De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de NAD M10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Eric 03-11-2021

NAD M10

Geschreven voor: NAD M10

Top apparaat. Doet alles wat je mag verwachten en het display op het front is natuurlijk een geweldige eyecatcher. Maar het belangrijkste is uiteraard het geluid en dat is heel erg goed mits je uiteraard de juiste kwaliteitsspeakers er aan verbind.

Enigste min puntje is het lage subwoofer signaal. Subwoofer slaat daarom regematig niet aan. Maar dit is een bekend probleem. Hopelijk wordt dat nog eens opgelost met een update.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Niche verpakking
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Lage output subwoofer
  • Instellingen niet altijd via app te regelen

Ina 19-10-2021

Leuk, maar onbruikbaar ding

Geschreven voor: NAD M10

Mooi ding, maar vaak onbruikbaar. Wil niet connecten met de tv/Ziggo. Vandaag alle stekkers er maar uit getrokken, want telkens door de app instellingen heen moeten worstelen om geluid op de tv te krijgen??!!! Geluid is goed, maar het niet willen connecten op de momenten waarop ik het wil is niet te doen.
Liefst zou ik het vandaag nog willen ruilen tegen iets wat wel gewoon doet wat het moet doen als ik het wil

Pluspunten

• ziet er leuk uit

Minpunten

• ziet er te leuk uit, maar werkt vaak niet
  • connecten met oudere tv is drama

Michael 06-06-2021

Topversterker/dac/streamer

Geschreven voor: NAD M10

Ik had me al geinformeerd op youtube en uiteindelijk voor deze geweldige versterker gekozen.Vooral ook omdat er een bluesoundstreamer en een dac ingebouwd zit.Ziet er mooi en strak uit, zie de recensies en specificaties mensen ,dit is echt zijn geld waard!

Pluspunten

• Hoge Kwaliteit
  • Makkelijk te bedienen
  • Strak design

Minpunten

• Geen slot voor eventuele upgrades