De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun FG 1100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Marjo 19-06-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Braun FG 1100

Allereerst ligt het apparaat goed in de hand, het is niet te licht zodat je het idee hebt dat je met een goedkoop rietje je scheert. Het ziet er ook mooi uit. De verschillende opzetstukjes zijn makkelijk te vervangen. Hij werkt prima en heel secuur. Ook snel dus je hebt niet dat je iets te snel wilt gaan en zelf de haartjes eruit trekt.

ShannaW 06-05-2018

Redelijke trimmer

Geschreven voor: Braun FG 1100

Ik heb dit product nu enkele weken gebruikt en ben redelijk tevreden. Het was voor het eerst dat ik een trimmer gebruikte, dus het was wel even puzzelen welke kop ik moest gebruiken, maar aan de andere kant zijn de mogelijkheden dus groot. Hij scheert redelijk glad en houdt lekker vast. De batterij gaat behoorlijk lang mee. Ik vond hem in de bikinizone wel wat gevoelig, dus heb hem voornamelijk voor mijn oksels gebruikt, maar hij gaf geen geïrriteerde huid. Mijn moedervlek raakte wel geïrriteerd als ik er overheen ging, dus dit maakte daar rondom scheren wat uitdagend. Dit product heb ik gratis gekregen en niet gekocht, maar hoewel het een redelijk goede trimmer is past het niet bij mij, ook niet omdat hij niet waterdicht is en niet onder de douche gebruikt kan worden.

Pluspunten

• Veel verschillende koppen
  • Geen geirriteerde huid
  • Houdt lekker vast

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Lastig rondom moedervlekken

Loes 15-04-2018
  • Product gekregen

Klein apparaat, makkelijk bruikbaar, niet ideaal.

Geschreven voor: Braun FG 1100

Dit product heb ik enkele malen gebruikt en kan erover oordelen dat ik niet heel enthousiast ben (overigens ook niet helemaal ontevreden). Het is een handzaam apparaat, niet veel groter dan een pen dus ook erg licht in gewicht. Het is mooi ontworpen en ontvang je inclusief batterij, diverse opzetstukken en etui. Door het lichte ontwerp voelt het apparaat 'goedkoop' en kwetsbaar aan. Er zitten ook twee trimmer opzetstukken bij, die heb ik niet getet wegens scheren i.p.v. trimmen. Ik heb wel de bikitrimmer getest en de precisiekop, deze opzetstukken kun je makkelijk wisselen. De mesjes van alle opzetstukken zijn erg scherp, maar ze scheren niet zo kort als een scheermesje zou doen. Voordeel hiervan is minder rode bultjes en ingegroeide haartjes, nadeel is dat je dus stoppeltjes blijft behouden. Ik heb het product gratis ontvangen om te testen.

Pluspunten

• Handzaam en klein
  • Lichtgewicht
  • Scherpe mesjes

Minpunten

• Scheert niet kort
  • Kwetsbaar product

Lara T 10-04-2018

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Braun FG 1100

Deze trimmer is heel fijn in gebruik. Ik heb hem nu enkele weken in huis. De verschillende kopjes / opzetstukken maken het ontharen van de verschillende delen gemakkelijk. Van scheermesjes krijg ik vaak een ontstoken/geïrriteerde huid, dus deze trimmer is echt een uitkomst! De trimmer is compact en makkelijk mee te nemen. Bovendien werkt 'ie op batterijen (geen gepruts met snoeren/stekkers/opladen). Ik heb dit product gratis gekregen om uit te proberen en het bevalt echt super! De trimmer zou een 10 krijgen als er ook een groter opzetstukje bij had gezeten om je benen gemakkelijk te scheren.

Pluspunten

• compact
  • batterijen

ChloeV 10-04-2018

Compact en doet wat het moet doen

Geschreven voor: Braun FG 1100

Na deze bikinitrimmer meerdere keren gebruikt te hebben, ben ik er erg tevreden over. Het product is compact en doet wat het moet doen. Vooral de trimkam van 5 mm vind ik prettig. Ik kreeg dit product gratis en kan nu eigenlijk niet meer zonder. De enige reden dat ik de bikinitrimmer geen 10 geef, is dat het product niet super stevig aanvoelt. Tot op heden doet hij het echter prima. Een aanrader!

