikt en dat beviel heel erg goed. De camera ligt prettig in de hand en is niet zwaar. De beelden zijn echt geweldig. Het inladen in Imovie 11 ging prima. Dus heb je een apple computer/laptop en zoek je een camcorder zonder dat je je beelden via omslachtige handelingen eindelijk in je Apple-computer hebt staan, kies dan voor deze JVC Everio GC-PX100. De camcorder heeft heel veel mogelijkheden, die ik de komende tijd ga uitproberen. Ik kan hem van harte aanbevelen!

Jaap Sievers 29-11-2014

Een geweldige camera.
Het enigste waar ik aan moet wennen is de LCD aan de achterzijde.
Het high-speed opnemen is geweldig.
Ook ingebouwde lamp een + punt.

TaiChiTao 26-01-2014

De camera biedt schier oneindig veel mogelijkheden. voor je erachter bent wat allemaal kan ben je wel een poosje bezig.
Niet handig is als je vanaf de camera een optie kiest, bijv."DVD branden" je geen terug keer mogelijkheid hebt naar het hoofdmenu. Je moet dan eerst de camera uitschakelen. Beeld kwaliteit is uitstekend.
Er zit geen handleiding bij de camera, deze moet vanaf het net worden geprint. (zo'n 250 pagina's). Er ontbreekt een afkortingen verklaringslijst.