Pluspunten

• Compact
  • Licht

Minpunten

• Voelt niet stevig aan
  • Niet waterdicht

Robin 10-04-2018

Niet wat ik verwachtte

Geschreven voor: Braun FG 1100

De trimmer vind ik niet werken voor het trimmen van je bikinilijn. Hij neemt grote happen en dit Is erg pijnlijk waardoor ik hem niet als bikinitrimmer gebruik.
De trimmer is wel fijn voor het tussenstukje bij je wenkbrauwen en/of haartjes boven je lippen.

Ik heb de trimmer ontvangen om te mogen uitproberen, echter zou ik hem zelf niet kopen.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Kwetsbaar
  • Pijnlijk
  • Maakt herrie

fransje b 10-04-2018

Weinig effectief

Geschreven voor: Braun FG 1100

Misschien is dit apparaat wat milieuvriendelijker dan wegwerpmesjes (die ik normaal gebruik), maar er moeten helaas wel losse batterijen in. Ik heb het mogen ontvangen om gratis te testen, en in de verpakking zit de scheermachine, een kop om oksels/bikinilijn te scheren, een “precisiekop” voor wenkbrauwen, twee opzetstukken om haren op lengte te trimmen, een klein borsteltje om te haren van het apparaat te halen, en een zakje. De trimmer voelt stevig aan en is ongeveer zo groot als een balpen, wel iets dikker. Het maakt bij gebruik erg veel lawaai voor zo’n klein apparaat. De naam “Silk-epil” deed me in eerste instantie denken dat dit een van de epilatoren was van Braun, maar het is dus een scheerapparaat. Ik ben fan van de epilatoren van Braun, maar wat scheren betreft kan ik dit apparaat helaas niet aanbevelen.
Toen ik mijn oksels ermee scheerde, bleef er helaas een stukje van mijn vel haken, resulterend in een wondje. Het opzetstuk voor de wenkbrauwen is moeilijk in gebruik en laat, als het scheren lukt, vrij lange stoppels achter. Voor mij een weinig effectief product.

Minpunten

• laat lange stoppels achter
  • pakt velletje mee

Dianne 06-04-2018

Fijn apparaatje dat doet wat het belooft

Geschreven voor: Braun FG 1100

Ik heb het apparaat nu een aantal weken in huis en ben erg tevreden. Om met de minpunten te beginnen: ik vind het jammer dat het niet onder de douche gebruikt kan worden en zo af en toe blijft er een wat langer haartje vastzitten, wat dan een beetje trekt. Dat het apparaatje op batterijen werkt is een voordeel en nadeel tegelijk. Je bent niet afhankelijk van de nabijheid van een stopcontact, maar moet wel altijd een reservebatterij meenemen als je de trimmer meeneemt. Dat meenemen is trouwens heel handig: de trimmer weegt bijna niks en is handig mee te nemen met alle kopjes erbij in een bijbehorend draagzakje.

De kopjes zijn eenvoudig te verwisselen en het is duidelijk welk kopje waarvoor gebruikt moet worden. Het kleinste kopje vergde wat oefening, maar ik vind het nu erg fijn. Al met al zou ik de trimmer zeker aanraden. Ik mocht het gratis testen en ben daar erg blij mee, anders had ik nooit het positieve verschil met mijn huidige trimmer kunnen merken!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Eenvoudig in gebruik
  • Mobiel (geen draad)

Minpunten

• Niet onder de douche
  • Batterijen nodig

Inge 03-04-2018

Mooi compacte trimmer

Geschreven voor: Braun FG 1100

Wat een fijn apparaat is dit, hij ligt licht in de hand en is heel stabiel. Mesjes zijn vlijmscherp en je kunt met de precisiekopstukken precies maken wat je wilt, erg handig bij de wenkbrauwen. Ik heb hem gekregen om te testen en het apparaat kan ik zeker aanraden. Hij is ook erg gemakkelijk om mee te nemen op vakantie.

Pluspunten

• klein en compact
  • extra opzetstukken

Minpunten

• niet waterdicht

Marijke 03-04-2018

Snel en geen lawaai

Geschreven voor: Braun FG 1100

Ik heb deze bikinitrimmer nu een aantal weken in huis en ik moet er wel erg aan wennen. Gekregen om gratis te testen, heb zelf een ander wat goed vergelijk mogelijk maakt. . Voor wenkbrauwen: niet prettig, mis met een maatje kleiner 3 mm en onhandige houding met opzetstuk
Voor glad: prima en snel, jammer dat voor pricisiewerk er een andere kop op moet

Pluspunten

• Scheert goed
  • Weinig geluid

Minpunten

• Wisselen van de kop
  • Lengte opzetstuk stuk